Nee dat weet ik, maar best sneu zo als enige in zijn soort, of trekt ie met de anderen op?Was ook niet de planning.
Nee dat weet ik, maar best sneu zo als enige in zijn soort, of trekt ie met de anderen op?Was ook niet de planning.
Vooralsnog zwemt ie vrolijk rond en ligt ie regelmatig bij de andere vissen
Je bent zeker niet de enige. Maar zag ze alleen als ik doodstil voor de bak ging zitten met voeren en met de minste beweging schoot alles weer tussen de planten. Had gehoopt dat het minder zou worden, maar bleef helaas uit. Vandaar toch de knoop doorgehakt en andere corydoras gehaald; die horen vind ik gewoon in de bak 😀 Deze zitten alleen maar voor in de bak en laten zich niet wegjagen, hele veranderingVeel plezier met je nieuwe cory's, hoop voor je dat je ze vaker ziet.
Vind het wel een beetje jammer van je goldstripes want vond ze erg mooi.
Dan heb ik denk ik geluk, al zitten ze net een dag in de bak. Kan niet zeggen dat ze echt bang zijn, ja ze schieten wat weg als je beweegt maar verder zitten ze toch veelal voorin. Even kort filmpje gemaakt, dit lukte me bij de goldstripes totaal niet, tenzij ik dus heel stil zat. Dat van de temperatuur wist ik niet, maar wat is warmer? Hoe warm zitten ze bij jou?
Even wat later, school is weer begonnenSorry, had je post gemist. Het stomme bij deze soort is, dat overal (op de minder betrouwbare sites) staat dat ze liever niet zo warm gehouden moeten worden. Ik heb navraag gedaan in de Corydorasworld Facebookgroep (één van de beste groepen op dat gebied) en daar kreeg ik unaniem het antwoord 25-28°C.
Even wat later, school is weer begonnen
Geeft niet. Zitten hier rond de 24 a 25 graden met natuurlijk een wat hogere temperatuur als het warmer is buiten. Doen het eigenlijk prima en zwemmen vrolijk door de hele bak. Vaak met z'n allen aan het chillen op de voorgrond, maar zo nu en dan ook individueel scharrelend door het aquarium.
Dat grijze zal zijn omdat er nog vocht onder zit. Bij mij is het zwarter dan de nacht om het zo maar te zeggen. Dieper zwart kan niet.Folie zit wel netjes, maar als ik zie hoe de verf eruit ziet op de lido, vind ik dat strakker. Is dieper zwart, dit is meer grijzig. Zal eens kijken of ik zo foto kan maken. Als het goed is staan de lampen nog aan, zal dan ook wat meer foto's maken
K woon in de buurt van Dordrecht
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.