Killerfish
Well-known member
Benieuwd of dit de enige is ook Vooralsnog welEen verstekeling moet je maar denken 😉
Benieuwd of dit de enige is ook Vooralsnog welEen verstekeling moet je maar denken 😉
Leuke garnaal maar daar denk jij volgens mij anders over.....
Zijn zeker geweldige garnalen!!! Had ze liever enkel in de lido gehad, hier waren vuurtjes de planning die er al inzaten. Ach, eens zien of we ze een keer uit kunnen vangen.Leuke garnaal maar daar denk jij volgens mij anders over.....
Haha, sws! En dat het lukt is mooi meegenomen 😀Mooie scape weer! Volgens mij ben je meer een scaper!
Blijkbaar toch niet? maar goed ook, alleen is ook maar zo alleen 😀enieuwd of dit de enige is ook Vooralsnog wel
Spannend!Nu mini-vakantie, wachtend op de beoordeling van mijn afstuderen...
Blijven bijzondere vissen. Veel plezier ermee, hoop dat ze oud mogen worden in je bak😉Daarnaast voor een hele mooie prijs onderstaande 3tal voorbij zien komen. Dus ja, toch als allerlaatste toevoeging het 3tal gehaald. Dan is de bak ook helemaal af verder
Tnx!Leuk ingerichte bak, vooral die stukken hout zijn goed geplaatst.
Hij waardeerde deze al in de kleine bak, maar nu ook zeker. Ook de halfsnavels zijn erg blij met deze toevoeging.Leuk drietal en fijn dat Henk tevreden is, drijfgroen vinden ze erg fijn idd.
Soms haal ik mijn drijfplanten er wel eens uit en dan zie je de Betta's gewoon zoeken naar een plekje, als ik de drijvers dan weer terug plaats zitten ze er direct weer onder.
Kon het toch niet laten 😀Mooie visjes die L010a Mike en ik heb er hier ook 3 zitten.
Hier al wel wat groter. Wou toch iets van een algeneter/eyecatcher ofzo, maar oto's in beide bakken vind ik dan ook weer zo. Voorheen de L104, maar die waarderen het stuk hout in de lido meer dan de slagtanden. Zag deze en gelijk verliefd, maar waren me hier in de buurt ook gewoon te duur (tussen de 15 en 20 euro p.s).Ik kreeg ze vrij klein met amper 4 cm maar inmiddels zijn ze al lekker gegroeid. Zijn voor mij nieuwe visjes maar ik vindt ze wel wat hebben.
Ik hier nog niet de helft en zijn toch echt al wel een cm of 7/8 schat ikIk betaalde 14 euro per stuk en dat zou de M moeten zijn maar ja ik noem 4 cm geen M hoor 😀 😀
Tnx!mooie collectie vissen
Deze heeft in ieder geval zijn vriendengroep weer terug, want ja hij zwom nog steeds in de Dubai tussen de rest van de vuurtjes. Ook de filters even open gehad, want ook daar zaten aardig wat kleintjes nog in. Vissen zijn onderling wat geruild, om ze bij de juiste inrichting te houden. Merk aan de espei dat die de lengte toch wel waarderen en hier meer tot hun recht komen, wat ze voorheen ook deden.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.