Sfeervol geheel Mike
Mooie plaatjes Mike, vissen zien er goed uit.Toch wel een zeldzaam mooie bak
Gericht bijvoeren heeft zeker geholpen als ik de buikjes van de vissen nu zo zie.
Bekijk bijlage 283134Bekijk bijlage 283135
Daarnaast ben ik ook nog steeds blij me de keuze voor de corydoras. Blijven nieuwsgierig, al willen de baarddraden nog niet echt teruggroeien. Helaas waren deze in de winkel al afgesleten, maar misschien duurt dat ook gewoon nog wat langer
Bekijk bijlage 283137Bekijk bijlage 283138
Was al een wat oudere foto kom ik achter 🙂Ziet er echt heel natuurlijk uit zeg vooral de rechter vind ik super
Gericht bijvoeren heeft zeker geholpen als ik de buikjes van de vissen nu zo zie.
Bekijk bijlage 283134Bekijk bijlage 283135
Daarnaast ben ik ook nog steeds blij me de keuze voor de corydoras. Blijven nieuwsgierig, al willen de baarddraden nog niet echt teruggroeien. Helaas waren deze in de winkel al afgesleten, maar misschien duurt dat ook gewoon nog wat langer
Bekijk bijlage 283137Bekijk bijlage 283138
Tnx voor de reacties! @MarlonnekeW Nee, ken ik verder niet. Kan ik wel eens proberen. Heb je wellicht een linkje van welke jij gebruikte? Testen kan geen kwaad, bestel ik dat ook even.
Welke post bedoelde je dan?Was al een wat oudere foto kom ik achter 🙂
Top, ik ga eens googelen waar ik ze vandaan kan halenHet gaat om dit voer https://www.bassleer.com/vissen/biofish-food/?lang=nl.
Ik gebruikte toen garlic, regular en acai. Ik heb toendertijd contact gehad met het bedrijf en volgens hen zou ik met de garlic alleen al een heel eind komen. De herbal en gse/moringa zijn ook goed voor infecties. Sinds die tijd heb ik altijd verschillende varianten in huis en die wissel ik dan af. Ik heb altijd maat M.
Top, ik ga eens googelen waar ik ze vandaan kan halen
Maar weer even een foto. Weinig veranderd naast dat ik wat met de planten geschoven heb. Links en rechtsachter wat vallisneria staan, eens kijken hoe dat gaat. Vooral links zal het mooi met de stroming mee gaan als het wat langer wordt en zo creëer ik hier ook wat meer hoge beschutting voor de vissen, had toch nog een stekje over van het beplanten van de lido.
Vannacht een foto en een filmpje gemaakt. Gisteren bezig geweest met beplanten, dus moeten nog wat helderder worden.
Bekijk bijlage 277880
Bekijk bijlage 277881
Tnx! Zelf ook blij mee! Binnenkort maar eens een nieuw filmpje maken nu zeker de andere 2 bakken er toch redelijk anders uitzienDeze, ik vind die rechterbalk echt schitterend
Top, tnx!Ik bestel ze altijd bij Aquaplants online of de visvoer webwinkel.
Haha, niks leuker dan eens een ander topic door te lezen toch! Tnx, leuk om te horen!Na mijn like kanonnade, kan een berichtje niet achter blijven. Wat een gezellig(e), mooi in balans, leuke bewoners bakje(s) is(zijn) dit! Altijd leuk om dit topic weer af te struinen.
Tnx!Mooie bakken inderdaad! Lekker sfeervol en nice lay out!
Halfsnavelbekjes; Dermogenys pusillusZiet er goed uit, wat zijn dat voor gekke visjes die aan de oppervlakte hangen?
Apart visje, ringbandsnoekjes zijn trouwens ook leukDermogenys pusillus
Goed dat je de oorzaak hebt gevonden.Ben er denk ik achter waarom de crypto's het de laatste tijd wat minder doen. Wat planten toegevoegd en viel me op dat het water echt best wel koud was, temperatuur gisteravond was 19 graden. Vermoed ook wel een paar keer wat lager geweest, omdat ik 's avonds toch vaak met het raam open slaap. Stekker van de heater bleek niet goed genoeg in het stopcontact te zitten, gelijk weer aan en vandaag was het weer op temperatuur. Aan de vissen eigenlijk niks gemerkt en hier is er geen van gesneuveld.
Gaan deze allemaal weer weg?In de verkoopbak zitten nu de habrosus, de dame betta, goldstripes
Ja joh, net oud vuil, wat je niet bevalt dump je gewoon 😡Gaan deze allemaal weer weg?
Dumpen is denk ik een groot woord want ga ervan uit dat ze naar een nieuwe eigenaar gaan.Ja joh, net oud vuil, wat je niet bevalt dump je gewoon 😡
Ja dat is de hele mentaliteit van de huidige generatie, we leven in een weggooimaatschappij, wat niet bevalt dump je gewoon 😡Dumpen is denk ik een groot woord want ga ervan uit dat ze naar een nieuwe eigenaar gaan.
Als ik zelf vissen koop blijven ze ook bij mij dus snap het regelmatig wisselen van vissen ook niet echt maar ieder zijn ding.
Ja mijn reacties waren erg direct inderdaad omdat ik er uitermate slecht tegen kan hoe er door sommige mensen omgegaan word met levende wezens "o de kleur is niet mooi, hup op mp zetten" "o ze scholen niet mooi, hup snel op mp zetten" en zo zie ik dat hier ook, je koopt corydoras, ziet ze amper en dumpt ze vervolgens omdat ze niet voldoen aan jouw ideale plaatje, neem dan een plastic vis die voldoet aan alles en kost ook nogeens geen onderhoud. Het zijn verdorie levende wezens waar we het over hebben en geen knuffel uit een speelgoedwinkel, denk eerst eens na voordat je wat aanschaft@Nicolientje-W Mag ik vragen vanwaar deze directe reactie? Ook in het andere topic? Ik heb het beste voor maar heb het idee dat je me als een of andere puber ziet die maar lukraak koopt wat ie leuk vind, om het even heel zwart wit te zetten?!
Liever direct dan eromheen draaien als je het mij vraagt! Zoals gezegd genieten we allemaal anders van deze hobby en maar goed ook; stel je voor dat we alles allemaal hetzelfde doen. Verschillende opvattingen, meningen en opvoedingen; daar is zo'n forum ook voor! Ik ben me daarbij ook zeker wel bewust van wat ik aanschaf, de timing of het moment van aanschaf kan soms alleen wat anders; ben ik het met je eens.Ja mijn reacties waren erg direct inderdaad omdat ik er uitermate slecht tegen kan hoe er door sommige mensen omgegaan word met levende wezens "o de kleur is niet mooi, hup op mp zetten" "o ze scholen niet mooi, hup snel op mp zetten" en zo zie ik dat hier ook, je koopt corydoras, ziet ze amper en dumpt ze vervolgens omdat ze niet voldoen aan jouw ideale plaatje, neem dan een plastic vis die voldoet aan alles en kost ook nogeens geen onderhoud. Het zijn verdorie levende wezens waar we het over hebben en geen knuffel uit een speelgoedwinkel, denk eerst eens na voordat je wat aanschaft
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.