Mooie plaatjes. ik zou zelf op de voorgrond in het midden wat Crypto s zetten. Die zijn erg makkelijk en ook leuk vind ik.
F. Panther zei:Aangezien ik de methode met Siporax niet kende/bedacht had had ik zelf ook geprobeerd de Vallisneria in de bodem te houden.
Wat bij mij goed werkte was de wortels van de Vallisneria onder zo'n klei/stenen ring (die bij sommige plantjes zit), leggen. Dan blijft de wortelkroon boven het zand, de Vallisneria op zijn plek en kunnen de wortels zelf een weg de bodem in vinden. Na ongeveer 3-4 weken stonden ze bij mij helemaal vast en kon ik de ring weghalen. Ik had geen grondelende vissen, dus mogelijk dat het dan ook minder goed werkt.
Ik heb het ook met stukjes binddraad geprobeerd, maar dat was niet zo'n succes, bij het weer weghalen daarvan trok ik vaak toch wortels zelf ook weer uit de bodem.
AquariaManiak zei:Ik heb geleerd dat molenstenen ook werken 😉 😉
AquariaManiak zei:Ik heb geleerd dat molenstenen ook werken 😉 😉
C�dric Vleminckx zei:AquariaManiak zei:Ik heb geleerd dat molenstenen ook werken 😉 😉
Dat herinner ik me nog. :d :d
AquariaManiak zei:Toch mooi dat het nu goed gaat!
C�dric Vleminckx zei:AquariaManiak zei:Ik heb geleerd dat molenstenen ook werken 😉 😉
Dat herinner ik me nog. :d :d
Geniaal ja, maar je wist wat ik bedoelde
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.