Help ff, wat was de vraag ook alweer Doe graag mee
Ik heb nog steeds geen antwoorden gezien op de kijkersvraag...
Voor de kijkers thuis. Welke ontwerp fout(en) zit(en) er in het pvc van dit aquarium.
Bekijk bijlage 315154
Links de twee afvoeren rechts de aanvoer vanuit de pomp naar de spraybar...
Winnaar mag raoul de volgende keer helpen als hij weer algen in zijn bak aan het kweken is en van zijn L nummers af wil.
Niet doen dan moet je aan het werkHelp ff, wat was de vraag ook alweer Doe graag mee
Time and place; try to be there . Hmmm... met eer is dat wat lastiger 🙁Oké bij deze is de prijs vervangen door de eer...
Wel een beetje kaal zo....Aan bewoners worden de Snowball en de Golden Nugget vervangen. Verder blijft het bestand zo.
Bekijk bijlage 315191
Prachtig die zwarte achterkant. Inmiddels heb ik de nieuwe bak 4x in de verf gezet (zwart dus) 😁Aan bewoners worden de Snowball en de Golden Nugget vervangen. Verder blijft het bestand zo.
Bekijk bijlage 315191
Jij bent denk ik wel 1 van de uitzonderingen die de regel bevestigen xDWelke methode?
Kijk mijn pvc is over nagedacht, bedacht op welke plekken het handig is om ze los te kunnen koppelen enzo. Is al een paar keer van pas gekomen.
Bij Raoul al tegen problemen aan gelopen.
En dan zeggen ze dat vrouwen niks kunnen
-Sws de reactor(en)Vertel dan eerst maar wat er nog meer mis was met het pvcwerk
Knieën hebben bizar veel invloed op de flow, maar als je er 9000L/U door gaat proberen te drukken zal je wss wel op een acceptabele flow komen.- die reactor doet het prima
- wel wat knieën maar persoonlijk lijkt me dat op 8000 liter per uur en druk pvc niet zo'n probleem.
- zijn bypass komt wel in het eerste vak uit.
- hoevaak maak jij je kogelkranen schoon. Maar hier zit wel het probleem. De kraan van de aanvoer naar de bak zit verkeerd om (kraan zit aan de bak kant) . Hierdoor kan hij zijn bypass niet gebruiken wanneer hij zijn bak heeft afgekoppeld.
- eens, dat hebben wij ook.
Aan de andere kant vind ik het voor het aanzicht van de bak minder mooi om twee kamers te hebben. En neemt ook dat veel plek in de bak. Het aantal bochten verschilt ook niet zoveel want de kans dat je pomp / reactor precies goed uit komt is 0. Het zijn natuurlijk wel weer extra meters pvc.
https://www.lenntech.nl/calculators/drukval-leiding.htmKnieën hebben bizar veel invloed op de flow, maar als je er 9000L/U door gaat proberen te drukken zal je wss wel op een acceptabele flow komen.
standaard bij discussen als je veel met vers water speelt.Bijzonder dat niemand wat zegt over de discus eitjes
Niet goed opgelet Raoul, ff terug lezenBijzonder dat niemand wat zegt over de discus eitjes
Balen... Hopelijk groeien ze nog even doorBijzonder dat niemand wat zegt over de discus eitjes
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.