mjm
Well-known member
Bedankt voor de input
Een groot deel van mijn stengelplanten verzwaar ik met een zware ijzeren S-haak , dan is die te snoeien zonder je ellebogen nat te maken + bijkomen voordeel dat ze eigenlijk nooit meer loskomen van de bodem tussen de snoeibeurten of als er een zand bulldozer er langs of onder zwemt.
Eens 1a2 stekjes zo hoger in je aquarium plaatsen op je hout zodat ze meer licht vangen is ook perfect mogelijk .
Hier met myriophyllum deze plant dient om de 3a4 dagen gesnoeid te worden bij meLaat eens zien hoe dat er praktisch uitziet, ben benieuwd
Deze plant is mijn graadmeter voor kalium en nitraat, bij te weinig zal die minder florissant uitzien.hij wil het alleen niet zo goed doen lijkt het
Ik denk dat ik je bak nu zelfs mooier vind dan hij was. Veel evenwichtiger en ook dynamischer qua inrichting, en deze zwarte achtergrond laat je vissen veel mooier uitkomen.
Je zou hem ook kunnen laten drijven. Bij mij groeit die veel harder boven in de bak dan onderin. En hij hoeft niet perse met zijn voetjes in de bodem te staan.hij wil het alleen niet zo goed doen lijkt het
Yep, dat doe ik ook...ik gebruik die een beetje als schaduwplant...wekelijks flink snoeien.Je zou hem ook kunnen laten drijven. Bij mij groeit die veel harder boven in de bak dan onderin. En hij hoeft niet perse met zijn voetjes in de bodem te staan.
Ik heb nu 3 javavarens erin zitten.Gaaf hoor!
Wat meer javavarens op het hout (om zo echt een 'bol' te krijgen) zouden niet misstaan denk ik. Maargoed, mijn bak staat ook helemaal vol javavaren ...
De varen krijgt blauwe punten. Geen idee waarom. Misschien te veel licht.
enkel je javavaren 😉
Ik denk dat ze in de bek van de ouders zitten.Hebben de geo eitjes het nog overleefd?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.