Fotoalbum van Cédric Vleminckx


TonHageraats zei:
Misschien is het een idee om over isolatie na te denken, het zal in de winter erg koud en in de zomer erg warm kunnen worden.

Ja, dat ga ik zeker eens doen, daar heb ik zelf ook al aan gedacht.
 
Zoals Ton ook al aangeeft zul je het wel moeten verwarmen en isoleren nog ivm kou en warmte.
Maar goed, stap voor stap natuurlijk te werk gaan ;).
 
jessicapilon zei:
Zoals Ton ook al aangeeft zul je het wel moeten verwarmen en isoleren nog ivm kou en warmte.
Maar goed, stap voor stap natuurlijk te werk gaan ;).

Ja, ik wil zeker niet te snel gaan, zodat ik zeker niets over het hoofd zie.
 
Er is ook nog wel een plaatsje waar er wel isolatie is gezet, maar ik ga nog eens goed kijken welke plaats het wordt.
 
Zo, stoer zeg zulke plannen. Kan snappen dat dit niet zomaar in de woonkamer mag haha. Ik ben heel benieuwd hoe dit gaat worden!!! Zo leuk om hier soms avonden ieders bakken te bekijken. Heb de mijne pas een paar maanden en wil er nu al meer haha
 
Zo hey ik ben benieuwt mooie plannen. Je weet dus nog niet wat voor vissen, heb je wel een idee qua formaat bakken.
Of laat je dat afhangen van de uiteindelijke viskeuze, iig blijf ik dit topic met belangstelling volgen.
 
Ro77 zei:
Zo, stoer zeg zulke plannen. Kan snappen dat dit niet zomaar in de woonkamer mag haha. Ik ben heel benieuwd hoe dit gaat worden!!! Zo leuk om hier soms avonden ieders bakken te bekijken. Heb de mijne pas een paar maanden en wil er nu al meer haha

Bedankt!

Ik kijk er ook al naar uit om dit allemaal te mogen verwezelijken, maar het zal nog wel enige tijd duren voor dit af is.
 
Marcello zei:
Zo hey ik ben benieuwt mooie plannen. Je weet dus nog niet wat voor vissen, heb je wel een idee qua formaat bakken.
Of laat je dat afhangen van de uiteindelijke viskeuze, iig blijf ik dit topic met belangstelling volgen.

Nee, ik weet eigenlijk nog niet veel wat ik wil gaan doen.

Klein beginnen en dan zo stilaan altijd uitbreiden ;)
 
Leuke foto's. Is er binnen in het schuurtje eigenlijk een vloer ofzo ? Hier ga je ook moeten aan denken, als je aquariums zet, van enkele 100-en liters, weegt dat wel wat en je wil niet dat ze verzakken. Ligt er elektriciteit in die schuur ? Zijn zonnepanelen een optie ? Heb je er stromend water en een afvoer ? Regenwater opvangen van het dak, is dat een optie ?

Je zal nog een heleboel werk hebben, maar de planningsfases vind ik persoonlijk een van de leukste. Ben benieuwd naar een vervolg.
 
Ja, er is een betonnen vloer, dus dat is geen probleem.

Elektriciteit is aanwezig.

Stromend water en een afvoer is ook aanwezig.

We hebben hier gratis gezuiverd grondwater ter beschikking, dus dat moet geen probleem zijn.
 
Dat is al een grote stap vooruit inderdaad. Het gezuiverde grondwater, welke waterwaarden komen daar uit ?
 
Pol_de_gezzmol zei:
Dat is al een grote stap vooruit inderdaad. Het gezuiverde grondwater, welke waterwaarden komen daar uit ?

Daar heb ik nog geen idee van, daar moet ik nog eens naar kijken.

Moest er een probleem zijn met dat water, kan ik altijd overstappen naar ''gewoon'' water.
 
jessicapilon zei:
En Cedric heeft gelet op zn leeftijd er nog alle tijd voor :D ;).

Ja, of stel dat ik morgen dood zou zijn, dan heb ik geen tijd meer :d

Maar ja, ik hoop dat dat niet gebeurd ;).

Zoals Christian al heeft gezegd, het is heel moeilijk te combineren met mijn school, maar ik doe mijn best.
 
Het wordt toch wel eens tijd voor een update, al heb ik niet zo een leuke update deze keer.

Door het overtollige werk voor school, niet de geschikte locatie, ... zal het project worden stopgezet.

Omdat ik vele werk heb voor school, zeker nu binnenkort met mijn examens zal het moeilijk zijn om aan alles te kunnen werekn.

Ook als het zo ver zou zijn, en ik vissen, garnalen, ... heb, zal ik er ook niet alle aandacht kunnen aan geven, en ik zou natuurlijk geen dieren willen verwaarlozen.

Ook heb ik nog geen geschikte locatie moest het doorgaan.

Een locatie had ik, maar de juiste aanwezige isolatie heb ik niet, en ben dus ook niet van plan om deze (nu) te zetten, wegens alle reden hierboven.

Om dit alle gebeuren vindt ik het de beste om het even stil te leggen.

Het was nu ook niet leuk om zo een bericht te moeten schrijven, met pijn in het hart, maar ik heb geen zin om diertjes in huis te nemen en die dan te verwaarlozen, omdat ik niet de voldoende tijd heb.

Als ik me er ooit volle 100% mee in kan zetten, zal ik zeker dit topic terug oppakken.

Ik zou ook nog iedereen willen bedanken die zo enthousiast reageerde, en voor degene die benieuwd waren naar de vorderingen, je zal nog even moeten wachten ;).
 
H� C�dric, ik las je foto-album met veel interesse maar ik lees nu dus dat je het project om verschillende redenen hebt moeten stopzetten. Jammer zeg, maar begrijpelijk. Veel succes met je examens.

Puur uit interesse, hoe oud ben je eigenlijk? Met examens voor de boeg en nog wonende bij je ouders kan je dus niet oud zijn. Ik heb je profiel natuurlijk vaker zien langskomen, maar ik veronderstelde altijd dat je veel ouder was. :)
 
Puddle Jumper zei:
H� C�dric, ik las je foto-album met veel interesse maar ik lees nu dus dat je het project om verschillende redenen hebt moeten stopzetten. Jammer zeg, maar begrijpelijk. Veel succes met je examens.

Puur uit interesse, hoe oud ben je eigenlijk? Met examens voor de boeg en nog wonende bij je ouders kan je dus niet oud zijn. Ik heb je profiel natuurlijk vaker zien langskomen, maar ik veronderstelde altijd dat je veel ouder was. :)

Ja, ik vindt het ook heel erg om dit zo moeten stop te zetten, maar als ik tijd heb, ga ik het zeker terug oppakken. Alvast bedankt voor de interesse die je toonde in het project.

Ik ben 15 jaar, had je misschien niet verwacht ;).
 
C�dric Vleminckx zei:
Puddle Jumper zei:
H� C�dric, ik las je foto-album met veel interesse maar ik lees nu dus dat je het project om verschillende redenen hebt moeten stopzetten. Jammer zeg, maar begrijpelijk. Veel succes met je examens.

Puur uit interesse, hoe oud ben je eigenlijk? Met examens voor de boeg en nog wonende bij je ouders kan je dus niet oud zijn. Ik heb je profiel natuurlijk vaker zien langskomen, maar ik veronderstelde altijd dat je veel ouder was. :)

Ja, ik vindt het ook heel erg om dit zo moeten stop te zetten, maar als ik tijd heb, ga ik het zeker terug oppakken. Alvast bedankt voor de interesse die je toonde in het project.

Ik ben 15 jaar, had je misschien niet verwacht ;).

Graag gedaan, ik vond het leuk om te volgen.
Nee, dat had ik zeker niet verwacht. Je komt erg volwassen over. Ik dacht dat je minimaal 18 was ofzo. :)
 
Puddle Jumper zei:
C�dric Vleminckx zei:
Puddle Jumper zei:
H� C�dric, ik las je foto-album met veel interesse maar ik lees nu dus dat je het project om verschillende redenen hebt moeten stopzetten. Jammer zeg, maar begrijpelijk. Veel succes met je examens.

Puur uit interesse, hoe oud ben je eigenlijk? Met examens voor de boeg en nog wonende bij je ouders kan je dus niet oud zijn. Ik heb je profiel natuurlijk vaker zien langskomen, maar ik veronderstelde altijd dat je veel ouder was. :)

Ja, ik vindt het ook heel erg om dit zo moeten stop te zetten, maar als ik tijd heb, ga ik het zeker terug oppakken. Alvast bedankt voor de interesse die je toonde in het project.

Ik ben 15 jaar, had je misschien niet verwacht ;).

Graag gedaan, ik vond het leuk om te volgen.
Nee, dat had ik zeker niet verwacht. Je komt erg volwassen over. Ik dacht dat je minimaal 18 was ofzo. :)

Iedereen denk dat hier, hoor. Ik studeer administratie, moet je ook veel met mensen omgaan, en zo leer je omgaan met mensen en volwassen praten onder mekaar ;).
 
C�dric Vleminckx zei:
Iedereen denk dat hier, hoor. Ik studeer administratie, moet je ook veel met mensen omgaan, en zo leer je omgaan met mensen en volwassen praten onder mekaar ;).

Maar zit je dan al niet meer op de middelbare school dan?
 
Puddle Jumper zei:
C�dric Vleminckx zei:
Iedereen denk dat hier, hoor. Ik studeer administratie, moet je ook veel met mensen omgaan, en zo leer je omgaan met mensen en volwassen praten onder mekaar ;).

Maar zit je dan al niet meer op de middelbare school dan?

Jawel, hoor; Ik heb hier de stage, net alsof je echt moet gaan werken. Vandaar dat je veel ervaring opdoet.
 
C�dric Vleminckx zei:
Puddle Jumper zei:
C�dric Vleminckx zei:
Iedereen denk dat hier, hoor. Ik studeer administratie, moet je ook veel met mensen omgaan, en zo leer je omgaan met mensen en volwassen praten onder mekaar ;).

Maar zit je dan al niet meer op de middelbare school dan?

Jawel, hoor; Ik heb hier de stage, net alsof je echt moet gaan werken. Vandaar dat je veel ervaring opdoet.

Oh, ok. Je bedoelt met studie je middelbare school? Want is administratie dan een vak ofzo? Ja, ik ben goed thuis in het Nederlandse schoolsysteem maar van het Belgische weet ik echt niks. :p
 
Puddle Jumper zei:
Oh, ok. Je bedoelt met studie je middelbare school? Want is administratie dan een vak ofzo? Ja, ik ben goed thuis in het Nederlandse schoolsysteem maar van het Belgische weet ik echt niks. :p

Ja, administratie is een onderdeel ervan, maar eigenlijk zijn het de studies Boekhouden die ik volg.
 
Hoi cedric, ik vind nu pas je topic hier.
Ik snap helemaal waarom je het nu even hebt stop gezet.

Hier in nederland heb je die vakken niet op de middelbare school en al helamaal geen stages. Wel goed hoe ze dat bij jullie doen!

Enne, je droom blijft toch wel!
Ooit zal hij uitkomen!
 
Hey Cedric! Eindelijk gevonden!

Grootse plannen heb jij zeg. School en werk gaan natuurlijk nu even voor. Ik weet zeker dat met jou ambitie, jou kweekruimte er echt wel eens gaat komen. Is het anders misschien een idee om nu met een klein bakje te beginnen, ��n die weinig onderhoud vraagt.

P.S Kijk je wel uit met zo zus die altijd een pistool bij zich heeft! ;)
 
Sanneke80 zei:
Hoi cedric, ik vind nu pas je topic hier.
Ik snap helemaal waarom je het nu even hebt stop gezet.

Hier in nederland heb je die vakken niet op de middelbare school en al helamaal geen stages. Wel goed hoe ze dat bij jullie doen!

Enne, je droom blijft toch wel!
Ooit zal hij uitkomen!

Ja, ik vond het ook spijtig dat ik het stop moest zetten.

Maar ja, eerlijk gezegd kon ik niet kiezen, moest ik dat momenteel gewoon doen.

Ik hoop dat die droom ooit uit zal komen,ik zal er zeker aan werken.

Maar dan ga ik niet meer zo veel hooi op mijn vork nemen,maar klein beginnen en dan steeds opbouwen.
 
Sander-fish zei:
Hey Cedric! Eindelijk gevonden!

Grootse plannen heb jij zeg. School en werk gaan natuurlijk nu even voor. Ik weet zeker dat met jou ambitie, jou kweekruimte er echt wel eens gaat komen. Is het anders misschien een idee om nu met een klein bakje te beginnen, ��n die weinig onderhoud vraagt.

P.S Kijk je wel uit met zo zus die altijd een pistool bij zich heeft! ;)

Ja, dat is misschien wel eens een idee, om een nano bakje met garnaaltjes op te starten bijvoorbeeld.

Haha, ja, mijn zus was aan het spelen.

Ik had er uit moeten editten :d
 

Terug
Bovenaan