Fotoalbum van Ruben01


Heel mooi, Ruben! Vind het echt leuke bakjes, zou er graag eentje neerzetten maar wegens kat is dat niet handig :D
 
Weet je ook wat ze daarvoor vragen? Want dat is heel erg interessant, moet ik zeggen. al wil ik ook een keer de winkel bezoeken, lijkt me echt heel gaaf.
Tja, het verzenden zou net zo duur worden als de visjes samen...

Dan moet ik er maar een keertje naartoe gaan met de trein...:mad:
 
Utaka is het waard om eens heen te gaan hoor, mooie zaak en veel 'hé dat is een bijzonder visje' momenten. Zeker het geld waard om eens heen te gaan.
 
Mensen van de advieskeuring van de vereniging zijn net weg. Ze waren erg positief over de bak.

Tips die ik heb gekregen:
-zwart randje maken zodat je het zand niet ziet
-termometer weghalen als ze komen:pk
-eens kijken naar een ander soortje apistogramma, omdat de ramirezi zo doorgekweekt zijn. Zoals de apistogramma macmasteri
 
Ja, onnodige extra techniek hebben ze een hekel aan, zelf haal ik het ook vaak weg als ik foto's maak :!
Was dat het enige, of ook nog veel complimenten?
Tja, dat waren vgm wel de enige dingen, vanaf nu haal ik die termometer ook maar weg:Dk


Ja, wel veel complimenten:daisy:


Van die ramirezi, om dat niet te doen. Is iemand tegen het argument, dat door nakweek ze het niet echt goed zullen doen op zo'n lage ph? Iemand nog een ander idee? ;)k
 
Voor het ramirezi probleem is een makkelijke oplossing... Wildvang kopen.
Wel raar dat ze een Apistogramma soort adviseren voor 60x30cm...
Ik vind dat zwart randje ook een raar advies. Ik zie liever mijn zand dan een onnatuurlijke zwarte rand...
 
Ik vind dat zwart randje ook een raar advies. Ik zie liever mijn zand dan een onnatuurlijke zwarte rand...
Helemaal mee eens.
Hahahaha, achja, ieder zijn smaak:Dk:pk
Voor het ramirezi probleem is een makkelijke oplossing... Wildvang kopen.
Wel raar dat ze een Apistogramma soort adviseren voor 60x30cm...
Tja, wildvang, hebben we dat weer.. Of eentje die niet heel erg is doorgekweekt zoals F1 of F2;)k
 
Nitraat was 20 en fosfaat 2, nog steeds...
Toen het ik het osmosewater in het vat getesr, nitraat 15 en fosfaat 0,5. Van osmosewater direct uit dat ding: nitraat 10 en fosfaat 0.

:S:S:S:S
 

Terug
Bovenaan