Fotoalbum van Ruben01


Tip: Je zou hier en daar in de gaten van je stenen javavaren kunnen stoppen.
 
Jouw hobby heeft de afgelopen 2 jaar ook niet stil gestaan! Hoeveel bakken heb je nu eigenlijk?
 
bevalt de nieuwe inrichting een beetje? Of is deze al weer veranderd?
Nieuwe inrichitng bevalt me een stuk beter, nog niet verandert. Moeten nog wel wat planfen bij;)
Jouw hobby heeft de afgelopen 2 jaar ook niet stil gestaan! Hoeveel bakken heb je nu eigenlijk?
Klopt:D. Heb nu 1 vijver, 2 bakjes van 20L met parosphromenus, een 60cm rio caqueta biotoop bakje en een 50cm kubus aquascapeprobeersel.
Zal nog een keer foto's plaatsen :engel:
Tijd voor een update ;)
Je zegt niet voor een update met foto's:engel::D
Ik ben 8e geworden op de landelijke huiskeuring!!!! (Van de 10 die in die categorie meededen).
Dus jullie zullen mijn auqarium in 'het aquarium' zien staan!:r:r:daisy::r:r
IMG_0515.JPG
 
Ooh wat leuk zo'n landelijke huiskeuring huppelepup, wist niet dat, dat er was! Hoe kun je daar aan mee doen dan?
 
Nieuwe inrichitng bevalt me een stuk beter, nog niet verandert. Moeten nog wel wat planfen bij;)

Klopt:D. Heb nu 1 vijver, 2 bakjes van 20L met parosphromenus, een 60cm rio caqueta biotoop bakje en een 50cm kubus aquascapeprobeersel.
Zal nog een keer foto's plaatsen :engel:

Je zegt niet voor een update met foto's:engel::D
Ik ben 8e geworden op de landelijke huiskeuring!!!! (Van de 10 die in die categorie meededen).
Dus jullie zullen mijn auqarium in 'het aquarium' zien staan!:r:r:daisy::r:r
Wat leuk! Het is altijd fijn om zo'n goede beoordeling te krijgen van experts.

Trouwens: Ik verwacht een vergoeding voor de fysiotherapie die ik na het lezen van het formulier nodig zal hebben. :pk
 
Ooh wat leuk zo'n landelijke huiskeuring huppelepup, wist niet dat, dat er was! Hoe kun je daar aan mee doen dan?
Lid zijn van een aquariumvereninging(krijg je ook het blad van de nbat, dat was mijn reden om lid te worden), en dan een bepaald aanfal punten halen bij de verenigingskeuring, dan kun je meedoen met de districtskeuring. Bij de districtskeuring moet je eerste worden, of geluk hebben in mijn geval omdat er nog plek was oid(was tweede geworden, je moet hier ook een bepaald aantal punten halen) en dan mag je meedoen met de landeljjke keuring:D
Ik had niet verwacht dat mijn bakkie zo ver zou komen:D
Wat leuk! Het is altijd fijn om zo'n goede beoordeling te krijgen van experts.

Trouwens: Ik verwacht een vergoeding voor de fysiotherapie die ik na het lezen van het formulier nodig zal hebben. :pk
Je kunt ook je telefoon/tablet draaien:deal::deal::p
 
Ruben, ik mis de foto's wel hoor. Dit kan echt niet :D

Ik ben 8e geworden op de landelijke huiskeuring!!!! (Van de 10 die in die categorie meededen).

Wat fantastisch! Van harte gefeliciteerd. Moeten we nou echt wachten op de foto in "het aquarium"? Mijn potjes geduld zijn op hoor.


Trouwens: Ik verwacht een vergoeding voor de fysiotherapie die ik na het lezen van het formulier nodig zal hebben. :pk

U vraagt, wij draaien (pun intended)

ruben.JPG
 
Erg leuk Ruben zal er ook eens naar kijken!
 
Ruben, ik mis de foto's wel hoor. Dit kan echt niet :D
Ik weet, zal kijken of me het morgen lukt, anders wordt het over 2 weken als ik herstvakantie heb. Volgende week toestweek, dus dan lukt het me niet :oops:
Btw, voelt het nu ook anders allemaal nu je 18 bent Ruben:S:D:D
Niet echt:engel::oops:
Erg leuk Ruben zal er ook eens naar kijken!
Doen! Doen er veek te weinig aan mee:thumbs:
Oh Ruben!
Ik heb net het verslag gelezen. Wat een prachtig commentaar heb je gekregen.
Mooi resultaat hoor zo n 8 e plaats:thumbs:
Bedankt!
 
Jaaa! Update en dus fotuuuhhh of niet :( Nja, maar even geduld toch nog, wel :thumbs: van de keuring :D
 
Ik ben niet zo'n geduldig typje als de rest....FOTO'S !!
 
long shot, maar ben je nog actief in de hobby Ruben?
 
Spreek ruben zo nu en dan nog wel eens, hij is nog wel een beetje actief. Zal eens vragen of hij een update wil plaatsen hier
 
Hij is nu wss met meisjes bezig i.p.v. vissen... misschien helpt dit :juggle:


Bikini Ashley GIF by Angel Competition Bikinis
 

Terug
Bovenaan