Gaaf! Zou er denk ik niet veel meer planten bij doen en dit lekker als showpiece houden
Bedankt Mike en Nicole!Schitterend Ruben.
Dat is wel een ideeTip: Je zou hier en daar in de gaten van je stenen javavaren kunnen stoppen.
Bucephalandra?Bedankt Mike en Nicole!
Dat is wel een idee
Denk dat ik dan voor een ander klein plantje ga, zodat de stenen niet helemaar overgroeid wordt😀
Nieuwe inrichitng bevalt me een stuk beter, nog niet verandert. Moeten nog wel wat planfen bij😉bevalt de nieuwe inrichting een beetje? Of is deze al weer veranderd?
Klopt😀. Heb nu 1 vijver, 2 bakjes van 20L met parosphromenus, een 60cm rio caqueta biotoop bakje en een 50cm kubus aquascapeprobeersel.Jouw hobby heeft de afgelopen 2 jaar ook niet stil gestaan! Hoeveel bakken heb je nu eigenlijk?
Je zegt niet voor een update met foto'sTijd voor een update 😉
Wat leuk! Het is altijd fijn om zo'n goede beoordeling te krijgen van experts.Nieuwe inrichitng bevalt me een stuk beter, nog niet verandert. Moeten nog wel wat planfen bij😉
Klopt😀. Heb nu 1 vijver, 2 bakjes van 20L met parosphromenus, een 60cm rio caqueta biotoop bakje en een 50cm kubus aquascapeprobeersel.
Zal nog een keer foto's plaatsen
Je zegt niet voor een update met foto's😀
Ik ben 8e geworden op de landelijke huiskeuring!!!! (Van de 10 die in die categorie meededen).
Dus jullie zullen mijn auqarium in 'het aquarium' zien staan!![]()
Lid zijn van een aquariumvereninging(krijg je ook het blad van de nbat, dat was mijn reden om lid te worden), en dan een bepaald aanfal punten halen bij de verenigingskeuring, dan kun je meedoen met de districtskeuring. Bij de districtskeuring moet je eerste worden, of geluk hebben in mijn geval omdat er nog plek was oid(was tweede geworden, je moet hier ook een bepaald aantal punten halen) en dan mag je meedoen met de landeljjke keuring😀Ooh wat leuk zo'n landelijke huiskeuring huppelepup, wist niet dat, dat er was! Hoe kun je daar aan mee doen dan?
Je kunt ook je telefoon/tablet draaienWat leuk! Het is altijd fijn om zo'n goede beoordeling te krijgen van experts.
Trouwens: Ik verwacht een vergoeding voor de fysiotherapie die ik na het lezen van het formulier nodig zal hebben.![]()
Ja hier ook nekklachtenTrouwens: Ik verwacht een vergoeding voor de fysiotherapie die ik na het lezen van het formulier nodig zal hebben.
Ik ben 8e geworden op de landelijke huiskeuring!!!! (Van de 10 die in die categorie meededen).
Trouwens: Ik verwacht een vergoeding voor de fysiotherapie die ik na het lezen van het formulier nodig zal hebben.![]()
Je zegt niet voor een update met foto's![]()
Ik weet, zal kijken of me het morgen lukt, anders wordt het over 2 weken als ik herstvakantie heb. Volgende week toestweek, dus dan lukt het me niet 😳Ruben, ik mis de foto's wel hoor. Dit kan echt niet 😀
Niet echtBtw, voelt het nu ook anders allemaal nu je 18 bent Ruben😀😀
Doen! Doen er veek te weinig aan meeErg leuk Ruben zal er ook eens naar kijken!
Oh Ruben!
Ik heb net het verslag gelezen. Wat een prachtig commentaar heb je gekregen.
Bedankt!Mooi resultaat hoor zo n 8 e plaats![]()
zal kijken of me het morgen lukt
Iets met geduld en een schone zaak 😱 😛Jaaa! Update en dus fotuuuhhh of niet 🙁 Nja, maar even geduld toch nog, welvan de keuring 😀
Of hij is dit jaar wel door zn vijver gezaktRuben gaat na Sinterklaas in winterslaap 😀 😀
Of hij mag voor straf niet op het forum. Iets met een osmoseapparaat![]()
Zou je wel denken maar je weet maar nooit.Nou hij zal toch wel van zn fouten geleerd hebben 😀 😀
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.