Tot nu toe het antwoord dat het meest in de buurt komt. 😜 Goed bezig!3 stuks
Het is op de foto moeilijk te zien nog, maar ze beginnen al de eerste kleuren te ontwikkelen. Een paar zijn goudgeel, andere wit-doorzichtig en sommige hebben (net als hun pa) donkere vlekken. En de oogkleur verschilt.zijn ze nou alemaal de zelfde kleur of da komt nog?
Ik vraag me af of je die ook in het roze kan kopenDie blauwe kitranden staan mooi hè?
Nee hoor niet stom😀’Cullen’ is de term die door kwekers wordt gebruikt voor het doden van mismaakte ‘fry’(=babyvisjes) of jonge visjes die niet aan de gewenste standaard voldoen. Wist ik tot voor kort ook niet hoor…Stom beginnersvraagje, maar wat is 'cullen'?
Nee hoor niet stom😀’Cullen’ is de term die door kwekers wordt gebruikt voor het doden van mismaakte ‘fry’(=babyvisjes) of jonge visjes die niet aan de gewenste standaard voldoen. Wist ik tot voor kort ook niet hoor…
Nou, om precies te zijn , betekent het gewoon "selecteren". Men selecteert de specimens die niet voldoen danwel niet genoeg voldoen aan de eigenschappen van de stam. Deze kun je idd doden doch men kan ze ook elders onderbrengen. Zoals ik dat doe. Dus "cullen" betekent niet meteen dat men specimens dus doodt. Maar bij bepaalde diersoorten wordt cullen wel geassiocieerd met het afmaken van de specimens. Maar nogmaals, op zich heeft cullen niets met doden te maken. Het zegt enkel dat men de niet wensbare specimens scheidt van de wel wenselijke specimens.Nee hoor niet stom😀’Cullen’ is de term die door kwekers wordt gebruikt voor het doden van mismaakte ‘fry’(=babyvisjes) of jonge visjes die niet aan de gewenste standaard voldoen. Wist ik tot voor kort ook niet hoor…
"Gezien wat er uit dat gat komt."🤭AAh een anaalvin had ie toch helemaal niet nodig gehad. 😢 Ik heb er eentje met maar 1 maar gezien wat er uit dat gat komt zijn die vinnen totaal nutteloos volgens mij.
Niets voor mij dat cullen. Gelukkig hier geen sluierbaby s dan word ik nog gekker.
Awesome!Die blauwe kitranden staan mooi hè?
Ik heb hem nu een tijdje apart zitten. Ik weet nog steeds niet zeker wat hij heeft. Voor het geval er (ook) interne parasieten spelen, heb ik wat magnesiumspul in het water gegooid in steeds oplopende doseringen. Het idee is dat het laxerend zou moeten werken, als het in de darmen komt. Het heeft uiteindelijk niks gedaan zo te zien. En dat verwachtte ik ook niet, moet ik zeggen. Later maar weer met die magnesium gestopt, om uit te sluiten dat hij er onnodig last van zou krijgen o.i.d..Ik ga duimen dat je de chiclide er weer boven op krijg.
Of zou dit een wakin kunnen zijn?De dubbele staart is bovenin niet gescheiden, maar dat boeit mij eigenlijk niet. Vind dit al bijzonder genoeg om te zien. Heb ik toch nog een soort van sluierstaart. (Mag ik bij de club? 😉)
*gooit kalmeringspil*Joh die kl##t filmpjes. Kun je niet een close up foto neerzetten?
Heeft hij geen rugvin?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.