Goede Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik verwacht dat pas na het wk, als iedereen weer ‘thuis’ is het commentaar wel komt van de diverse landen. Is altijd zo, naderhand durven ze wel.
 
Ja dat weet ik wel zeker en ik vindt het dan toch goed dat de Duitsers wel een statement hebben gemaakt en dat Iran niet meezong met hun volkslied.
 
Achteraf kijkt men een koe in zijn reet, dat hele wk is 1 grote farce en niemand die wat doet de belangen zijn te groot, voetbal is allang niet meer dat onschuldige spelletje van begin vorige eeuw

Hier inmiddels weer aan het beeldhouwen de boel staat weer in de lijm dus even tijd voor :koffie:
 
Goedenavond.

Nou, de bezichtiging heeft bevestigd dat we de juiste keuze hadden gemaakt.
Het viel goed tegen vandaag.

Dus we hebben nu de makelaar akkoord gegeven, en alles wordt nu geregeld.
We gaan naar Zuid Limburg. En het wordt hoogstwaarschijnlijk 1 maart.
Van harte voor jullie.
 

Goedenavond.

Nou, de bezichtiging heeft bevestigd dat we de juiste keuze hadden gemaakt.
Het viel goed tegen vandaag.

Dus we hebben nu de makelaar akkoord gegeven, en alles wordt nu geregeld.
We gaan naar Zuid Limburg. En het wordt hoogstwaarschijnlijk 1 maart.

Avond.
Mooi dat het gelukt is Marcel van harte.
 
Goede morgen :koffie:
Andijk 8*C 99%LV
Zo even naar Bussum eens kijken of ze het maken van een kunstoog nog niet verleerd zijn.
Later en maak er vandaag wat van
 
John wij leven hier 60 seconden per minuut, moet ik je nou beboeten omdat je te snel gaat? Er lopen hier ook kinderen rond ja. Gevaarlijk spel zo als je niet van remmen weet 😏😁 middag!
Nou dat is schrikken en ik hoop dat de boete voor 2 minuten niet zo hoog zal uitvallen;)
Verder is de boete aftrekbaar van de belasting dus ik lig er niet wakker van Don:ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Nou dat is schrikken en ik hoop dat de boete voor 2 minuten niet zo hoog zal uitvallen;)
Verder is de boete aftrekbaar van de belasting dus ik lig er niet wakker van Don:ROFLMAO::ROFLMAO:
Met correctie van +/- 1000 ms kom je uit op zessenvissig vijfenvijver, contant aub 😂
 
Met correctie van +/- 1000 ms kom je uit op zessenvissig vijfenvijver, contant aub 😂
Ik leg het klaar dus je mag het wel komen halen dan:DD

Nou mooie goal en overwinning van Iran en dat is ze gegund in een wedstrijd met veel emotie vooraf.
 
Geweldig @biljoenblik ! Proficiat (y)


Hier zijn de jongen van de Mozambiquesijzen hard aan het groeien. Net spotte ik er 1 voor het eerst staande in het nest. Het andere jong is 2 dagen jonger en ligt nog achter het jong dat jullie kunnen zien. In eens gaat het hard!
Toch maar even showen ;)

CDAFD76C-950B-49C3-8ACA-F54FAA3EFCEE (2).jpeg
 
Geweldig @biljoenblik ! Proficiat (y)


Hier zijn de jongen van de Mozambiquesijzen hard aan het groeien. Net spotte ik er 1 voor het eerst staande in het nest. Het andere jong is 2 dagen jonger en ligt nog achter het jong dat jullie kunnen zien. In eens gaat het hard!
Toch maar even showen ;)

Bekijk bijlage 352094
Jeetje dat zo n vogeltje niet wegwaait met een flinke wind dan want 15 gram is erg weinig.

Middag Albert.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan