Ik verwacht dat pas na het wk, als iedereen weer ‘thuis’ is het commentaar wel komt van de diverse landen. Is altijd zo, naderhand durven ze wel.
Mooi Albert.Toegetreden tot het hybride verwarmen.
Bekijk bijlage 352069Bekijk bijlage 352070Bekijk bijlage 352071
Hou het in de gaten via het ‘Slimme Meter Portal’ kan je per dag bekijken wat je verbruikt aan electriciteit/gas of teruglevert.Mooi Albert.
Ben benieuwd hoeveel gas het bespaard.
Van harte voor jullie.Goedenavond.
Nou, de bezichtiging heeft bevestigd dat we de juiste keuze hadden gemaakt.
Het viel goed tegen vandaag.
Dus we hebben nu de makelaar akkoord gegeven, en alles wordt nu geregeld.
We gaan naar Zuid Limburg. En het wordt hoogstwaarschijnlijk 1 maart.
Gefeliciteerd Marcel.Goedenavond.
Goedenavond.
Ja vond het een bloedmooie goal inderdaadZo dan, doelpuntje van Brazilië hoor. De mooiste van het toernooi (tot nu toe).
John wij leven hier 60 seconden per minuut, moet ik je nou beboeten omdat je te snel gaat? Er lopen hier ook kinderen rond ja. Gevaarlijk spel zo als je niet van remmen weet 😏😁 middag!Middag allemaal.
Nou dat is schrikken en ik hoop dat de boete voor 2 minuten niet zo hoog zal uitvallen😉John wij leven hier 60 seconden per minuut, moet ik je nou beboeten omdat je te snel gaat? Er lopen hier ook kinderen rond ja. Gevaarlijk spel zo als je niet van remmen weet 😏😁 middag!
Met correctie van +/- 1000 ms kom je uit op zessenvissig vijfenvijver, contant aub 😂Nou dat is schrikken en ik hoop dat de boete voor 2 minuten niet zo hoog zal uitvallen😉
Verder is de boete aftrekbaar van de belasting dus ik lig er niet wakker van Don🤣🤣
Ik leg het klaar dus je mag het wel komen halen danMet correctie van +/- 1000 ms kom je uit op zessenvissig vijfenvijver, contant aub 😂
Zeg dat John, volgens mij vliegt deze pas met een dag of 6 uit.Wat leuk Nicole en ze lijken al erg groot als ik het zo bekijk.
Jeetje dat zo n vogeltje niet wegwaait met een flinke wind dan want 15 gram is erg weinig.Geweldig @biljoenblik ! Proficiat 👍
Hier zijn de jongen van de Mozambiquesijzen hard aan het groeien. Net spotte ik er 1 voor het eerst staande in het nest. Het andere jong is 2 dagen jonger en ligt nog achter het jong dat jullie kunnen zien. In eens gaat het hard!
Toch maar even showen 😉
Bekijk bijlage 352094
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.