Wat is er nieuw

Goede Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kijk voetbal maar ook nu weer weinig spektakel maar gelukkig wel 1-0.
 
Nou na Argentinie weer een verrassende uitslag en de Duitsers hebben nog 2 wedstrijden om de boel recht te zetten maar daar hebben we wel vertrouwen in.
 
Vond het goed dat het Duitse team een statement maakte maarja wat heb je eraan, geldbelangen zijn groter

Hier geen voetbal gekeken maar de hele middag zitten zagen, vijlen en lijmen, nu wachten tot het eten klaar is
 
Vond het goed dat het Duitse team een statement maakte maarja wat heb je eraan, geldbelangen zijn groter
Daar kunnen andere teams een voorbeeld aan nemen ja en ook dat de minister met zo n band om naast die gek van de FIFA is gaan zitten. Maar inderdaad denken die aan macht en gled en ze zullen er niet anders van worden. Jammer dat er nog geen tegenkandidaat is want straks verkiezen ze hem weer dus.
 
Goedenavond.

Hier is het weekend alweer begonnen. Nu lekker aan de Duvel.
Morgen nog een huis bekijken.
En daarna gaat het allemaal heel spannend worden.
Maar 1 ding is al wel zeker. We gaan in Heerlen (Welten) wonen.
Ik sta af en toe nog steeds versteld van mezelf. Maar goed. Je moet eens wat durven te doen.
 
Avond Marcel. En op voorhand gefeliciteerd en succes met alles!
 
Vanavond zonder kachel door zien te komen. Morgen wordt de klus afgewerkt. De kachel hangt boven ad muur. Morgen gaat de installateur de klus afwerken. Hij heeft nog een electrische kachel achtergelaten, maar die staat nog mooi in de bijkeuken, en daar blijft ie ook wel staan denk ik. het is helemaal niet koud inde kamer hier.
 
Vanavond zonder kachel door zien te komen. Morgen wordt de klus afgewerkt. De kachel hangt boven ad muur. Morgen gaat de installateur de klus afwerken. Hij heeft nog een electrische kachel achtergelaten, maar die staat nog mooi in de bijkeuken, en daar blijft ie ook wel staan denk ik. het is helemaal niet koud inde kamer hier.
Ach ja, 1 dag is nog wel te overleven. Het enige wat minder handig is, je hebt nu ook geen warm water zeker?
 
Het zal ze wel veel te (prijzen-)geld kosten maar zou het een idee zijn om door die West-Europese ploegen een nieuwe internationale voetbal bond op te laten richten en die corrupte FIFA in hun eigen sop laten? Kunnen die FIFA lui een poultje opzetten met die landen die houden van corruptie en gekochte wedstrijden en kampioenschappen. Of zou die nieuw op te richten weer even snel corrupt zijn en zit dat gewoon in die voetbal wereld?
 
Geld geeft macht. Macht geeft coruptie. Corruptie geeft geld.

Soort cirkel.
 
Ach ja, 1 dag is nog wel te overleven. Het enige wat minder handig is, je hebt nu ook geen warm water zeker?
Nee, dus de ega gaat badmintonnen en douche in de sporthal. Het enige warme water wat we hebben komt uit de Kokend water kraan.
 
Nee, dus de ega gaat badmintonnen en douche in de sporthal. Het enige warme water wat we hebben komt uit de Kokend water kraan.
Een lege plastic zak van de supermarkt ophangen vullen met water en gatjes in prikken. Voor als het echt nodig is kan ke dat altijd proberen 😂. Ik heb zn douchekop die ik om me kraan heen kan doen das ook wel handig😄
 
Het zal ze wel veel te (prijzen-)geld kosten maar zou het een idee zijn om door die West-Europese ploegen een nieuwe internationale voetbal bond op te laten richten en die corrupte FIFA in hun eigen sop laten? Kunnen die FIFA lui een poultje opzetten met die landen die houden van corruptie en gekochte wedstrijden en kampioenschappen. Of zou die nieuw op te richten weer even snel corrupt zijn en zit dat gewoon in die voetbal wereld?
Voor Europa hebben we de UEFA dus maar ja mondiaal is dat de FIFA. Enige tijd geleden was er ook sprake van de opzet van een internationale topdivisie maar dat is ook op niks uitgedraaid.
Maar goed ook want anders zouden de topclubs de competitie in hun thuisland verlaten en dan zou die weer saai worden.
 
Voor Europa hebben we de UEFA dus maar ja mondiaal is dat de FIFA. Enige tijd geleden was er ook sprake van de opzet van een internationale topdivisie maar dat is ook op niks uitgedraaid.
Maar goed ook want anders zouden de topclubs de competitie in hun thuisland verlaten en dan zou die weer saai worden.
Draait het om de titel of het spel? Als je wint is het "jou" team en als ze verliezen dan is het:"hun hebben verloren" zeker 😂
 
Toen ik klein was en niets van voetbal afwist was ik altijd voor het winnende team, nu ik groter ben en nogsteeds niets van voetbal weet ben ik nogsteeds voor het winnende team. Altijd feest hier, zal de slingers alvast ophangen 😂
 
Toen ik klein was en niets van voetbal afwist was ik altijd voor het winnende team, nu ik groter ben en nogsteeds niets van voetbal weet ben ik nogsteeds voor het winnende team. Altijd feest hier, zal de slingers alvast ophangen 😂
Vince Vaughn Party GIF
 
Draait het om de titel of het spel? Als je wint is het "jou" team en als ze verliezen dan is het:"hun hebben verloren" zeker 😂
Ik hou het wel bij ze hebben gewonnen of ze hebben verloren😉
 
Goedemorgen :koffie:
Andijk ⛅ 7*C 97%LV
 
Toegetreden tot het hybride verwarmen.
3C19E84F-7D0D-45A6-B707-FC467C060DD5.jpeg
F83AC58B-75CC-45E3-B0E4-1B97583DD153.jpeg
87765940-C7F3-49DC-8E8D-93CC2FD4DC63.jpeg
 
Stelletje slappelingen zijn het. Misschien kunnen ze straks als ze verder komen samen met Willem Alexander ze daar in Quatar nog even in de kont kruipen:DD😉

https://www.nu.nl/wk-voetbal/623817...westie-punt-achter-politieke-zaken-gezet.html
Middag, deels eens John. Maar ik vindt het geen zaak van sporters om politiek uit te dragen of een statement te maken.
aan de andere kant.. bij zo’n corrupte organisatie zal het toch niets uitmaken. Want ze dreigen gelijk met maatregelen.
 
Middag Albert en daar heb je ook gelijk in maar ja aan de andere kant hebben ook de sporters er de mond vol van gehad en het is wel een manier om te laten horen hoe men er tegenover staat.
Ik denk ook dat het niet gelijk van invloed zal zijn maar een ja als alle teams vertrekken na afloop dan ebt het ook weer weg. Ook de politiek doet er weinig mee en die zenden zelfs iemand daarheen. Daar zal wel weer het economische motief achter weg komen. Gas/oliedeals.
Lastig allemaal hoor en je snapt niet dat er nog landen zijn waar men zo met de bevolking omgaat. We mogen blij zijn met onze vrijheid.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan