Goede Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo'n koppakking vervangen is toch niet een heel ingewikkeld klusje?
Nou, daar zal je van schrikken hoe lang ze dr mee bezig zijn. Vaak wordt dan, uit voorzorg, de cilinderkop gevlakt. Dit omdat de motor te warm is geworden waardoor de kop krom kan trekken. denk niet dat je zo’n reparatie betaald met €1000. Zeker niet bij een BMW.
 
Laatst bewerkt:
Nou, daar zal je van schrikken hoe lang ze dr mee bezig zijn. Vaak wordt dan, uit voorzorg, de cilinderkop gevlakt. Dit omdat de motor te warm is geworden waardoor de kop krom kam trekken. denk niet dat je zo’n reparatie betaald met €1000. Zeker niet bij een BMW.
Klopt Albert eerder rond de 1500/2000 €
En dan moet de kop niet krom of gescheurd zijn anders nog meer.
Daarnaast komt er nog het één en ander bij denk aan slangen en andere onderdelen das deze gewoon niet meer waard met zijn 24 bijna 25 jaar.
 
Nou dan is een fiets goedkoper in onderhoud;)
 
Voetbal straks. Bord op schoot. FiFa is een mooi corrupt zooitje, maar dat was allang bekend natuurlijk nu weer over die aanvoerdersband. Maar aan de andere kant, voetballers zijn dr voor de sport. Niet om een politiek statement te maken,
naderhand zullen de conclusies wel zijn dat ze dr nooit naartoe hadden moeten gaan. Hypocriet gedoe.
 
Tja deels heb je gelijk maar dan had ik als statement een zwakkere speler ingezet als aanvoerder. Tegen een land als dit moet dat kunnen want die zijn toch van een lager nivo en al helemaal zonder hun beste spits.
Het is jammer dat de FIFA zoiets besluit in elk geval.
 
Vandaag heb ik een stofzuiger gerepareerd. Nu heb ik dit nooit eerder gedaan dus het vroeg veel metingen om het probleem gebied te verkleinen en uiteindelijk te lokaliseren. Uiteindelijk bleef de printplaat over maar de weerstanden, een transitor en een condensator bleken allemaal goed volgens een meting. Uiteindelijk gaf een loep de uitslag. Onderdelen op een printplaat, zeker een transistor die aan een koellichaam zat worden heet. Zo ook hier. Dat maakt dat minder goed gesoldeerde punten problemen veroorzaken, bij een oude bandrecorder die ik eens weer werkende kreeg voor mijn zwager bleek dit ook het geval. Dus heb ik alle punten op het printplaatje opnieuw gesoldeerd. Na het zootje weer in elkaar gezet hebbende werkte alles weer naar behoren.

Bij een vruchtbare dag hoort een vruchtbare groet; hallo allemaal!
 
Middag allemaal:)
Halloween Hello GIF by This GIF Is Haunted
 
Avond John,


Krijgen we zowaar dan toch jou eindelijk eens te zien:DD
Je moet alleen wel wat meer kroketten eten, want je ziet wel wat magertjes....
Ik heb er net wat in de oven dus over een uurtje ben ik bijgetrokken WJ.

Nou stroef voetballend Oranje en op deze manier halen ze geen kwartfinale denk ik.
 
Goedemorgen :koffie:
Andijk ☁️ 5*C 94%LV
 
Middag Albert en leuke pot van Argentinie met verrassende uitslag. Maar ja er is meer te beleven dan wat FC van Gaal liet zien:DD
 
Middag. Even klagen hoor; ik word echt zo gefrustreerd van al die regeltjes en omslachtig gedoe in dit land!!!! AAAARRGGGHH!!
 
Middag Thea en ik weet er alles van en dit is het land met veel regelgeving waarvan het grootste deel zo de kliko in kan.
 
O jee, breek me de bek niet open want Jurgen heeft dat ook 3 jaar gehad en je kan er gek van worden. Naast de aanvraag elke keer alles moeten verantwoorden dus wij hebben alles nu weer in ZIN genomen.
 
O jee, breek me de bek niet open want Jurgen heeft dat ook 3 jaar gehad en je kan er gek van worden. Naast de aanvraag elke keer alles moeten verantwoorden dus wij hebben alles nu weer in ZIN genomen.
Vind het ook zot. Mijn vader heeft 2 week palliatieve 24-uurszorg gehad. Het is dus een éénmalig pgb. Heb het videogesprek met het zorgkantoor al gehad en die bleven naar mijn mening moeilijk doen. "Was 24-uurszorg wel echt nodig?". De man was bedlegerig, had Alzheiner en terminale kanker........wat denk je zelf:rolleyess: Dat heb ik maar niet gezegd maar wel gedacht.
Nu bezig in pgb portaal waar ik niet uitkwam. Uiteindelijk gebeld met zorgcoördinator van de 24-uurszorg en die zegt nog even paar dagen wachten want als het goed is is straks alles ingevuld en hoef ik niks meer in te vullen. We wachten af.......
 
Nou ik hoop dat dit zo is want dat scheelt je weer. Vaak weten de instellingen niet een van de hoed en de rand en verzuipen ze ook in de regelgeving.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan