Goede Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Middag tijd voor :koffie: nu helemaal ben tot op het bot verkleumt :br::br: auto heeft problemen (koeling) waarom dat nu altijd om deze tijd moet gebeuren is mij een raadsel:madd::madd:
waarom niet lekker in de zomer;)
morgen de bmw maar naar de garage brengen zal wel weer een hoop duiten gaan kosten.
 
Goedemiddag,
bezig met bakonderhoud maar aangenaam opgehouden. Dadelijk nog een halve ruit en de pH pen ijken en de waterwissel is voor morgen.
 
Middag tijd voor :koffie: nu helemaal ben tot op het bot verkleumt :br::br: auto heeft problemen (koeling) waarom dat nu altijd om deze tijd moet gebeuren is mij een raadsel:madd::madd:
waarom niet lekker in de zomer;)
morgen de bmw maar naar de garage brengen zal wel weer een hoop duiten gaan kosten.
Inderdaad raar, in een warmere periode kan je je voorstellen dat er gekoeld moet worden. Dus raar dat je auto er een koude tijd voor uitkiest. Ik weet ik niet wat er loos zou kunnen zijn met je auto, trouwens met geen enkele auto weet ik raad want ik heb er eigenlijk geen verstand van die dingen. Maar van rekeningen van garages weet ik wel weer het e.e.a. Vooral dat ze altijd te hoog zijn. Maar eigenlijk is deze opmerking dan ook weer geen troost voor je en had ik die dan ook beter voor me kunnen houden? Dus beter: Hopelijk valt het allemaal mee.
 
Die lui kunnen niet rijden, heb je dat weleens gezien? Scheuren als een halve gare! 't Ja, dan krijg je alles stuk, zelfs andermans spullen!
Het ergste is nog dat die nooit een boete krijgen wegens te hoge snelheid:DD

Avond allemaal.
 
Goedenavond.

Vandaag 2 tellen buiten geweest om de tuinslang in de goot te leggen.
Voor de rest lekker binnen gebleven. De airco prutteld op een laag pitje. Lekker warm hier.
Als dat heel de winter zo blijft, weet ik dat dit een goede verwarming is.
 
Moge Andre. Las net dat je alweer flink in de weer bent met pizza s:ROFLMAO:
 
Goede morgen :koffie:
Andijk ☁️ 2*C 100%LV
 
Eigenlijk dacht ik altijd dat gezien de aanschaf prijs een BMW net als een Mercedes nooit stuk gingen?:rolleyes::juggle:
Na 24 jaar trouwe dienst gaat er wel eens wat stuk.
Rijd hem 10 jaar en eigelijk nooit wat mee gehad als het normale onderhoud.
En dat voor een aanschafprijs van 1500 euro.
Die prijs ga ik nu niet meer redden als er een ander moet komen.
 
Voor een BMW koop je 2 kleinere auto s en dan heb je een achter de hand voor als de ander het begeeft;):DD
Nieuw moet je zon auto niet kopen John als je er mee over de drempel van de showroom rijd ben je al 15000€ kwijt aan afschrijving:eek:;)
 
Nieuw moet zon auto niet kopen John als je er mee over de drempel van de showroom rijd ben je al 15000€ kwijt aan afschrijving:eek:;)
Hahaha, ja dan moet je veel geld overhebben als je zoiets kan kopen en wil kopen. Niks voor Jan met de Pet.
 
Nieuw prijs van bmw of andere autos gaat ook nergens meer over.
Veel te duur voor de gewone man .
tegenwoordig is een gemiddelde auto al bijna onbetaalbaar voor de gewone man en mag menigeen blij zijn dat ze de energierekening nog kunnen betalen.
 
Middag weer thuis van een heerlijk weekendje aan zee. Prachtig weer zaterdag en gistermorgen. Na een uur of 2 ging het regenen daar. Hier ligt nog een beetje sneeuw overigens. En t is hier koudddd…. Wel ff wennen weer na die weken van mooi herfstweer.
29DFAFDD-E07C-48BC-A012-8B4F57DE9665.jpeg
 
Middag Albert het valt hier nog best mee met de kou gelukkig maar ben mezelf aan het verstoppen in mijn atelier met een reeds lopend project wat ik een tijd opzij gelegd had, nu eerst :koffie:
 
Middag :koffie:
Ik kan wel 😭 hier afscheid moeten nemen van mijn trouwe bmw 523I touring
Na 24 jaar trouwe dienst waarvan de laaste 10 Jaar bij mij is het gebeurt met hem.
Kosten zijn te hoog om nog te repareren
Koppakking heeft het begeven 😭
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan