Middag Antje en ik kijk ook schaatsen.
Inderdaad raar, in een warmere periode kan je je voorstellen dat er gekoeld moet worden. Dus raar dat je auto er een koude tijd voor uitkiest. Ik weet ik niet wat er loos zou kunnen zijn met je auto, trouwens met geen enkele auto weet ik raad want ik heb er eigenlijk geen verstand van die dingen. Maar van rekeningen van garages weet ik wel weer het e.e.a. Vooral dat ze altijd te hoog zijn. Maar eigenlijk is deze opmerking dan ook weer geen troost voor je en had ik die dan ook beter voor me kunnen houden? Dus beter: Hopelijk valt het allemaal mee.Middag tijd voor nu helemaal ben tot op het bot verkleumt auto heeft problemen (koeling) waarom dat nu altijd om deze tijd moet gebeuren is mij een raadsel
waarom niet lekker in de zomer😉
morgen de bmw maar naar de garage brengen zal wel weer een hoop duiten gaan kosten.
Voor een BMW koop je 2 kleinere auto s en dan heb je een achter de hand voor als de ander het begeeft😉morgen de bmw maar naar de garage brengen
Eigenlijk dacht ik altijd dat gezien de aanschaf prijs een BMW net als een Mercedes nooit stuk gingen?🙄Voor een BMW koop je 2 kleinere auto s en dan heb je een achter de hand voor als de ander het begeeft😉
Zelfs de bolide van Max gaat nog met regelmaat stuk🤣🤣Eigenlijk dacht ik altijd dat gezien de aanschaf prijs een BMW net als een Mercedes nooit stuk gingen?🙄
Die lui kunnen niet rijden, heb je dat weleens gezien? Scheuren als een halve gare! 't Ja, dan krijg je alles stuk, zelfs andermans spullen!Zelfs de bolide van Max gaat nog met regelmaat stuk🤣🤣
Dan moet je Toyota nemen.Eigenlijk dacht ik altijd dat gezien de aanschaf prijs een BMW net als een Mercedes nooit stuk gingen?🙄
Het ergste is nog dat die nooit een boete krijgen wegens te hoge snelheidDie lui kunnen niet rijden, heb je dat weleens gezien? Scheuren als een halve gare! 't Ja, dan krijg je alles stuk, zelfs andermans spullen!
Hier prutteld het af en toe alleen in de pannenDe airco prutteld op een laag pitje.
Heb je voor de verandering een keer de slowcooker niet in gebruik?Hier prutteld het af en toe alleen in de pannen
Nee als Jes kookt gebruikt ze die maar ik heb daar niks mee. Ik heb zelf dus macaroni gemaakt in een ouderwetse pan.Heb je voor de verandering een keer de slowcooker niet in gebruik?
Nope, my name is not Thijs.🙂Moge Andre. Las net dat je alweer flink in de weer bent met pizza s🤣
Na 24 jaar trouwe dienst gaat er wel eens wat stuk.Eigenlijk dacht ik altijd dat gezien de aanschaf prijs een BMW net als een Mercedes nooit stuk gingen?🙄
Nieuw moet je zon auto niet kopen John als je er mee over de drempel van de showroom rijd ben je al 15000€ kwijt aan afschrijving😱😉Voor een BMW koop je 2 kleinere auto s en dan heb je een achter de hand voor als de ander het begeeft😉
Hahaha, ja dan moet je veel geld overhebben als je zoiets kan kopen en wil kopen. Niks voor Jan met de Pet.Nieuw moet zon auto niet kopen John als je er mee over de drempel van de showroom rijd ben je al 15000€ kwijt aan afschrijving😱😉
Nieuw prijs van bmw of andere autos gaat ook nergens meer over.Hahaha, ja dan moet je veel geld overhebben als je zoiets kan kopen en wil kopen. Niks voor Jan met de Pet.
tegenwoordig is een gemiddelde auto al bijna onbetaalbaar voor de gewone man en mag menigeen blij zijn dat ze de energierekening nog kunnen betalen.Nieuw prijs van bmw of andere autos gaat ook nergens meer over.
Veel te duur voor de gewone man .
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.