Goede Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Fris op t strand van Egmond
CFDBBB2D-FA82-4114-8B20-2417701207CF.jpeg
 
Moge binnenkomers. Zeker koud en de handschoenen heb ik net maar aan gedaan.
 
Vannacht is het zaak dat je dieper onder de dekens gaat liggen. Althans voor diegene die 's nachts slapen. Afgelopen nacht ben ik daar kennelijk slordig in geweest. Ik werd wakker op een tijdstip dat alleen uitzonderlijke types opstaan, types die ons hier ook wel eens van hun geschriften laten genieten. En dat wakker worden gebeurde met een schok, niet langzaam zoals ik gewend ben. Oh, grote schrik wat was dat, hetgeen ik daar ontwaarde op mijn buik? BLOEMEN! Nu hou ik van planten en bloeiende bloemen vind ik mooi maar niet op mijn twelve pack. De kou heeft vat op mij gekregen en een persoonlijke afdruk van die geleden kou achtergelaten. Brrrrr... Vannacht dus ver onder m'n dekbed wegkruipen ook al om wat slaap in te halen. Inmiddels ben ik ook wel weer wat op mijn gewenste temperatuur gekomen zodat ik jullie een meer opgewekt én warmere groet kan doen toekomen.

Hallo allemaal!
 
Middag Ben en het is zonder de zon nu weer echt koud.
 
Avond folks, vanmiddag schaatsen gekeken, wat een rit van Patrick Roest, grandioos gewoon, die jonge Noor met zijn baanrecord voor junioren was ook niet verkeerd overigens
 
Mogge, ontbijtje gehad is koud aan zee vanmorgen weer. Warm aankleden straks voor een lange strandwandeling.
 
Moge Albert en hier sneeuwt het heel licht.
 
Moge Jaap en hier hadden we een klein beetje lichte sneeuw maar dat stelde weinig voor.
 
Tja hier in het hoge Noorden is geen stukje blauwe lucht te zien. Maar goed na morgen wordt het iets beter met het weer.
 
Nou plannen gewijzigd, het is even wachten tot de oude bioloog is opgehaald en dan pas boodschappen doen en daarna schaatsen kijken. Mijn boek van wordpress is ook binnen gekomen gisteren dus nu moet manlief eerst een webserver op mijn pc aanmaken en dan kan ik gaan klooien met wordpress voor een nieuwe website:koffie:
 
Middag Antje en het schaatsen gaat zo los.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan