Oh… ik dacht altijd veel eerder. Maar dat komt natuurlijk doordat jij altijd zo vroeg bent met middag en avond te roepen.Middag Albert en het weekend begint pas op zaterdag hoor😉
Veel plezier samen daar.
En de dagen die volgen op de dagen die erop volgen dan?😛en de dagen die erop volgen al het goede gewenst
Hier is het NOG droog.middag luitjes, post weer klaar net optijd want bij thuiskomst gingen de hemelsluizen open
zou ook droog blijven bij jullieHier is het NOG droog.
Gelukkig wel want ik lig nog lekker in de hangmat tussen de palmbomen in met een koud glas cola.zou ook droog blijven bij jullie
morgen komt rusland overwaaien bij jullie met kans op sneeuwGelukkig wel want ik lig nog lekker in de hangmat tussen de palmbomen in met een koud glas cola.
Kun jij dan even bij Frits wat voer voor me ophalen en dat langsbrengen? O ja, nog bedankt met de opmerking over geen regen want hier regende het net al🤣🤣morgen komt rusland overwaaien bij jullie met kans op sneeuw
De Hellevoet sluizen???middag luitjes, post weer klaar net optijd want bij thuiskomst gingen de hemelsluizen open
In mijn jeugd heb ik een tijdje bij de pinkstergemeente gelopen (was nogal het spoor bijster blijkbaar 😆) en die hadden het erover dat we aan de voet van de sluis naar de hel leefdenDe Hellevoet sluizen???
Voordeel is dat je wel lekker warm zit bij het vuur😱en die hadden het erover dat we aan de voet van de sluis naar de hel leefden
is er toch nog hoop voor je
Je moet er gewoon schijt aan hebben dat blijkt maar weer 😆
Zo n flinke hoop bedoel je denk ik😱
Ach ja, de zakkenvullers krijgen altijd voorrang. De mensen die het werk doen, komen altijd als laatste.Goed plan John dan kom je nog met je luie gat uit die iglo 😆 is er toch nog hoop voor je 😆
Over post gesproken https://www.rtlnieuws.nl/economie/b...644/postnl-fnv-dreigt-dreiging-staking-staken
Ja hier liep Postnl ook te huilen dat ze 20 milj verlies hadden gedraaid t.o.v. vorig jaar, maar vorig jaar hadden ze een recordwinst wegens de pandemie waarbij iedereen massaal online shopte dus dat kun je niet vergelijkenAch ja, de zakkenvullers krijgen altijd voorrang. De mensen die het werk doen, komen altijd als laatste.
Dat is op mijn werk niet anders. Jaar op jaar krijg je te horen, we leiden verlies.
Maar dat klopt niet, er is minder winst gemaakt dan de target. Dat is wat anders dan verlies……
14 mio winst ipv 16 mio. Dus moeten we bezuinigen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.