Goede Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Mogguh, weekend tot dinsdagmiddag….
We pakken de Trolley in en gaan lekker een weekend met zn 2 naar Egmont aan Zee.
 
Middag Albert en het weekend begint pas op zaterdag hoor;)
Veel plezier samen daar.
 
Middag Albert en het weekend begint pas op zaterdag hoor;)
Veel plezier samen daar.
Oh… ik dacht altijd veel eerder. Maar dat komt natuurlijk doordat jij altijd zo vroeg bent met middag en avond te roepen.
dus zo raar is dat niet dat ik dacht dat het al weekend was.
 
Nee daar heb je een punt en misschien kunnen we elkaar dan nu ook alvast goede feestdagen toewensen:ROFLMAO::ROFLMAO:
 
morgen komt rusland overwaaien bij jullie met kans op sneeuw
Kun jij dan even bij Frits wat voer voor me ophalen en dat langsbrengen? O ja, nog bedankt met de opmerking over geen regen want hier regende het net al:ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Middag
:koffie:
En ja hoor ook hier :regen:
 
Graag even lezen
1668786948724.png
 
jeetje wat een eisen stellen die postbezorgers tegenwoordig zeg:DD

Ik ga de kaartjes dit jaar wel zelf bezorgen:ROFLMAO:
 
Laatst bewerkt:
Goed plan John dan kom je nog met je luie gat uit die iglo :LOL: is er toch nog hoop voor je :LOL:

Over post gesproken https://www.rtlnieuws.nl/economie/b...644/postnl-fnv-dreigt-dreiging-staking-staken
Ach ja, de zakkenvullers krijgen altijd voorrang. De mensen die het werk doen, komen altijd als laatste.

Dat is op mijn werk niet anders. Jaar op jaar krijg je te horen, we leiden verlies.
Maar dat klopt niet, er is minder winst gemaakt dan de target. Dat is wat anders dan verlies……
14 mio winst ipv 16 mio. Dus moeten we bezuinigen.
 
Ach ja, de zakkenvullers krijgen altijd voorrang. De mensen die het werk doen, komen altijd als laatste.

Dat is op mijn werk niet anders. Jaar op jaar krijg je te horen, we leiden verlies.
Maar dat klopt niet, er is minder winst gemaakt dan de target. Dat is wat anders dan verlies……
14 mio winst ipv 16 mio. Dus moeten we bezuinigen.
Ja hier liep Postnl ook te huilen dat ze 20 milj verlies hadden gedraaid t.o.v. vorig jaar, maar vorig jaar hadden ze een recordwinst wegens de pandemie waarbij iedereen massaal online shopte dus dat kun je niet vergelijken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan