Goede Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Moge Nicole. Het regent hier weer eens.
 
Goedemorgen
Andijk ⛅ 10 *C 95% LV
 
Ik wens iedereen alvast een fijne en droge middag toe.
 
Middag Jaap en hier is het ook droog met af en toe wat zon.
 
Middag folks, laat de winter maar komen:
 

Bijlagen

  • winterkleed1.jpg
    winterkleed1.jpg
    118.6 KB · Weergaven: 48
Nou nog een paar goede wollen sokken erbij Antje.
 
Ik ben het zo ontwend sochtends vroeg wakker te zijn. Dat ik laatst buiten kwam sochtends, de lage zon stond aan de hemel, en ik zat maar om me heen te kijken ik denk wat een raar licht is dit toch is het buiten zo veranderd of ligt het aan mij. 5 minuten later besefde ik me dat "sochtends" er gewoon zo uit ziet 😂
Ik ben elke ochtend heel vroeg wakker. Ik knijp me zelf dan, zachtjes hoor, in m'n arm en vertel me dan op fluistertoon dat ik me heb vergist en al lang van mijn pensioen kan genieten. Gauw weer in je bed en onder de warme wol, zeg ik snel nog voordat ik mijn oogjes weer dicht doe... Sssssttttt.....
 
Ik ben elke ochtend heel vroeg wakker. Ik knijp me zelf dan, zachtjes hoor, in m'n arm en vertel me dan op fluistertoon dat ik me heb vergist en al lang van mijn pensioen kan genieten. Gauw weer in je bed en onder de warme wol, zeg ik snel nog voordat ik mijn oogjes weer dicht doe... Sssssttttt.....
Als je al tegen jezelf praat dan is het niet best hoor;)

Middag Ben.
 
Als ik me niet vergis denkt de zon al weer bijna dat het wel weer mooi is geweest vandaag maar desondanks geen schemerige maar heldere groet van mij. Hallo allemaal!.
 
Als je al tegen jezelf praat dan is het niet best hoor;)

Middag Ben.
Jawel, ik ben een liefhebbend persoon en wil mijn vrouw niet wakker maken om mij hetzelfde te vertellen. Ook al niet omdat het mij dan weer tijd kost, tijd waarmee ik haar en mijzelf nog wakkerder hou, om haar uit te leggen wat ik mij zelf wil vertellen. In je zelf lullen spaart dus tijd en is meteen duidelijk omdat ik heel goed weet dat ik tegen mijzelf praat én wat ik precies wil zeggen. Denk je dat andere lezertjes nu nog begrijpen waar dit in hemelsnaam over gaat?:):):)
 
Als ik me niet vergis denkt de zon al weer bijna dat het wel weer mooi is geweest vandaag maar desondanks geen schemerige maar heldere groet van mij. Hallo allemaal!.
helaas dat mooi voor vandaag zit er niet in nog voedsel bereiding hier en tussen door de 2 meter in de peiling houden dat ie niet overloopt :eek:
kortom van rust geen sprake hier:cry:;)
o ja voor ik het vergeet goedemiddag
 
helaas dat mooi voor vandaag zit er niet in nog voedsel bereiding hier en tussen door de 2 meter in de peiling houden dat ie niet overloopt :eek:
kortom van rust geen sprake hier:cry:;)
o ja voor ik het vergeet goedemiddag
Mijn lieve echtgenote zegt soms dat mannen geen twee dingen tegelijk kunnen doen. Ik probeer haar elke dag het tegendeel te bewijzen door met twee vingers in m'n neus te zitten maar misschien is een waarschuwing toch op z'n plaats? Ook een goede...rest van de dag gewenst!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan