Friesian
Well-known member
Morgen allemaal. Zo te lezen is het jachthoorn korps en trompetten blaaskapel ook uitgenodigdZo hee, jij durft.
Pas maar op dat je geen blaasontsteking krijgt
Morgen allemaal. Zo te lezen is het jachthoorn korps en trompetten blaaskapel ook uitgenodigdZo hee, jij durft.
Pas maar op dat je geen blaasontsteking krijgt
Jij zet je wekker ook elke dag eerder en eerder of niet 😂 jeetje ben jaloers op je ritme hoor, give me some! 😄Goedemorgen.
Ja vandaag was ik nog iets eerder wakker en de koekoek tussen mn oren was in de war. Ik zal dat beestje even de les lezen en zeggen niet voor 5 uur zn bek open te doen😉Jij zet je wekker ook elke dag eerder en eerder of niet 😂 jeetje ben jaloers op je ritme hoor, give me some! 😄
Goeiedag allemaal 😄
Ik ben het zo ontwend sochtends vroeg wakker te zijn. Dat ik laatst buiten kwam sochtends, de lage zon stond aan de hemel, en ik zat maar om me heen te kijken ik denk wat een raar licht is dit toch is het buiten zo veranderd of ligt het aan mij. 5 minuten later besefde ik me dat "sochtends" er gewoon zo uit ziet 😂Ja vandaag was ik nog iets eerder wakker en de koekoek tussen mn oren was in de war. Ik zal dat beestje even de les lezen en zeggen niet voor 5 uur zn bek open te doen😉
UiteraardEn dan weer beeldhouwen neem ik aan.
Ochtendstond heeft goud in de mond DonIk ben het zo ontwend sochtends vroeg wakker te zijn. Dat ik laatst buiten kwam sochtends, de lage zon stond aan de hemel, en ik zat maar om me heen te kijken ik denk wat een raar licht is dit toch is het buiten zo veranderd of ligt het aan mij. 5 minuten later besefde ik me dat "sochtends" er gewoon zo uit ziet 😂
Nou niks van gekomen heb allerlei andere dingen gedaan, nu eerst maar en nadenken over het avondetenUiteraard
Natuur vind overal een oplossing voor, in dit geval tegen overbevolkingMiddag Albert en Antje en we hebben nog een probleem erbij:
https://www.nu.nl/wetenschap/623634...mt-wereldwijd-nog-sneller-af-dan-gedacht.html
Zit me toch echt af te vragen hoe zo hier nu weer opkomen ze hebben hier niets gevraagd 😈😉 en ik vermoed bij jullie ook niet 😉Middag Albert en Antje en we hebben nog een probleem erbij:
https://www.nu.nl/wetenschap/623634...mt-wereldwijd-nog-sneller-af-dan-gedacht.html
Als ze ons zouden vragen dan waren de cijfers misschien nog dramatischer geweest🤣🤣Zit me toch echt af te vragen hoe zo hier nu weer opkomen ze hebben hier niets gevraagd 😈😉 en ik vermoed bij jullie ook niet 😉
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.