Goede Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Jij zet je wekker ook elke dag eerder en eerder of niet 😂 jeetje ben jaloers op je ritme hoor, give me some! 😄
Goeiedag allemaal 😄
Ja vandaag was ik nog iets eerder wakker en de koekoek tussen mn oren was in de war. Ik zal dat beestje even de les lezen en zeggen niet voor 5 uur zn bek open te doen;)
 
Middag smakelijk lunch allemaal
Andijk ⛅ 10*C
 
Ja vandaag was ik nog iets eerder wakker en de koekoek tussen mn oren was in de war. Ik zal dat beestje even de les lezen en zeggen niet voor 5 uur zn bek open te doen;)
Ik ben het zo ontwend sochtends vroeg wakker te zijn. Dat ik laatst buiten kwam sochtends, de lage zon stond aan de hemel, en ik zat maar om me heen te kijken ik denk wat een raar licht is dit toch is het buiten zo veranderd of ligt het aan mij. 5 minuten later besefde ik me dat "sochtends" er gewoon zo uit ziet 😂
 
En ja daar is ie weer pauze en :koffie:of thee
 
Ik ben het zo ontwend sochtends vroeg wakker te zijn. Dat ik laatst buiten kwam sochtends, de lage zon stond aan de hemel, en ik zat maar om me heen te kijken ik denk wat een raar licht is dit toch is het buiten zo veranderd of ligt het aan mij. 5 minuten later besefde ik me dat "sochtends" er gewoon zo uit ziet 😂
Ochtendstond heeft goud in de mond Don:DD
 
Middag, t werk zit er alweer een uurtje op. Thuis gekomen eerst maar bladeren geruimd buiten. En zojuist de NAS even van het nodige stof ontdaan in de ventilator en de ventilatiesleuven. Onderhoud is een behoud van apparatuur.
 
Middag Albert en Antje en we hebben nog een probleem erbij:

Natuur vind overal een oplossing voor, in dit geval tegen overbevolking
 
Middag Albert en Antje en we hebben nog een probleem erbij:

Zit me toch echt af te vragen hoe zo hier nu weer opkomen ze hebben hier niets gevraagd :devilish:;) en ik vermoed bij jullie ook niet :DD;)
 
Avond. Beentjes op tafel hier, ja dat mag. Maar wel zonder schoenen.
 
Avond Albert en als je wil opstaan niet vergeten om de beentjes van tafel te halen.
 
Avond allemaal:)
Het eten zit er weer in, dus nu lekker uitbuiken🥱
 
Poeh poeh.

Lekkere schotel.
Daarna lekker gedoest, kopje thee, en zowaar een boek gelezen. Nou ja boek. Een graphic novel.
Nooit gedacht dat een boek je zo kon raken….
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan