Goede Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou beeldhouwen ging niet volgens plan, nu een zachtere steen uitgekozen om het plan alsnog uit te voeren maar eerst :koffie:
 
het is hierbinnen 16 graden
Oooh serieus? :-(
Dat wordt dan een duur stookseizoen voor jullie.
Hier is het in de ochtend zo'n 18,5 maar als het zonnetje naar binnen schijnt is het in de woonkamer al gauw 21,5 - 22 graden.
Zal volgende week gezien de weersverwachtingen wel anders worden.
 
beetje dynamiet schijnt nog wel eens te werken hihi:))
Verkijk je daar niet op want daar werd jij om 5 uur vanmorgen nog niet wakker van.

the angry birds movie party GIF by Angry Birds
 
Wat een kneuzen die Frieze voetbalfans… nou ja fans, beetje wedstrijd verzieken et die rookbommen,
 
Ik vind dat je er nog veel meer zakken met bollen in kunt laten😀dat zorgt voor een lentebedekking
 
Nou goede pot van FC Grunn, weer verloren:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
Ik houd er van als nederland verliest hier in eindhoven ik heb hier echt nog nooit zo veel last gehad van voetbal sinds dat ik hier woon 😐 lastig gevallen worden op straat door verschillde supporters. Bussen die geterroriseerd worden door supprters met te veel alcohol op. Wegen en wijken die afgezet moeten worden en 1 keer bijna vast gezeten tussen de feestende supporters op stratumseind, waar ik als leek gewoon door heen wilde omdat ik naar huis moest en niet door had dat ik met me rugzakje en logeer spullen bijna vertrapt zou worden door duizende mensen. Geef mij maar een corona concert met oordopjes in. Voetbal is niet zo mn ding. 😂
 
Oooh serieus? :-(
Dat wordt dan een duur stookseizoen voor jullie.
Hier is het in de ochtend zo'n 18,5 maar als het zonnetje naar binnen schijnt is het in de woonkamer al gauw 21,5 - 22 graden.
Zal volgende week gezien de weersverwachtingen wel anders worden.
Hopelijk kunnen we er iets aan doen. Door de zonnepanelen op het dak bijvoorbeeld. De elektrische olieradiator blijk van nut.
 
Ik houd er van als nederland verliest hier in eindhoven ik heb hier echt nog nooit zo veel last gehad van voetbal sinds dat ik hier woon 😐 lastig gevallen worden op straat door verschillde supporters. Bussen die geterroriseerd worden door supprters met te veel alcohol op. Wegen en wijken die afgezet moeten worden en 1 keer bijna vast gezeten tussen de feestende supporters op stratumseind, waar ik als leek gewoon door heen wilde omdat ik naar huis moest en niet door had dat ik met me rugzakje en logeer spullen bijna vertrapt zou worden door duizende mensen. Geef mij maar een corona concert met oordopjes in. Voetbal is niet zo mn ding. 😂
Ja je zag het ook bij Volendam-Utrecht waar men met fietsen en barkrukken elkaar te lijf ging.
 
Tot morgen allemaal en slaap lekker.
 
Ja je zag het ook bij Volendam-Utrecht waar men met fietsen en barkrukken elkaar te lijf ging.
Blijkbaar heeft men het nodig denk ik... Ik denk dat als "ze" het niet in voetbal konden vinden was er wellicht wel iets anders geweest. Ik houd niet zo van commercieel gedoe in het algemeen maar zelf een potje voetballen of iemand die ik persoonlijk ken zien voetballen heb ik daarin niet zo veel tegen natuurlijk 😀
 
Middag. Speciale dag voor mij/ons vandaag14 november. 3 jr geleden lag ik rond deze tijd aan allerlei toeters en bellen in Zwolle in ziekenhuis na een hartstilstand op mn werk. Dus die dag blijft speciaal en vieren we als mn 2e verjaardagsdag elk jaar.
71BCF913-CAF7-448E-9A32-EF82ADEEC395.jpeg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan