Goede Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Ken alleen die band met een windje erbij……
Earth Wind And Fire maar die zijn wat minder Nederlands... Maar ook wel een goed bandje.:):);) Maar je moet een jonge man zijn zoals ik om Eart And Fire goed te kennen. In 1971 zat ik in dienst en we draaien Song Of The Marching Children keihard herhaald via een gitaarversterker van een bandje dat wij toen hadden.
 
Goedemiddag,

hier gisteren welgeteld in groepje kinderen met de ouders gezien die langs de deuren gingen. Heb 's avonds een lange wandeling gemaakt en had wel verwacht meer kinderen langs de deuren te zien gaan.


Overigens liggen hier nou 2 ieniemienie kuikentjes bij de Mozambiquesijzen. De jongste is van vanmorgen. Ze schelen zich 2 dagen. Toen ik vanmorgen checkte was ik blij verrast dat het oudste kuiken nog leefde, die is 48 uur op weg.
Het derde eitje zal denk ik niet meer uit komen. Er heeft 1 vastgelegen in het nest en het popje zal het niet hebben kunnen draaien. Of er heeft toch tussen het 1ste en 2de eitje een dag gezeten maar dat geloof ik niet.

Vind het een topprestatie van vogels in het algemeen. Het instinct vertelt ze wat ze moeten doen en dan ook nog die relatief grote eitjes die zo'n popje weet te produceren, in dit geval dagelijks.
 
Haha nee onze tuindeur zit aan de wegkant bij de tuin. Het is hier om en om gebouwd dus bij de ene rij zit de voordeur aan de wegkant en bij de andere rij aan de achterkant. Dat geeft vaak verwarring als mensen bij je moeten zijn en dan zie je ze bij de weg staan kijken zo van waar zit de voordeur dan? In ons tuinhek die laag is zit geen deurtje dus ja dan moet je even omlopen.
Weer zo'n ontwerp van een verveelde architect? ;)
 
Leuk die kleintjes Nicole. Hier is het nog erg mistig met maar 7-8 graden en flink koud dus.
 
Middag folks, hele dorp uitgestorven en alle kindjes naar de intocht in Hellevoetsluis dus was rustig in het durp :koffie:
 
Middag folks, hele dorp uitgestorven en alle kindjes naar de intocht in Hellevoetsluis dus was rustig in het durp :koffie:
Ach je, dat is vandaag bij jullie.
Ik heb al live verslag gehoord op de radio. Gelukkig is het allemaal goed gekomen met de Sint en de pieten. Na het pensioen van Ameriko heeft Sinterklaas een nieuw paardje. Het heet Ozosnel. Wist je dat al? :DD
 
Middag, cake gebakken, zit nu loom op de bank te niksen. hier is het prachtig zonnig weer. Goed voor de zonne-energie.

de voliere is hier verdwenen, gisteravond gehaald. Vanmorgen even de stroomkabels vd vorstbeschermer en de led verlichting weggehaald
 
de voliere is hier verdwenen, gisteravond gehaald. Vanmorgen even de stroomkabels vd vorstbeschermer en de led verlichting weggehaald
Dat is dan nog snel gegaan!
 
hier is het prachtig zonnig weer.
Hier nog mistig en bewolkt.

Ik stond bij de inkomst van de Sint versteld zeg. Antje was onherkenbaar als Sint en dat was knap werk en ik zag dat ze er al buitenverlichting en asfaltwegen hebben:ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Hier nog mistig en bewolkt.

Ik stond bij de inkomst van de Sint versteld zeg. Antje was onherkenbaar als Sint en dat was knap werk en ik zag dat ze er al buitenverlichting en asfaltwegen hebben:ROFLMAO::ROFLMAO:
Hellevoetsluis valt onder de regio Rijnmond dus ja alles vooruitstrevend hier, ik snap wel dat je daar verbaasd over bent omdat jij dat allemaal niet hebt en je nog op kolen stookt en met paard en wagen je moet verplaatsen :LOL:
 
Nou goed nieuws, de zon komt er hier bij.
 
Hier nog mistig en bewolkt.

Ik stond bij de inkomst van de Sint versteld zeg. Antje was onherkenbaar als Sint en dat was knap werk en ik zag dat ze er al buitenverlichting en asfaltwegen hebben:ROFLMAO::ROFLMAO:
Oh, dan hebben ze daar een nep Sint! Oppassen geblazen dus want dat type sinterklazen, van die neppers zijn er meerdere, komen ook vaak de nep cadeaus.
 
Oh, dan hebben ze daar een nep Sint! Oppassen geblazen dus want dat type sinterklazen, van die neppers zijn er meerdere, komen ook vaak de nep cadeaus.
Ik neem dan aan dat de echte in Hellendoorn is:DD
 
Hellevoetsluis valt onder de regio Rijnmond dus ja alles vooruitstrevend hier, ik snap wel dat je daar verbaasd over bent omdat jij dat allemaal niet hebt en je nog op kolen stookt en met paard en wagen je moet verplaatsen :LOL:
Je hebt al meer rimpels dan ik had verwacht Antje maar ja je hebt ook een zwaar beroep;)

 
Je hebt al meer rimpels dan ik had verwacht Antje maar ja je hebt ook een zwaar beroep;)

Ja errug he en ik vraag mij wel af waar the hell dat vliegveld dan moet zijn want de dichtstbijzijnde is een sportvliegveldje op de Maasvlakte maar dat is te klein voor een privejet
 
Is weer eens wat anders dan een wollen string:ROFLMAO:
Btw, morgen om 5 uur lig ik nog in mn nest te ronken:DD
Dus beter wacht je niet vanaf 5 uur op mij...
Tja beetje jammer dat je niet even voor mij de wekker wil zetten:ROFLMAO:
 
John, is het niet veel gemakkelijker voor AquaJantje als Jessica dat voor je doet? Zo'n koekoek in je wekker moet je alleen wel elke dag zangzaad geven. :deal:
En water natuurlijk:DD

Moge Andre.

Nou gister een slecht Ajax gezien maar de andere tobclub deed het ook slecht dus al met al nog niet zo slecht allemaal.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan