Ken alleen die band met een windje erbij……Nog een ander, wat minder bekende persoon, van Earth and Fire overleden. Minstens net zo beroemd als den Pierre.
https://www.nporadio2.nl/nieuws/muz...f2f6df4/chris-koerts-van-earth-fire-overleden
Ken alleen die band met een windje erbij……Nog een ander, wat minder bekende persoon, van Earth and Fire overleden. Minstens net zo beroemd als den Pierre.
https://www.nporadio2.nl/nieuws/muz...f2f6df4/chris-koerts-van-earth-fire-overleden
Is het dan niet gewoon een achterdeur??Nou ja hier zie je vaak al vanaf 5 uur ze lopen omdat veel jonge kids vroeg naar bed moeten. Maar ja ons rijtje woningen heeft de voordeur aan de achterkant en lopen ze ons dus veelal voorbij.
Nederlands trots, naast Golden Earring en Kayak.. hoe ken je die niet.Ken alleen die band met een windje erbij……
Ben nog jong he! 😉Nederlands trots, naast Golden Earring en Kayak.. hoe ken je die niet.
O… dus ik ben oud volgens jou? Dan wil ik graag met u aangesproken worden. 😎Ben nog jong he! 😉
U bent oud. Zo goed??😆O… dus ik ben oud volgens jou? Dan wil ik graag met u aangesproken worden. 😎
Ouwe lul 😆O… dus ik ben oud volgens jou? Dan wil ik graag met u aangesproken worden. 😎
Haha nee onze tuindeur zit aan de wegkant bij de tuin. Het is hier om en om gebouwd dus bij de ene rij zit de voordeur aan de wegkant en bij de andere rij aan de achterkant. Dat geeft vaak verwarring als mensen bij je moeten zijn en dan zie je ze bij de weg staan kijken zo van waar zit de voordeur dan? In ons tuinhek die laag is zit geen deurtje dus ja dan moet je even omlopen.Is het dan niet gewoon een achterdeur??
Hier in de stad naast ons is ook zo'n wijk, vet irritant met bezorgen want de voortuinen hebben manshoge schuttingen evenals de achtertuinen dus als bezorger is het verdraaid lastig te zien wat een voortuin en wat een achtertuin is als mensen geen buitenbrievenbus hebben aan de schutting, ook zie je niet wat er achter die schutting loopt, wat mij weleens op een rennen heb moeten zetten door agressieve honden in de voortuin, heeft wat tijd gekost maar de bewoner heeft na 6 maanden sinds kort een buitenbrievenbus opgehangen aan de schuttingHaha nee onze tuindeur zit aan de wegkant bij de tuin. Het is hier om en om gebouwd dus bij de ene rij zit de voordeur aan de wegkant en bij de andere rij aan de achterkant. Dat geeft vaak verwarring als mensen bij je moeten zijn en dan zie je ze bij de weg staan kijken zo van waar zit de voordeur dan? In ons tuinhek die laag is zit geen deurtje dus ja dan moet je even omlopen.
Woensdag had ik een piekwijk te lopen die ik al een paar keer gedaan heb als dalwijk. Maar het was vooral vaak een zoeken naar de brievenbus en dan ook nog een nieuwbouwwijk waar nog veel moet gebeuren.Hier in de stad naast ons is ook zo'n wijk, vet irritant met bezorgen want de voortuinen hebben manshoge schuttingen evenals de achtertuinen dus als bezorger is het verdraaid lastig te zien wat een voortuin en wat een achtertuin is als mensen geen buitenbrievenbus hebben aan de schutting, ook zie je niet wat er achter die schutting loopt, wat mij weleens op een rennen heb moeten zetten door agressieve honden in de voortuin, heeft wat tijd gekost maar de bewoner heeft na 6 maanden sinds kort een buitenbrievenbus opgehangen aan de schutting
Waarom gaat u dan ook zo vroeg??At the carwash. Mogguh. Koud hoor. Moest ruiten krabben zojuist voor ik weg kon.
Bekijk bijlage 351442
Ja soms is post bezorgen een hele uitdaging inderdaadMorgen allemaal.
Woensdag had ik een piekwijk te lopen die ik al een paar keer gedaan heb als dalwijk. Maar het was vooral vaak een zoeken naar de brievenbus en dan ook nog een nieuwbouwwijk waar nog veel moet gebeuren.
Ochtendstond goud in de mond…Waarom gaat u dan ook zo vroeg??
Ik heb nog geen gaatjes, laat staan gouden tanden!😆Ochtendstond goud in de mond…
Lastig als je naar het toilet moet danIk heb nog geen gaatjes,
Volgens mij zit jij al te trillen op de stoel want de lieve Sint komt vast gelijk bij je langs vanmiddagMogge folks
Het was hier ook koud idd.Nou volgens mij staat de winter voor de deur want het is hier nog maar 7 graden.
Nou dat zijn details die vast niemand wil weten . Details over de geur van adem, de kleur onderbroek en de geur van je voeten doet het hier nooit zo goed dus🤣🤣🤣Normaal kan ik sochtends allen mn adem ruiken
Een heel goed componist net als z'n tweelingbroer Gerard die al eerder overleed. Chris speelde gitaar en Gerard een Hammond orgel maar maakte ook gebruik van een instrument dat velen niet zo bekend voorkomt, de mellotron. Een apparaat vol met bandjes waar zij veelal een geluid overeenkomend als een violengroep mee lieten klinken. Hun mooiste compositie blijft voor mij Song of the marching children uit 1971. Een LP die wij nog heel veel draaien. We hebben veel van hun optredens bijgewoond.Nog een ander, wat minder bekende persoon, van Earth and Fire overleden. Minstens net zo beroemd als den Pierre.
Dat klinkt alsof je spreekt uit ervaringNou dat zijn details die vast niemand wil weten . Details over de geur van adem, de kleur onderbroek en de geur van je voeten doet het hier nooit zo goed dus🤣🤣🤣
Middag WJ, ehhh JW.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.