Goede Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog een ander, wat minder bekende persoon, van Earth and Fire overleden. Minstens net zo beroemd als den Pierre.

Ken alleen die band met een windje erbij……
 
Nou ja hier zie je vaak al vanaf 5 uur ze lopen omdat veel jonge kids vroeg naar bed moeten. Maar ja ons rijtje woningen heeft de voordeur aan de achterkant en lopen ze ons dus veelal voorbij.
Is het dan niet gewoon een achterdeur??
 
Is het dan niet gewoon een achterdeur??
Haha nee onze tuindeur zit aan de wegkant bij de tuin. Het is hier om en om gebouwd dus bij de ene rij zit de voordeur aan de wegkant en bij de andere rij aan de achterkant. Dat geeft vaak verwarring als mensen bij je moeten zijn en dan zie je ze bij de weg staan kijken zo van waar zit de voordeur dan? In ons tuinhek die laag is zit geen deurtje dus ja dan moet je even omlopen.
 
Haha nee onze tuindeur zit aan de wegkant bij de tuin. Het is hier om en om gebouwd dus bij de ene rij zit de voordeur aan de wegkant en bij de andere rij aan de achterkant. Dat geeft vaak verwarring als mensen bij je moeten zijn en dan zie je ze bij de weg staan kijken zo van waar zit de voordeur dan? In ons tuinhek die laag is zit geen deurtje dus ja dan moet je even omlopen.
Hier in de stad naast ons is ook zo'n wijk, vet irritant met bezorgen want de voortuinen hebben manshoge schuttingen evenals de achtertuinen dus als bezorger is het verdraaid lastig te zien wat een voortuin en wat een achtertuin is als mensen geen buitenbrievenbus hebben aan de schutting, ook zie je niet wat er achter die schutting loopt, wat mij weleens op een rennen heb moeten zetten door agressieve honden in de voortuin, heeft wat tijd gekost maar de bewoner heeft na 6 maanden sinds kort een buitenbrievenbus opgehangen aan de schutting
 
Ja voor bezorgers van post en pakketten die niet bekend zijn is het vaak ook even zoeken de eerste keer. Omdat we een laag tuinhekje hebben klom laatst de pakketbezorger maar over het hekje en stond opeens op de tuindeur te kloppen:DD
 
Avond ook hier weinig kinders aan de deur voor Sint-Maarten normaal zon 30 35 stuks nu maar 7 dus veel spul over
Nou ja koop over het algemeen spul wat ik ook lekker vind en mag hebben dus:engel::DD(y);)
 
Avond. Tombolaatje in Brazilië bij de F1. Verrassend Magnussen op pole voor de sprint. Goed getimed.. bij he tSteigerende Paard weer een fout gemaakt om Leclerc op de verkeerde band te zetten, jammer voor die vent zelf.

o ja, t vogelhok is al verkocht. Vanavond gehaald. morgen eens ff de stroomsnoeren weghalen.
 
At the carwash. Mogguh. Koud hoor. Moest ruiten krabben zojuist voor ik weg kon.
FC8279B3-F448-43ED-B530-2770E138F053.jpeg
 
Morgen allemaal.
Hier in de stad naast ons is ook zo'n wijk, vet irritant met bezorgen want de voortuinen hebben manshoge schuttingen evenals de achtertuinen dus als bezorger is het verdraaid lastig te zien wat een voortuin en wat een achtertuin is als mensen geen buitenbrievenbus hebben aan de schutting, ook zie je niet wat er achter die schutting loopt, wat mij weleens op een rennen heb moeten zetten door agressieve honden in de voortuin, heeft wat tijd gekost maar de bewoner heeft na 6 maanden sinds kort een buitenbrievenbus opgehangen aan de schutting
Woensdag had ik een piekwijk te lopen die ik al een paar keer gedaan heb als dalwijk. Maar het was vooral vaak een zoeken naar de brievenbus en dan ook nog een nieuwbouwwijk waar nog veel moet gebeuren.
 
Morgen allemaal.

Woensdag had ik een piekwijk te lopen die ik al een paar keer gedaan heb als dalwijk. Maar het was vooral vaak een zoeken naar de brievenbus en dan ook nog een nieuwbouwwijk waar nog veel moet gebeuren.
Ja soms is post bezorgen een hele uitdaging inderdaad
 
Moge binnenkomers en ik heb levendvoer alweer in huis.
 
Nou volgens mij staat de winter voor de deur want het is hier nog maar 7 graden.
 
Nou laat ik alvast maar goedemiddag zeggen en even wat eten gaan.
 
Goedemiddag, de kibbeling was hier weer lekker.
Nou volgens mij staat de winter voor de deur want het is hier nog maar 7 graden.
Het was hier ook koud idd.
Normaal kan ik sochtends allen mn adem ruiken, maar vandaag kon ik m nog zien ook:ROFLMAO:
 
Normaal kan ik sochtends allen mn adem ruiken
Nou dat zijn details die vast niemand wil weten:DD:DD:pp . Details over de geur van adem, de kleur onderbroek en de geur van je voeten doet het hier nooit zo goed dus:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

Middag WJ, ehhh JW.
 
Nog een ander, wat minder bekende persoon, van Earth and Fire overleden. Minstens net zo beroemd als den Pierre.

Een heel goed componist net als z'n tweelingbroer Gerard die al eerder overleed. Chris speelde gitaar en Gerard een Hammond orgel maar maakte ook gebruik van een instrument dat velen niet zo bekend voorkomt, de mellotron. Een apparaat vol met bandjes waar zij veelal een geluid overeenkomend als een violengroep mee lieten klinken. Hun mooiste compositie blijft voor mij Song of the marching children uit 1971. Een LP die wij nog heel veel draaien. We hebben veel van hun optredens bijgewoond.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan