Wat is er nieuw

Goede Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Avond allemaal,

hier zit de griepprik er ook in.

En misschien leuk om te vermelden. Er is, ik denk in de vroege ochtend, een eitje uitgekomen. Durf momenteel niet te zeggen of het kuiken goed gevoerd wordt. Vanavond alleen even een korte check gedaan om te zien of het nog leeft maar het kropje kon ik verder niet zien. Spannend!
In de gaten houden zonder het popje teveel te storen. Ze zit als een waakhond op haar nest.
 
1668114633868.png
 
Dan zal ik morgen om 5 uur heel hard Jan-Willem roepen en verwacht dan wel een leuke reactie van je:pp
Dus mijn gratis tip vanmiddag is: zet alvast de wekker maar want je wil me vast niet teleurstellen:deal:
Allerliefste John,

Van harte gefeliciteerd met deze prachtige dag.
Een hele goede morgen gewenst.
Ik heb er alle vertrouwen in dat vandaag een geslaagde dag gaat worden❤️
Zet m op, je kunt het:thumbs:
Bij deze heb ik voldaan aan je wens en ga ik weer verder tukken😴

Groetjes,
Ik
 
Goedemorgen allemaal en zie hier JW kan wel op tijd zijn:pp
 
Nou je bent weer wakker dus van de tak afgerold denk ik.
 
Oh,oh,oh! Je hebt van die mensen die, zo vaak je het maar wil horen, vertellen dat ze zelfs vóór de kippen van stok komen. Maar ja, dat is vaak voor deze oudjes niet vol te houden dus houden ze een middagslaap....

Voor als jullie weer wakker zijn: Goedendag allemaal!
 
Middag Ben en ik vandaag mn slaapje nog niet gehad.
Bored Door GIF by VOXTUR
 
Toch een mooie leeftijd behaald.
 
Middag Albert en destijds hadden ze bet een paar mooie nummers.
 
Nou eens kijken hoe druk het wordt met Sint maarten hier. Vorig jaar was er bijna niks te doen.
 
Nou loopt storm al in de straat zeg. Is geen kind te zien😱
 
Nou loopt storm al in de straat zeg. Is geen kind te zien😱
Hier ook nog niet, kom net met de fiets thuis en heb een paar wijken gezien. Heel veel auto's, en een eenzame fietser die zich door de spits waagt maar kinderen... nope.
 
Als t goed is komen dr hier wel wat aan de deur, ging tenminste een rondje door de buurtapp. Wie geen kids aan de deur wil kon dat aangeven.
 
Avond allemaal en nog niemand gezien.
 
Nou ja hier zie je vaak al vanaf 5 uur ze lopen omdat veel jonge kids vroeg naar bed moeten. Maar ja ons rijtje woningen heeft de voordeur aan de achterkant en lopen ze ons dus veelal voorbij.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan