Avond allemaal.
Allerliefste John,Dan zal ik morgen om 5 uur heel hard Jan-Willem roepen en verwacht dan wel een leuke reactie van je
Dus mijn gratis tip vanmiddag is: zet alvast de wekker maar want je wil me vast niet teleurstellen
Kwist nie dat JW al zo vroeg in Grunn was. .Goedemorgen allemaal en zie hier JW kan wel op tijd zijn
Nope, ik doe een tukkie op mijn takkie. 😎Gezllige lui zeg, iedereen groet en duikt het bed weer in.
Haha, we groeten je speciaal zodat je niet te lang zit te wachtenGezllige lui zeg, iedereen groet en duikt het bed weer in.
Nope, ben ff wakker geworden doe nu weer een tukkie..Nou je bent weer wakker dus van de tak afgerold denk ik.
Tis dat of het resultaat van het delegeren door John.😀Haha, we groeten je speciaal zodat je niet te lang zit te wachten
Aardig van ons, of niet?
Hier ook nog niet, kom net met de fiets thuis en heb een paar wijken gezien. Heel veel auto's, en een eenzame fietser die zich door de spits waagt maar kinderen... nope.Nou loopt storm al in de straat zeg. Is geen kind te zien😱
Middag John… Mensen zitten nog te eten John. RustaaaghhhAvond allemaal en nog niemand gezien.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.