Wat is er nieuw

Goede Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou dan hoef je er de volgende keer niet meer tegenop te zien dus.
 
Avond.

Gisteren en vandaag wat apparatuur gecontroleerd en gekalibreerd.
Dus een hoop ijkoplossingen gemaakt en daarna nog controle standaarden.
Tussendoor nog een meeting over het teveel aan OI taken voor mij. En vanmiddag een taak risico analyse uitgevoerd.

Morgen beloofd een rustig dagje te worden. Kan ik me alvast voorbereiden op het weekend.
 
Avond Marcel. Nou drukke dag heur.

ik heb me vandaag bezig gehouden met de borduurmachine om ff wat achterstand weg te werken.
en morgen weer lekker achter de computer wat aanklungelen, Photoshoppen voor een klant, die t zelf niet kan, spullen ‘vrijstaand’ maken op Witte ondergrond. Voor de Vredestein webshop.

en verder zie ik nog wel hoe ik me vermaak tot half 3, en om 4u ff de griepprik halen.
 
Moge JW en ja verder zeg ik niks meer hoor:DD
 
Goeiemorgen AF 😁 ben dr ook is optijd uit, zometeen naar de koffie brander toe (werk) die brand zichzelf niet he! 😄
 
Goedemorgen :koffie:
Andijk ⛅ 10*C 95%LV
 
Wéér een mooie dag! Dat noopt tot een fraaie groet. Moge uw dag vergenoegd worden met meevallers die een lacht op uw gezicht brengen!
 
Middag Ben en zelfs een dag zonder zon kan mooi zijn.

Middag vriend Willem Jan, of was het nou Jan Willem, of JW, of WJ😱
 
Middag vriend John,
Och arme, ben je je leesbril nu alweer kwijt?🤣
Je mag me noemen zoals je wilt zolang het maar Jan-Willem is:DD
 
Dan zal ik morgen om 5 uur heel hard Jan-Willem roepen en verwacht dan wel een leuke reactie van je:pp
Dus mijn gratis tip vanmiddag is: zet alvast de wekker maar want je wil me vast niet teleurstellen:deal:
 
Middag Ben en zelfs een dag zonder zon kan mooi zijn.

Middag vriend Willem Jan, of was het nou Jan Willem, of JW, of WJ😱
Zonder wat zeg me me nou? Ik zit hier in brabant bruin te bakken hoor 😂
 

Bijlagen

  • 16680839060404398235227651629246.jpg
    16680839060404398235227651629246.jpg
    182.9 KB · Weergaven: 40
Pas maar op dat je niet verbrand Don en ik heb hier geen last van dat fenomeen want ik zie alleen maar bewolking momenteel.
 
Pas maar op dat je niet verbrand Don en ik heb hier geen last van dat fenomeen want ik zie alleen maar bewolking momenteel.
En ik maar denken waar is de bewolking toch gebleven. Nou blij dat die zoektocht ook voorbij is. Ik zal de zon ff jou kant op draaien!
 
Kijk zo n gebaar waardeer ik ten zeerste Don.

sun GIF
 
Goedemiddag allemaal,

hier een prachtige zonnige dag. Zelfs de buitendeur een tijdje open gehad.
 
Middag, t is hier niet stralend zonnig, maar wel flauw zonnetje te zien.
Even slag schroef/boormachine gehaald bij mn broer met een stel boren. Morgen de voliere uit elkaar halen. Schroeven zitten aardig vast. De ega heeft er geen tijd genoeg meer voor. Te koop gezet op Mp voor een zacht prijsje.
nu ff koppie thee, en straks de griepvaccinarie ff in de arm laten jassen.
 
Middag Albert en jammer dat ze weggaan maar soms is dat de juiste beslissing.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan