AquaJantje
Well-known member
Goedemorgen allemaal😴
Zijn de notulen al voorgelezen of heb ik die net gemist?Moguh John,
Ja, om 5 uur heb ik andere prioriteiten
Een nieuwe dag een fris gemoed.
Als voorzitter en fanatiek erelid van de John Pilon fanclub moet ik natuurlijk goed uitgerust zijn🥱
De vragenronde is net geweest! 😉Zijn de notulen al voorgelezen of heb ik die net gemist?
Moguh Andre,Zijn de notulen al voorgelezen of heb ik die net gemist?
Ja, wie snoeit de palmbomen op hangmat hoogte?Moguh Andre,
Zoals Nicole (goedemorgen Nicole) al zei, is de vragenronde net geweest.
De belangrijkste zaken tot nu toe op een rijtje:
We hebben meer kroketten nodig, 6 dozen per week is onvoldoende als we er zelf ook 1 willen.
John zn fietsje moet nog nieuwe winterbandjes, wie heeft wel ervaring met winterbanden?
Wie o wie heeft het laatste rolletje wc-papier opgemaakt?
Ben ik nog wat vergeten?
Okee, dan mogen nu koffie en Bossche bollen komen. 🙂De vragenronde is net geweest! 😉
Je nog een keer omdraaien bedoel je dus😛Ja, om 5 uur heb ik andere prioriteiten
Daarom is er ook de vraag wie de palmbomen op hangmat hoogte snoeit..Je nog een keer omdraaien bedoel je dus😛
Moge binnenkomers.
Dat doet JW dus niet, die heeft andere prioriteiten vandaag😆Dat doet JW maar lekker zelf.
Vertel🙂Dat doet JW dus niet, die heeft andere prioriteiten vandaag😆
Druppel-ijs invriezen? 💪Vertel🙂
Ja wat denk je want ik ben als de dood dat jij me weer aanspreekt als ik te laat ben JWMiddag John, jij bentde middag vroeg begonnen
zoiets zou ik noooooooooit niet doen❤️Ja wat denk je want ik ben als de dood dat jij me weer aanspreekt als ik te laat ben JW
Nee dat kan kloppen want ik ben je altijd voor met mn begroeting natuurlijk. Soms zit ik uren op je te wachten😉zoiets zou ik noooooooooit niet doen❤️
Dat zou ik graag op de agenda willen zetten voor de volgende vergadering.Nee dat kan kloppen want ik ben je altijd voor met mn begroeting natuurlijk. Soms zit ik uren op je te wachten😉
Nou ik denk dat we daar snel uit zullen zijn en we gaan gewoon per kwartier te laat komen een boete van 5 euro invoeren😉Dat zou ik graag op de agenda willen zetten voor de volgende vergadering.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.