Wat is er nieuw

Goede Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dadelijk de volière van de Mozambiquesijzen een grote beurt geven, voor zover ik daarmee het popje niet te lang van het nest jaag. Woensdag of Donderdag verwacht ik dat het eerste kuiken uit het ei kruipt als de eitjes bevrucht zijn.
 
Ja je moet de test ook goed uitvoeren en helemaal 100% betrouwbaar zijn ze niet dus er zullen foutieve uitslagen bijzitten.
 
Middag luitjes, zometeen even een pakketje op de post doen in de nabijgelegen stad en dan weer verder met het polijsten van mijn beeld maar eerst :koffie:
 
Middag, ff paar kommen soep gegeten (leftover van gister) en een broodje. Kom de middag wel door. Weinig op de agenda.
 
Nou polijsten is klaar nu wachten tot de houten boomschijf voldoende gedroogd is (kan een aantal weken duren) en dan kan ik het beeld inelkaar zetten. Ondertussen mijn kacheltje aangezet in mijn atelier dus zometeen lekker beeldhouwen maar eerst :koffie:
 
En jawel daar is weer :koffie: en Thee mag ook nog steeds en vooruit andere dranken ook laaste geld alleen voor de thuiswerkers
En ja ben iets te vroeg maar laaste volledige behang baan hangt aan de muur.
Nu komt het passen en meten en achter leidingen werk 😱😉
 
Wanneer de herfst precies daar is? Officieel 21 september maar puriteinen hebben het ook graag over de astronomische herfst. Die dan weer op 23 september van start gaat. Hoe dan ook, het is dus nu herfst. De container, een of meerdere, onder een boom zetten vóór de herfst, dit advies komt rijkelijk (te) laat. Dus dit moment hou ik mij liever bezig met het ontkennen van blad problemen achter ons huis. Althans tegen mijn lief. De bezem heb ik ietwat meer uit het zicht geplaatst ver achterin de berging. Maar mijn echtgenote heeft een opmerkzame blik wat mij noopte om de berging af te sluiten. Wij zijn met z'n tweeën thuis en kennen een bepaalde hiërarchie. Mijn vrouw staat op een na onderaan deze ladder, ikzelf sta op een na bovenaan! Dus de sleutel hou ik in de zak. Zo!
Ik lees dit nu pas was ook wel laat met het advies natuurlijk. Ik ken het ja... Het welbekende, ga ik het verstoppen zodat het niet opvalt, of blijf ik er vanaf anders gaat het juist opvallen dilemma 😂 ag het is speels. Als je de bezem met post nl naar afrika op gaat sturen om als excuus tegen je vrouw te zeggen dat je NIET kan vegen want de bezem is ECHT weg. Dan word het niet leuk meer 😂 tmoet niet te veel moeite gaan kosten anders werkt het niet 😁
 
Dank Ben en ik wens iedereen een goedenavond.

Ik ga maar vast wat extra boodschappen bij AH in huis halen voor het geval er hier meer gaan omvallen net als in februari. Doosje ,of 10, met kroketten is dan wel handig.
 
"Zij" hebben gezegd dat het gisteren een regenachtige dag zou zijn volgens 'hun " verwachting. "Wij" hebben geen regen opgemerkt. Daarom denken "wij" nu dat niet altijd alles waar is wat "zij" zeggen.
Maar vandaag is "onze" groet betrouwbaar en kan en mag worden gecontroleerd op waarheid. Goedenavond allemaal!
 
Stelletje fantasten zijn het soms Ben:DD:DD
 
"Zij" hebben gezegd dat het gisteren een regenachtige dag zou zijn volgens 'hun " verwachting. "Wij" hebben geen regen opgemerkt. Daarom denken "wij" nu dat niet altijd alles waar is wat "zij" zeggen.
Maar vandaag is "onze" groet betrouwbaar en kan en mag worden gecontroleerd op waarheid. Goedenavond allemaal!
Of is het naief om te denken dat een verwachting daadwerkelijk uitkomt en houd je jezelf niet alleen voor de gek dan 😏 goedde avond! 😊
 
Ik lees dit nu pas was ook wel laat met het advies natuurlijk. Ik ken het ja... Het welbekende, ga ik het verstoppen zodat het niet opvalt, of blijf ik er vanaf anders gaat het juist opvallen dilemma 😂 ag het is speels. Als je de bezem met post nl naar afrika op gaat sturen om als excuus tegen je vrouw te zeggen dat je NIET kan vegen want de bezem is ECHT weg. Dan word het niet leuk meer 😂 tmoet niet te veel moeite gaan kosten anders werkt het niet 😁
Met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid denk ik dat dit bericht mijn hersens in beweging gaat zetten...
 
Dank Ben en ik wens iedereen een goedenavond.

Ik ga maar vast wat extra boodschappen bij AH in huis halen voor het geval er hier meer gaan omvallen net als in februari. Doosje ,of 10, met kroketten is dan wel handig.
Ik hoop toch zo dat het aan de anderen voorbij gaat. En anders kun je nog altijd bestellen bij AH of Picnic. Ik weet niet hoe het bij AH zit maar hier kan ik bij Picnic vaak de volgende dag de boodschappen al in huis hebben. Vaak binnen 15 uur of zo.
 
Ik hoop toch zo dat het aan de anderen voorbij gaat. En anders kun je nog altijd bestellen bij AH of Picnic. Ik weet niet hoe het bij AH zit maar hier kan ik bij Picnic vaak de volgende dag de boodschappen al in huis hebben. Vaak binnen 15 uur of zo.
Ja destijds ook bij AH besteld en de buren willen ook wel wat meenemen hoor. Maar ja wat extra alvast in huis halen is niet verkeerd.
Als ik zonder een snack kom te zitten dan zijn de rapen gaar natuurlijk😱
 
Dank Ben en ik wens iedereen een goedenavond.

Ik ga maar vast wat extra boodschappen bij AH in huis halen voor het geval er hier meer gaan omvallen net als in februari. Doosje ,of 10, met kroketten is dan wel handig.
Keelsnoepjes! Enige wat echt goed helpt tegen keelpijn (geleerd in mn opleiding) vooral de hele dag blijven sabbelen. Dan sabbel je alle baccies je maag hmm 😂
 
Ja destijds ook bij AH besteld en de buren willen ook wel wat meenemen hoor. Maar ja wat extra alvast in huis halen is niet verkeerd.
Als ik zonder een snack kom te zitten dan zijn de rapen gaar natuurlijk😱
De fituursnacks zijn in de airfryer en oven ook goed te doen (budget tip) ik haal altijd zn grote doos met 100 snacks dan kan ik ff vooruit 😁 (ze worden alleen minder bruin)
 
De fituursnacks zijn in de airfryer en oven ook goed te doen (budget tip) ik haal altijd zn grote doos met 100 snacks dan kan ik ff vooruit 😁 (ze worden alleen minder bruin)
O ja dat doe ik ook wel hoor en de kleur doet me niet zoveel. Maar veel is voor de oven te krijgen en dan koop ik die meestal.
 
O ja dat doe ik ook wel hoor en de kleur doet me niet zoveel. Maar veel is voor de oven te krijgen en dan koop ik die meestal.
Dat zijn allemaal van die kleine pakken dan blijf ik bezig met winkelen 😂 avond 😄
Ik moet echt de klok van me oven laten staan hoe die nu staat. Ik dacht even dat het 10 uur was maar ik heb nog een uur das een feest!😂
 
Goedemorgen 😴, zeker een uur te vroeg.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
      Friesian: taiwan bee garnalen :DD 1 m. Ik dacht aan een bak, merk.
      Terug
      Bovenaan