Wat is er nieuw

Goede Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou das pech, mijn website is stuk want het webbouwprogramma maakt er een puinhoop van en is niet op te lossen, dus een oudere backup erop gezet en mijzelf gaan verdiepen in wordpress, nu maar een lekkere kouwe
 
Moge Nicole en ja meestal rond 5 uur hoor.
 
Ja dan is het nog fris maar goed dan kom je wel in een lekkere warme kamer.
 
Nou das pech, mijn website is stuk want het webbouwprogramma maakt er een puinhoop van en is niet op te lossen, dus een oudere backup erop gezet en mijzelf gaan verdiepen in wordpress, nu maar een lekkere kouwe


Use code biljoenblik for your 88% discount for the first year. And get one month for free. 😉
 
Goedemorgen.

Ja, fris is het de laatste dagen wel.
Ik heb de airco maar weer aangezet.
 
Goedemorgen :koffie:
Andijk 🌧️ 10*C 95% LV
Triest weer buiten herfst lijkt nu echt begonnen en het moment dat de kachel aan moet ook 😱
 
Lief hondje………doet die anders nooit……….

 
Wat denk je van deze die zn hond steeds los laat lopen en geen band om de bek heeft. Iets van een pitbull als ik het goed heb. Meneer woont hier bijna om de hoek en denkt als voetballer alles te kunnen maken.

 
Lief hondje………doet die anders nooit……….

Wat een koekoek van een eigenaar zeg. Sowieso mag een hond niet jagen/hetsen . Ook niet aan de lijn en zelfs niet in een losloopgebied.
Sterker nog, ze mogen niet door de vruchten van de boer. Als het er op aan komt zelfs niet op een lege akker.
Wat denk je van deze die zn hond steeds los laat lopen en geen band om de bek heeft. Iets van een pitbull als ik het goed heb. Meneer woont hier bijna om de hoek en denkt als voetballer alles te kunnen maken.

Grote hond, grote schade. Waar ik loop, loopt ook zo’n hond die uitvalt. Het waren er 2. Eėn leeft niet meer, die is ingeslapen. De ander ga ik graag een blokje voor om omdat ik weet dat de eigenaar moeite heeft de riem vast te houden. Nice!
 
Mogghee.....
En mok koffie :koffie:, krantje/ AF forum door neuzen....en straks de grote waterwissel voor 3 bakjes, kom de dag wel weer door.:petjeaf:
 
Moge Albert en laat ik iedereen alvast een goedemiddag toewensen.
 
Middag :koffie:
Misschien wat aan de vroege kant maar na dit
IMG_20221106_141252.jpg
vond ik het tijd.
Één tip voor toekomstig behangers van patroon behang zorg dat je muren recht zijn want een bolstaande muur😱😢🤔
 
Middag deze troosteloze dag kwa weer.....🌨️🌨️🌨️
 
Middag Luitjes het is inderdaad maar triestelig weer, hier maar even een rondje winkels gedaan en weer de boodschappen in huis voor minimaal 1,5 week
 
Middag allemaal en het MotoGP seizoen is voorbij maar wel spannend met op de laatste dag pas de beslissing in de 2 hoogste klassen.
Volgens jaar nog een coureur erbij in de Moto3 dus dat is leuk voor zo n jong broekie.
 
Gelet op de situatie breng ik dit even hier onder de aandacht:

 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
      Friesian: taiwan bee garnalen :DD 1 m. Ik dacht aan een bak, merk.
      Terug
      Bovenaan