Wat is er nieuw

Goede Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dag Marcel, nog steeds op huizenjacht?
 
Dag John, hoe gaat ie daar?
 
Ja rustig hoor en zn gangetje zeg maar. Maar goed rustig aan doe ik altijd al natuurlijk:DD
 
Avond tijd voor een bak thee en beentjes omhoog en eens kijken of er nog wat op de knaps :juggle:op de tv is
fijne avond iedereen.
 
Hier kijken we net5. Official secrets over een klokkenluider bij de Britse geheime dienst. Waargebeurd verhaal speelde rond 2003
 
Hier de hele avond aan de nieuwe website gewerkt en die kan morgen gepubliceerd worden, moet manlief even het contactformulier maken en dan online zetten
 
1667596990500.png
 
Goedesmorgens uit het zonnige oosten bij een temperatuur van 5,6 op de buitensensor. Binnen een behaaglijke 20gr.
 
Moge binnenkomers en ik ga zo in mn berenvel even naar frits.
 
Goedemorgen :koffie:
Andijk ☀️ 9*C 90% LV
 
Moge Jaap en het is weer lekker zonnig. Ik zat te zweten in mn berenvel op de fiets.
 
Middag allemaal. Hier maar de MotoGP kijken na alle klusjes.
 
Middag, ff op de fiets naar Hardenberg geweest samen, paar inkopen, lunchje gedaan. Nu weer thuis. Stofzuiger en dweil door de keuken en kamer. Daarna is het wel gedaan met het huishoudwerk tot aan het koken.
 
Middag Albert en hier is de zon weg en die heeft plaatsgemaakt voor bewolking.
 
Middag, ff op de fiets naar Hardenberg geweest samen, paar inkopen, lunchje gedaan. Nu weer thuis. Stofzuiger en dweil door de keuken en kamer. Daarna is het wel gedaan met het huishoudwerk tot aan het koken.

Je zou nog zo'n thuisbezorgd figuur kunnen overwegen :juggle: :deal:
 
Middag
Ja nog steeds.

Laatste keer flink overboden. Maar weer niet genoeg…………

En de media maar berichten over dat overbieden niet meer hoeft…………
Denk dat de berichtgeving niet echt klopt Marcel helaas voor jullie
Hoor hier nog steeds dat huizen verkocht worden ver boven de vraag prijs en dat in zon dorp als Andijk dat feitelijk dicht geplakt zit met kranten.:DD😉
Berichtgeving zal wel weer gebaseerd op verkeerde aannames of regio gevoelig.
Hoop voor jullie beide dat het gauw wel tot resultaat komt
 
Hier maar even langs een lokale houtzaagboerderij geweest en even een klauwtje houten schijven ingeslagen die in de toekomst als sokkel kunnen dienen voor mijn beelden, wel moeten ze eerst nog indrogen dus daar is de voormalige vissenkamer prima voor geschikt :koffie:
 
Nee hoor, ik kook liever ons eigen potje thuis. Daar laat ik niemand voor rijden.
Nou hier komt straks iemand Ajam Pangang brengen met gebakken banaan en je weet niet wat je mist😉
 
Goedemiddag,
hier in de straat branden binnen nog steeds de lichtjes in een kerstboom en van de versiering aan het raam. Tot zover Divali 😉

Hier terug aan de bak zodra de koffie weer op is.
 
Middag Nicole. Jes doet weer een poging in de slowcooker vandaag:DD:DD
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
      Friesian: taiwan bee garnalen :DD 1 m. Ik dacht aan een bak, merk.
      Terug
      Bovenaan