Zo jij bent lekker laat vandaag zeg en ik zat al uren te wachten.Goeiesmorgens allemaal🙂
Nou ja ondanks dat wens ik je een goedemorgen en hoop dat je voortaan me niet zolang laat wachten
Zo jij bent lekker laat vandaag zeg en ik zat al uren te wachten.Goeiesmorgens allemaal🙂
Ik ben de thuiswerkdag begonnen door langer in bed te blijven liggen.Zo jij bent lekker laat vandaag zeg en ik zat al uren te wachten.
Nou ja ondanks dat wens ik je een goedemorgen en hoop dat je voortaan me niet zolang laat wachten
Dat ik wacht wil niet zeggen dat ik je echt heb gemist hooren dat je me dus gemist hebt
Tja John het is niet anders de nieuwe radiator is inmiddels besteld duurt alleen een paar dagen voor dat ie er isMoge Jaap en dat is weer minder fraai.
Last gehad van emotionele uien?Goedemorgen,
mijn jankpartij van vandaag zit er weer op en het eten staat al te stoven.
Goedemorgen,
Ach John, niet huilen, ik had je nog wel uit willen nodigen want jij houdt vast van spruiten 🙂
Middag allemaal.
Ja hier ook, zijn we voor gewaarschuwd. Ik heb nog niks gezien of gehoord in onze gemeente.Dr is deze weken een grote oefening in Drenthe en delen van Overijssel meen ik.
Ik zag net je maaksel voorbij komen in het andere topic en dan ben ik toch weer blij dat ik thuis kan eten hoorAch John, niet huilen, ik had je nog wel uit willen nodigen want jij houdt vast van spruiten 🙂
Ik heb de foto al gedeeld met Jes en het recept had ze al. Oeps. Sterkte.Ik zag net je maaksel voorbij komen in het andere topic en dan ben ik toch weer blij dat ik thuis kan eten hoor
En bedankt maar weer dan. Even kijken waar de negeerfunctie ook al weer zit dusIk heb de foto al gedeeld met Jes en het recept had ze al. Oeps. Sterkte.
Ik ben de thuiswerkdag begonnen door langer in bed te blijven liggen.
Maar ik voel me vereerd dat je met op mij zat te wachten en dat je me dus gemist hebt❤️❤️❤️
Oh, wat leuk! Zijn jullie nu in de liefde gevallen? (Om maar eens een Engels idioom te gebruiken.)Dat ik wacht wil niet zeggen dat ik je echt heb gemist hoor
Onze bromance is puur platonisch🤣Oh, wat leuk! Zijn jullie nu in de liefde gevallen? (Om maar eens een Engels idioom te gebruiken.)
Je moet een bord water op het aanrecht zetten. En de ui eerst nat maken.Goedemorgen,
De tip vd week? En nog gratis ook. Ik ga es ff een gat borenin een stuk hout welke ik gescoord heb voor het terrarium. Doe ik wel droogJe moet een bord water op het aanrecht zetten. En de ui eerst nat maken.
Dan geen tranen.
Er komt namelijk een gas (synpropaanthial-S-oxide) vrij bij het schillen. En dat lost heel goed op in water (je ogen zijn altijd nat).
Met een bord water, gaat het daar naar toe.
nieuw terrarium?De tip vd week? En nog gratis ook. Ik ga es ff een gat borenin een stuk hout welke ik gescoord heb voor het terrarium. Doe ik wel droog
Platonisch én afstandelijk?😉🙂🙂Onze bromance is puur platonisch🤣
Als aanvullende tip: Laat een ander dat klusje opknappen. 😢🙂😉Je moet een bord water op het aanrecht zetten. En de ui eerst nat maken.
Dan geen tranen.
Er komt namelijk een gas (synpropaanthial-S-oxide) vrij bij het schillen. En dat lost heel goed op in water (je ogen zijn altijd nat).
Met een bord water, gaat het daar naar toe.
...of een nieuw stuk hout?nieuw terrarium?
Jij snapt em😉Platonisch én afstandelijk?😉🙂🙂
Nee, aanpassing in de Exo Terra. Ff bij Bertil geweest vanmiddag.nieuw terrarium?
ben benieuwdNee, aanpassing in de Exo Terra. Ff bij Bertil geweest vanmiddag.
Wie wil er nou een kroket van al 31 jaar oud🤣🤣Het zou een stuk makkelijker gaan als ik een kroket was geweest
Zie albumben benieuwd
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.