Wat is er nieuw

Goede Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo jij bent lekker laat vandaag zeg en ik zat al uren te wachten.

Nou ja ondanks dat wens ik je een goedemorgen en hoop dat je voortaan me niet zolang laat wachten:pp
Ik ben de thuiswerkdag begonnen door langer in bed te blijven liggen.
Maar ik voel me vereerd dat je met op mij zat te wachten en dat je me dus gemist hebt❤️❤️❤️
 
Goede morgen :koffie:
Andijk 🌦️10*C 93% LV.
Dag begon weer goed hier :juggle:🤔 keek vanmorgen bij de auto zie ik daar een plas rode vloeistof onder de auto liggen aan de voorzijde bleek koelvloeistof te zijn.
Na druk test blijkt de radiator lek te zijn😱:madd:.
Daar zat ik nou echt niet op te wachten 😢😡
 
Moge Jaap en dat is weer minder fraai.
 
Goedemorgen,
mijn jankpartij van vandaag zit er weer op en het eten staat al te stoven.
 
Moge Jaap en dat is weer minder fraai.
Tja John het is niet anders de nieuwe radiator is inmiddels besteld duurt alleen een paar dagen voor dat ie er is
Nou ja laten we de buurman boodschappen doen en zonodig voor taxi doorgaan.
Gelukkig niet eerder als komende donderdag weer naar het ziekenhuis.
 
Goedemorgen,
mijn jankpartij van vandaag zit er weer op en het eten staat al te stoven.
Sad Cry GIF


Middag allemaal.
 
Middag. De Luchtmacht is ook wakker… vliegen ff een paar Apache’s en Chinooks over hier. Dr is deze weken een grote oefening in Drenthe en delen van Overijssel meen ik.

zo ff richting Zwolle met de voiture voor een paar hobby gerelateerde zaken.
 
Sad Cry GIF


Middag allemaal.
Ach John, niet huilen, ik had je nog wel uit willen nodigen want jij houdt vast van spruiten 🙂
Maar zonder gekheid, zo zag ik er wel ongeveer uit. Moest af en toe uit de keuken vluchten.

Dr is deze weken een grote oefening in Drenthe en delen van Overijssel meen ik.
Ja hier ook, zijn we voor gewaarschuwd. Ik heb nog niks gezien of gehoord in onze gemeente.
 
Ach John, niet huilen, ik had je nog wel uit willen nodigen want jij houdt vast van spruiten 🙂
Ik zag net je maaksel voorbij komen in het andere topic en dan ben ik toch weer blij dat ik thuis kan eten hoor:pp
 
Middag luitjes we hebben het helaas niet droog kunnen houden maarja alles weer bezorgd nu eerst maar opwarmen met :koffie:
 
Ik ben de thuiswerkdag begonnen door langer in bed te blijven liggen.
Maar ik voel me vereerd dat je met op mij zat te wachten en dat je me dus gemist hebt❤️❤️❤️
Dat ik wacht wil niet zeggen dat ik je echt heb gemist hoor:pp:pp:iloveyou:
Oh, wat leuk! Zijn jullie nu in de liefde gevallen? (Om maar eens een Engels idioom te gebruiken.)
 
En jawel het is weer zo ver :koffie: of thee tijd
Dat het u goed mag bekomen en Ja John cola mag ook.😉
 
Goedemorgen,
mijn jankpartij van vandaag zit er weer op en het eten staat al te stoven.
Je moet een bord water op het aanrecht zetten. En de ui eerst nat maken.
Dan geen tranen.

Er komt namelijk een gas (synpropaanthial-S-oxide) vrij bij het schillen. En dat lost heel goed op in water (je ogen zijn altijd nat).
Met een bord water, gaat het daar naar toe.
 
Je moet een bord water op het aanrecht zetten. En de ui eerst nat maken.
Dan geen tranen.

Er komt namelijk een gas (synpropaanthial-S-oxide) vrij bij het schillen. En dat lost heel goed op in water (je ogen zijn altijd nat).
Met een bord water, gaat het daar naar toe.
De tip vd week? En nog gratis ook. Ik ga es ff een gat borenin een stuk hout welke ik gescoord heb voor het terrarium. Doe ik wel droog
 
Je moet een bord water op het aanrecht zetten. En de ui eerst nat maken.
Dan geen tranen.

Er komt namelijk een gas (synpropaanthial-S-oxide) vrij bij het schillen. En dat lost heel goed op in water (je ogen zijn altijd nat).
Met een bord water, gaat het daar naar toe.
Als aanvullende tip: Laat een ander dat klusje opknappen. 😢🙂😉
 
Middag luitjes, hier hielp zo'n nat bord naast die ui voor geen meter ook alle andere tips hielpen niet overigens 😆

Ondertussen druk bezig een nieuwe website te maken omdat ik ontevreden was over mijn oude website, vooral het sjabloon snapte ik geen ruk van, maar ben nu tevreden over de nieuwe layout.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
      Friesian: taiwan bee garnalen :DD 1 m. Ik dacht aan een bak, merk.
      Terug
      Bovenaan