Goede Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
het zegt genoeg over het Nederlandse voetbal, wat een slechte prestaties en dat moet naar het WK....
Ja dat ben ik helemaal met je eens en het zijn vaker tobbers dan toppers. Een groot deel van Oranje bestaat uit spelers van Ajax en PSV dus ja dat voorspelt weinig goeds.
Nou ja die kinderachtige Simons die snel in tranen lijkt uit te barsten kan dan in elk geval wel een potje huilen als het misgaat.
Maar ja jammer genoeg zijn de wedstrijden vaak het aanzien niet waard door alle fouten en slecht spel van de tobbers. Misschien moet we ipv voetbal maar biljarten gaan kijken:ROFLMAO::ROFLMAO:

Moge overigens Annemarie.
 
Goedemorgen, deze zonnige morgen.
 
Mogguh deze frisse morgen. 3,3 gr hier buiten.
 
Mogguh deze frisse morgen. 3,3 gr hier buiten.
Ja Albert, hier is het ook erg fris buiten.
Gelukkig doet de airco het goed binnen.

Wanneer komt jou hybride warmtepomp?
 
Hm, donderdag de griepvacc. gehaald, en sinds gister voel ik me een beetje belabberd, keelpijn, snotneus en spierpijn. Voor de gemoedsrust maar een staafje in de neus gehad en die is negatief (hoe kan het ook anders. :) Na x covid vacc.)
 
Volgende week dinsdag beginnen ze.
Ik ben heel erg benieuwd naar jou ervaringen deze winter.
Ben heel benieuwd of je er veel gas mee bespaard, en dat de cv niet te snel bijspringt voor het verwarmen.

Ik ben nu thuis aan het experimenteren met alleen airco verwarming.

Zodat ik in mijn nieuwe huis (dat zal geen warmtepomp hebben) weet of verwarmen met alleen airco’s ook comfortabel is.
 
Moge Marcel en Albert en het ziet er buiten beter uit dan gister toen het mistig was. Hier is het met de zon nu 5 graden.
 
We gaan het meemaken Marcel. Thermostaat staat hier tegenwoordig op 19,5 en ik hoor smorgens als ik nog op bed lig de kachel soms ff aanslaan. En de temp in de huiskamer is nu al 20 gr. goede isolatie scheelt toch een hele hoop.
 
Ja hier ook 20 graden maar wel met de kachel aan:DD:DD
 
Nou, hier 3 graad, maar dat was gelukkig buiten :) al vond ik het frips tijdens het rondje met de hond.
 
Goedemorgen :koffie:
Andijk 🌤️ 7*C 94%LV
 
Hm, donderdag de griepvacc. gehaald, en sinds gister voel ik me een beetje belabberd, keelpijn, snotneus en spierpijn. Voor de gemoedsrust maar een staafje in de neus gehad en die is negatief (hoe kan het ook anders. :) Na x covid vacc.)
Laatste zin slaat nergens op, ookal ben je gevaccineerd dan kun je net zo makkelijk als een ongevaccineerde covid krijgen
 
Laatste zin slaat nergens op, ookal ben je gevaccineerd dan kun je net zo makkelijk als een ongevaccineerde covid krijgen
Klopt want toen wij het alle 4 hadden waren we ook gevaccineert.

Moge Antje en vriend JW die eindelijk wakker is.
 
Laatste zin slaat nergens op, ookal ben je gevaccineerd dan kun je net zo makkelijk als een ongevaccineerde covid krijgen

Klopt want toen wij het alle 4 hadden waren we ook gevaccineert.

Moge Antje en vriend JW die eindelijk wakker is.
Kan zijn ja, maar de kans is vele malen kleiner dat je covid positief bent als je gevaccineerd bent. De een kan er ook gevoeliger voor zijn misschien als een ander. Al geloof ik ook niet dat een test of zelftest altijd een betrouwbare uitslag zal geven,
 
En water natuurlijk:DD

Moge Andre.

Nou gister een slecht Ajax gezien maar de andere tobclub deed het ook slecht dus al met al nog niet zo slecht allemaal.
Er moet een her-definitie komen voor het woord topclub, denk ik maar zo. Om een topclub te zijn moet je ergens mee kunnen vergelijken. Maar die vergelijking moet ook weer reëel zijn, toch? Wordt een topclub gevormd puur op financiële middelen? Dus kan een topclub zijn op basis van geld, is dit een goede vergelijking? Dan is het woord sportclub niet meer van toepassing? Want er wordt niet vergeleken op basis van sportprestaties alleen? Of wordt een topclub een topclub op basis van geld én sportieve prestaties? En, kan je eigenlijk alleen een topclub worden wanneer er grotere financiële mogelijkheden zijn? Er zijn zoveel vragen, niet ik nog niet noemde, te stellen.... Maar ik heb er gelukkig geen verstand van.
 
Daarnet heb ik de verwarming aangedraaid, het is hierbinnen 16 graden... Brrr, koud! Gggggoooeeeedddeeemmmoooorgen, brrr, aaallleeeeeeemmmaaaaaallll.
 
Daarnet heb ik de verwarming aangedraaid, het is hierbinnen 16 graden... Brrr, koud! Gggggoooeeeedddeeemmmoooorgen, brrr, aaallleeeeeeemmmaaaaaallll.
Poeh, dat is koud en hier was het om 6 uur 18,5 en ja dan doen we de kachel even aan.
 
Daarnet heb ik de verwarming aangedraaid, het is hierbinnen 16 graden... Brrr, koud! Gggggoooeeeedddeeemmmoooorgen, brrr, aaallleeeeeeemmmaaaaaallll.
Zat ie los? ;)
 
Kan zijn ja, maar de kans is vele malen kleiner dat je covid positief bent als je gevaccineerd bent. De een kan er ook gevoeliger voor zijn misschien als een ander. Al geloof ik ook niet dat een test of zelftest altijd een betrouwbare uitslag zal geven,
Onzin, de enige reden waarom je een vaccin moet halen is om je lichaam er mee leren te kennis maken zodatie de covid herkent als je ermee besmet word, dat geld overigens ook voor de griepprik, reden van die vaccins is dat omdat je lichaam het dus herkent, je minder ziek word en dus niet overlijdt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan