Gnavond.
Ik denk niet dat de winter op die manier nog durft te komen je hebt hm bang gemaakt met je warme kleren😂 wat moet ie wel denken bij zichzelf! Hier heb ik niets te zoeken 0 impact in nederland dan kan ik netzogoed naar een ander land toe. Ik denk dat als iedereen in nederland dit zou dragen de winter precies om nederland heen zou gaan. 😁Middag folks, laat de winter maar komen:
Morgen allemaal en ik hoop ook dat niemand een tobdag zal hebben.hoop ik dat vandaag voor iedereen weer een topdag gaat worden🙂
Vandaag staat vrij worstelen met post en pakketten op het program dus dat word toppie 😆Een hele goede morgen allemaal.
Ondanks het druilerige weer hoop ik dat vandaag voor iedereen weer een topdag gaat worden🙂
Middag Albert en misschien kun je dan nog met de verwachte kou de ijsberen op de ijsschotsen zien vertoeven😉En wat voor weekend. Weekendje aan Zee met de ega.
Mijn lieve echtgenote zegt soms dat mannen geen twee dingen tegelijk kunnen doen. Ik probeer haar elke dag het tegendeel te bewijzen door met twee vingers in m'n neus te zitten maar misschien is een waarschuwing toch op z'n plaats? Ook een goede...rest van de dag gewenst!
Dat is best knap want ik krijg niet 2 vingers in 1 neusgat🤣
Middag Albert.
Onderschat nooit mijn kunde, zelfs niet wanneer het over één gat gaat! 😉
@sailjo soms is het belangrijk dat je de context van een enkel bericht weet en moet je wel teruggrijpen naar eerdere berichten... 🙂😉Voor je vreemde gedachten krijgt over mijn kunde, gewoon; "niet voor een gat te vangen." 😉
Of Orca’s van het strand afduwen.Middag Albert en misschien kun je dan nog met de verwachte kou de ijsberen op de ijsschotsen zien vertoeven😉
ik blijf me altijd verbazen....@sailjo soms is het belangrijk dat je de context van een enkel bericht weet en moet je wel teruggrijpen naar eerdere berichten... 🙂😉
Mensen die zich verbazen zijn toegankelijk... Toegankelijk ook voor geluk wat ik een ieder toewens!ik blijf me altijd verbazen....
Nou met deze wind worden die wel teruggeblazen.Of Orca’s van het strand afduwen.
Die heb ik meteen aangedaan toen ik thuis kwamMiddag Antje en dan kun je als je droog bent lekker in je pak rondhuppelen.
En toen belde een (pakket)bezorger aanDie heb ik meteen aangedaan toen ik thuis kwam
maar ik heb het niet koudEn toen belde een (pakket)bezorger aan
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.