Goede Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Middag Thea uit het warme Noorden.
 
Haha nou in de kamer 19 graden dus de ijspegels aan mn neus.
 
Hier het Limburgs, het Limburgs bestaat niet. Bijna elke plaats heeft wel zijn eigen dialect en de dialecten zijn flink vervuild.
Ook ik spreek geen zuiver Geleens of Sittards, het is een mengelmoes met hier en daar een uitstapje naar weer een ander Limburgs dialect.
Das macht kein flaus aus!

Alles paletti Nicole?
 
Zo hier valt een flinke hoosbui uit de lucht. Nou ja het overgrote deel van de dag was droog.
 
Ja en mijn viets heeft een lekke foorband.

Ik wordt echt kriegel van de V en F op de verkeerde woorden.
En wat te denken van kennen en kunnen en liggen en leggen? Det ken nie waar sijn want ik kon hem echt. Waar ken ik me neerleggen?
 
Das macht kein flaus aus!

Alles paletti Nicole?
Joa alles paletti!

Ja hier wordt hard om gelachen maar ik kan u allen mededelen dat ons zeer gewaardeerd forumlid er zo juist blijk van heeft gegeven geslaagd te zijn voor de inburgeringscursus Limburgs.
 
Kun je al je maaksels straks in uitstallen.
Dat is precies de bedoeling ervan (y) en het leuke is dat ik dan aan de nationale atelierroute mee kan doen en de kunstliefhebbers hier thuis kan ontvangen:koffie:

Ondertussen even flink doorgewerkt en de vakkenwand is af, zometeen ff het stof van mij afspoelen en dan avondje voetbal kijken
 
Goedemorgen
Andijk 🌦️ 10 *C 84% LV
 
Moge Jaap en hier is het regen en nog meer regen.
 
Moge binnenkomers en geniet van de regen want het is gratis en douchen is al duur genoeg tegenwoordig.
 
Middag allemaal.

Rain Storm GIF by Lazy Corgi
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan