Goede Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen

Hier komt straks boodschappen en de postbode gaat me verblijden met 2 pakketten. Laatste tijd komt de pakketbezorger pas laat in de middag, ondanks dat in de app staat voor 13 uur. Dus ik ben klaar voor een dagje 'thuiswerken' heheh.
 
Vanmorgen hebben we boodschappen gedaan. Bij de AH lagen van die frikandel broodjes. Na ze thuis opgewarmd te hebben zijn ze verorberd. Moeten we niet nog eens doen. Ik vond het maar niks. Beter is het om, als je toch een broodje frikandel wilt, er een te frituren en die op een boterham te plakken... Niettemin wens ik jullie toch een heel fijne dag toe!
 
Vanmorgen hebben we boodschappen gedaan. Bij de AH lagen van die frikandel broodjes. Na ze thuis opgewarmd te hebben zijn ze verorberd. Moeten we niet nog eens doen. Ik vond het maar niks. Beter is het om, als je toch een broodje frikandel wilt, er een te frituren en die op een boterham te plakken... Niettemin wens ik jullie toch een heel fijne dag toe!
Waren die van de bakkerafdeling want die vindt ik erg lekker en ze moeten wel even in de oven.
 
Middag
Vanmorgen hebben we boodschappen gedaan. Bij de AH lagen van die frikandel broodjes. Na ze thuis opgewarmd te hebben zijn ze verorberd. Moeten we niet nog eens doen. Ik vond het maar niks. Beter is het om, als je toch een broodje frikandel wilt, er een te frituren en die op een boterham te plakken... Niettemin wens ik jullie toch een heel fijne dag toe!
bij de kant en klare toestanden vraag ik me altijd af waar blijft de frikandel nou zit kant nog smaak aan.
 

Deze koop je bij de bakker in AH en die vindt ik erg lekker en met name de zoetige saus. Even 5 min in de oven en smullen maar.
 
Waren die van de bakkerafdeling want die vindt ik erg lekker en ze moeten wel even in de oven.
In de oven hebben ze gelegen. Er zat inderdaad zelfs iets op wat door moest gaan voor saus maar voor mijn, misschien te verfijnde ;), smaak bleek ze niet acceptabel... Oh, en die warme bakker die het filiaal bij jullie werkt stuurt dan kennelijk de misbaksels naar ons? Of horen ze gewoon zo te smaken?
 
Laatst bewerkt:
In de oven hebben ze gelegen. Er zat zelfs iets op wat door moest gaan voor saus maar voor mijn, misschien te verfijnde ;), smaak bleek ze niet acceptabel...
Tja dan heb je een zeer vreemde smaak want als kenner kan ik zeggen dat ze wel lekker zijn hoor;)
Vooral de saus die je benoemd vindt ik het lekkerste en ik zoek vaak de broodjes uit waar ik het eruit zie druipen:DD
 
Middag.

In zuid limburg zoek ik meestal een bakker op. En daar proeven ze blijkbaar nog met hun smaakpapillen en niet met de portemonnee.

Dus wat ik daar echt niet kan laten liggen. Een saucijzenbroodje. Met nog een echte flinke saucijs erin. En zelfgemaakt deeg erom.
Man, daar eet je de handen bij op.

Niet te vergelijken met die gort droge rommel van hier. Om het maar niet over de de saucijs zelf te hebben……die zit er vaak niet in.
 
Avond.

Zo pizza gaat de oven in.

Ook nog goed nieuws gekregen vandaag.
Ik kan volgende week in Zitterd (Sittard) op kennismakings gesprek komen.
Ze hebben mijn cv gezien, en zien zeker mogelijkheden.
Dus dan kan ik misschien bij mijn huidige werkgever blijven.
Wordt spannend!
 
1664384354510.png
 
Goedenavond

Middag.

In zuid limburg zoek ik meestal een bakker op. En daar proeven ze blijkbaar nog met hun smaakpapillen en niet met de portemonnee.

Dus wat ik daar echt niet kan laten liggen. Een saucijzenbroodje. Met nog een echte flinke saucijs erin. En zelfgemaakt deeg erom.
Man, daar eet je de handen bij op.

Niet te vergelijken met die gort droge rommel van hier. Om het maar niet over de de saucijs zelf te hebben……die zit er vaak niet in.
Kroosjele sjoem (Kruisbessen schuim vlaai), als je kruisbessen lust.


Avond.

Zo pizza gaat de oven in.

Ook nog goed nieuws gekregen vandaag.
Ik kan volgende week in Zitterd (Sittard) op kennismakings gesprek komen.
Ze hebben mijn cv gezien, en zien zeker mogelijkheden.
Dus dan kan ik misschien bij mijn huidige werkgever blijven.
Wordt spannend!
Oh succes! Duimen dat dit iets gaat worden voor je.
 
Ook lekker, Abrikozen, slagroom met witte chocoladevlokken bedekt. Liefst met de vlokken van Rousseau. Als je dan toch in Sittard bent Marcel, even langs Rousseau op het industrieterrein Sittard Noord wat bonbons halen. Maar hun gewone chocolade (ook de mocca) is ook heerlijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan