Goede Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Middag vanmorgen tussen de buien door boodschappen gedaan :regen::unsure:
Nu kijken of nog diepvries voer en katten voer kunnen scoren zonder nat te worden.:juggle::regen:
 
Middag Jaap, al uitslag van hartfilmpje?
 
Middag Jaap. Hier blijven we ook last houden van buien.
 
Nou de artsen zijn niet zo snel. Jes had 2 wk geleden een holteronderzoek en wordt vandaag pas gebeld. Om 11.45 zegt de brief maar tot nu toe nog niets gehoord.
 
Nou de artsen zijn niet zo snel. Jes had 2 wk geleden een holteronderzoek en wordt vandaag pas gebeld. Om 11.45 zegt de brief maar tot nu toe nog niets gehoord.
Zucht.....
Ik zou zometeen die kant opbellen.
 
Ja dit is vaker gebeurt en uit ervaring weten we dan dat ze of een spoedklusje ertussen door hebben of dat ze net een patient hebben zitten en dan schiet je geen meter op.
Met geduld kom je vaak verder;)
 
Ja dit is vaker gebeurt en uit ervaring weten we dan dat ze of een spoedklusje ertussen door hebben of dat ze net een patient hebben zitten en dan schiet je geen meter op.
Met geduld kom je vaak verder;)
Ik ben best geduldig. Maar als je al 2 week wacht op een uislag en in een brief wordt gezegd dat je vandaag uitslag krijgt wil ik dat dan ook graag vandaag hebben. Het liefst rond het tijdstip in de brief.
 
Ja er staat ook bij dat het wat eerder of later kan maar ja vaak is dat later. Nou ja als er echt iets mis was dan hadden ze wel eerder gebeld moet je maar denken.
Ze doen hun best denk ik maar hebben het smoordruk (zeggen ze).
 
Nou de cardioloog heeft gebeld en er is niks bijzonders uit het holteronderzoek gekomen dus nu gaan ze meer onderzoeken doen zoals een CT scan en longfunctietesten maar ja die zijn gepland voor eind november:rolleyes:
 
Middag eten voor vis en poezen beest weer binnen en zo waar droog gehouden.;)
Middag Jaap, al uitslag van hartfilmpje?
Gisteren niets gehoord dus vandaag zelf maar gebeld
Ben inmiddels terug gebeld en het was niet goed.
Donderdag afspraak bij zowel huisarts als cardioloog.:eek::(
 
Sterkte Jaap.

Hier maar even de vakkenkast gevuld met mijn beelden:
vakkenkast_0001_01.JPG
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan