Goede Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb wel een paar keer lekkere vlaaien gehad tijdens logeerpartijtjes in Haelen Van de bakker in Heithuysen. Smaken erg lekker de meeste.
 
En dan niet van die mini vlaaitjes want dat is meer korst dan vlaai. Gewoon lekker van zo'n grote vlaai die je dan in niet meer dan 10 stukken snijdt.
Die mini vlaaitjes nemen we ook niet meer. Dan kun je beter nog een halve grote kopen.

Ze hebben hier ook kersenschuim maar tja... :DD, dat is niet echt zoet en zuur tegelijk.
Ik vind kersen kruimel erg lekker.
Hier (boven) hebben ze alleen kersen raster. En ik vind raster niet lekker.
 
Die mini vlaaitjes nemen we ook niet meer. Dan kun je beter nog een halve grote kopen.


Ik vind kersen kruimel erg lekker.
Hier (boven) hebben ze alleen kersen raster. En ik vind raster niet lekker.
Raster, hangt van de bakker af, nee eigenlijk van hoe goed de vlaai gevuld is. Er moet een flinke laag op en niet van die 'jam' maar het fruit moet ook herkenbaar zijn, visueel en wat betreft mondgevoel. En vooral niet zo mierzoet.

Kersenkruimel vind ik inderdaad ook lekker, roomboterkruimel dan natuurlijk (voor de lekkerbekken) die ook weer niet te zoet is. Ik houd zelf van pudding kruimel en dan ook weer zo'n mooie dikke laag vulling (pudding).
 
Middag.
Gesprek met casemanager gehad. De zon schijnt dus nog een wasje buiten gehangen, al denk ik dat ie weinig zal drogen. Zometeen even broodje eten en dan maar eens wat boodschappen gaan doen
 
Avond.

Zo pizza gaat de oven in.

Ook nog goed nieuws gekregen vandaag.
Ik kan volgende week in Zitterd (Sittard) op kennismakings gesprek komen.
Ze hebben mijn cv gezien, en zien zeker mogelijkheden.
Dus dan kan ik misschien bij mijn huidige werkgever blijven.
Wordt spannend!
Heel veel succes gewenst!!
 
Middag.
Gesprek met casemanager gehad. De zon schijnt dus nog een wasje buiten gehangen, al denk ik dat ie weinig zal drogen. Zometeen even broodje eten en dan maar eens wat boodschappen gaan doen
Een case manager? Iemand die zorgt dat je doet wat je moet doen? Het barst zo langzamerhand van allerlei managers. Ik mis nog een economize manager....zo'n bezuinigingsfiguur. En als hij bestaat doet hij te weinig, misschien dat daar dan weer een case manager van pas komt? Dit is wel zo ongeveer hoe we werken in dit landje.:):):)
 
Middag Albert en hier de hele dag al volop zon hoor. Gisterochtend wel mist maar vandaag niet gezien.
 
Een case manager? Iemand die zorgt dat je doet wat je moet doen? Het barst zo langzamerhand van allerlei managers. Ik mis nog een economize manager....zo'n bezuinigingsfiguur. En als hij bestaat doet hij te weinig, misschien dat daar dan weer een case manager van pas komt? Dit is wel zo ongeveer hoe we werken in dit landje.:):):)
Kortom we houden elkaar aan het werk en dat zie je terug in het lage aantal werklozen:DD
 
Kortom we houden elkaar aan het werk en dat zie je terug in het lage aantal werklozen:DD
En... om desondanks de productie op peil te houden, beter nog, te verhogen, zijn er al proefballontjes opgelaten over het uitbreiden van de werklust van de dames. Het is namelijk helemaal niet nodig dat zij een deeltijd baan hebben. Eerst even voorzichtig die met de oudere kinderen later natuurlijk allemaal. Wanneer we de kinderoppas mogelijkheden voorzien van een prijsverlaging zijn er plenty mogelijkheden. Bovendien gaat zo'n staats opvoeding aanzienlijke voordelen hebben. Het levert later plichtsgetrouwe burgers op! En daar hadden wij allemaal nog niet bij stilgestaan. Het is maar goed dat wij prima leiders hebben die bovendien vaak niet eens in de politiek zitten, want die beslissen niet of te laat, maar in het bedrijfsleven zoals bijvoorbeeld Shell wiens vrouwelijke CEO uitspraken in deze richting heeft gedaan.
 
Productie op peil houden? Laten ze dan de mensen die thuis zitten met allerlei wazige ziektes, redenen maar eens doorlichten ipv allerelei dingen te roepen. Zitten er zat thuis die wel kunnen werken, maar niet willen omdat ze genoeg keijgen als ze de hand ophouden bij diverse instanties.. toeslagje hier, toelage daar en hup ze ’verdienen’ meer dan iemand die een normale baan heeft hetzij Full- of part-time!

zo dat moest er ff uit, excuus als ik iemand tegen het zere been heb geschopt. Maar dat gezever altijd over mensen die deeltijd werken. Dan hebben er wel meer mensen werk.
 
Ja dat is erg kort door de bocht Albert en er zullen best profiteurs zijn maar dat is denk ik maar een heel klein deel. Wij hebben ook van het UWV ons inkomen en diverse toeslagen maar dan is het nog geen vetpot. Klagen doen we niet want je kan er van rondkomen maar op vakantie zal elk jaar bijvoorbeeld niet gaan.
Maar goed een ieder mag daarover denken wat ze willen;)
 
Een case manager? Iemand die zorgt dat je doet wat je moet doen? Het barst zo langzamerhand van allerlei managers. Ik mis nog een economize manager....zo'n bezuinigingsfiguur. En als hij bestaat doet hij te weinig, misschien dat daar dan weer een case manager van pas komt? Dit is wel zo ongeveer hoe we werken in dit landje.:):):)
Het was de case-manager van mijn vader ivm zijn Alzheimer, niet van mijn werk dus.
 
Het dat is veel minder leuk. Mijn schoonmoeder heeft er ook aan geleden. Wij hopen dat jullie de tijd, en dat geldt zeker ook voor jullie pa, zo fijn mogelijk doorkomen.
Dank je. Vreselijke ziekte. Hij heeft ook kanker en hij gaat nu steeds verder achteruit. We zouden graag willen dat hij thuis komt te overlijden maar hij woont alleen dus het is afwachten of dat mogelijk is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan