Goede Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Middag.

Hier even lekker een rondje gelopen. De bomenknuffelaars zijn ook weer bezig geweest. Nu hebben ze weer een hek geplaatst met een onhandige poort ernaast.
Ze maken het steeds leuker hier……
 
10 :oops:
Succes.

Als je schroefjes overhoudt... (maar soms zitten er extra bij...)
Duidelijke beschrijving. Deel 1 in elkaar. Nu lades er nog in en een opzetkast. En dan nog zo’n setje.
EF2C42A4-DD61-4055-8C86-E569A7168F3E.jpeg
 
In de kast?!........denk dat ze dan al zijn weggelopen. Of heb je van die dingen in een potje?
Sssssssssst:DD. Om eerlijk te zijn vindt ik die zachte dingen in een potje het lekkerste met en plak ham erom.

Avond allemaal.
Hij houdt ook van iets wat lijkt op een frikandellenbroodje van Appie met een ondefinieerbaar sausje... snik... Goed, wij kunnen daar verder niets meer aan doen. Desondanks wens ik een ieder een goedemiddag toe!
 
Hij houdt ook van iets wat lijkt op een frikandellenbroodje van Appie met een ondefinieerbaar sausje... snik... Goed, wij kunnen daar verder niets meer aan doen. Desondanks wens ik een ieder een goedemiddag toe!
Geeft niet John. Gelukkig gebruik je de tetramin niet om je avondeten wat smaak te geven!
Breng hem nou niet op ideeën! :oops:
 
Grappig, ik denk 'wat hoor ik toch in de bak?'. Ga ik kijken zijn 5 Cory's aan het wateroppervlak aan het snoepen van gevriesdroogde artemia dat de Keizertjes niet meer hoefden. Ik had maar een klein stukje gegeven maar er dreef nog een klompje, dat ik er net uit wilde halen. Die dobbelsteentjes zijn erg zacht en je breekt er makkelijk wat vanaf, maar blijkbaar was het toch nog teveel.

Toch maar het restant eruit gehaald en de Cory's wat rode muggenlarven gegeven ter compensatie heheh.
 
Ach nou begrijp ik het. De kibbeling marineer je ook in Carbo ;)
Nee de kibbeling kwam van de visboer met viskruiden en om die smaak niet teniet te doen heb ik geen carbo gebruikt hoor. Maar weet je wel dat carbo goed werkt tegen zweetvoeten:DD
 
Middag, het is weer weekend.

Weet je al wat het geluid van laatst was?
Je bedoelt dat geluid waarvan ik dacht dat het misschien door de vissen werd gemaakt? Toen ik me afvroeg of dat Cory's konden zijn omdat die net in de bak zaten en ik het nooit eerder had gehoord?
Ik ben er niet achter gekomen wat dat geluid was maar heb het ook niet meer gehoord.
 
Je bedoelt dat geluid waarvan ik dacht dat het misschien door de vissen werd gemaakt? Toen ik me afvroeg of dat Cory's konden zijn omdat die net in de bak zaten en ik het nooit eerder had gehoord?
Ik ben er niet achter gekomen wat dat geluid was maar heb het ook niet meer gehoord.
Dat ja volgens mij. Niet weer gehoord dus. Hoef je je er iig niet druk om te maken..
 
Ola. Vanavond doe ik niks meer, beetje luieren in de lengterichting vd bank, 3 uur geklust met de kast. Morgenvroeg de 2e doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan