Goede Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen.

Lekker aan de koffie. Met chocalade koekje.

Nah, ze zijn aan het bezuinigen denk ik. Nu noemen ze de koejes ‘soft baked’ ofwel halfgebakken.
Ach ja. Spaart gas….
 
Moguh John,
Heb je vandaag nog een rustdag voordat de bouwvakkers weer verder gaan of waren/zijn ze al (bijna) klaar?
 
Nou nee want ze komen de keuken een dezer dagen slopen dus die moet helemaal leeg en ook de slaapkamer voor want daar gaan ze het plafond morgen isoleren.
 
Middag allemaal en net een paar leuke races gezien met alle spanning nog in het WK.
 
Middag Nicole en ik ben alle keukenkastjes aan het leegtrekken en er komt geen einde aan met 10 volle kastjes. Staan al 12 dozen vol opgestapeld.
 
Middag hier voor de lunch een asperge soepje gebrouwen lekker met knoflook stokbrood
Daarna de FX 6 een opfris beurt geven met de hulp van de buurman voor het til werk
Wat ben ik toch blij met die man(y)
 
Heb nooit begrepen wat er "lekker" is aan muziek keihard aanzetten, als je dan toch even los wil gaan neem dan een klomp zachtblijvende klei en ga daarin stompen/knijpen, mee gooien, lucht veel meer op kan ik je garanderen
Nou, wij doen dit anders. Als er bijvoorbeeld onderlinge meningsverschillen zijn. Vooral natuurlijk wanneer het gelijk aan mijn zijde is. Om te voorkomen dat de buren meeluisteren gaat de receiver op 10! Vervolgens pakken wij servies delen die we naar elkaar gooien. Ikea servies i.v.m. de kosten, dat dan wel weer. Een fietshelm die we anders nooit gebruiken blijkt dan ook nuttig. Misschien leuk om een topic op te starten hoe anderen dit doen. Misschien brengt het op ideeën. :):):);););)

Toch ook iedereen een fijne dag toegewenst.
 
Middag Nicole en ik ben alle keukenkastjes aan het leegtrekken en er komt geen einde aan met 10 volle kastjes. Staan al 12 dozen vol opgestapeld.
Nou, shake hands... gelukkig had ik de vriezer al zo goed al leeg gegeten om het zo maar te zeggen.
Ik ga nu de kist van de plaats trekken.

Ben blij met waar ik de nieuwe vriezer heb gekocht. Ze nemen niet alleen de ladenvriezer mee die vervangen wordt, maar ook de kist die weg moet omdat een rubber niet meer goed afsluit en dat zonder extra kosten voor oa het sjouwen. Dat is toch service. Koop lokaal... en je krijgt er ook veel voor terug. En de prijs is hetzelfde als bij de grote spelers. En dat laatste had ik helemaal niet verwacht.
 
Middag. Stortregen in Singapore. Zal dus wel wat later gestart worden zo te zien.
 
Ja lees het net en dan is het ook weer afwachten natuurlijk. Bij de MotoGP was er ook best veel regen op de Moto3 na. Toch leuke races gezien.
 
en word dan helemaal zen
Wes Anderson Peace GIF by 20th Century Fox Home Entertainment
 
Klaar! Nou ja bijna dan. Nog even alles terug op zijn plaats en opruimen maar ik vind dat ik nu een kopje koffie verdiend heb.
Daarna pauze en aan de bak met de bak.

Uh... wat ik toch onder de kist vond! Een laag kommetje van een oud servies dat ik alleen voor de hond gebruik. Enkeltje vuilniszak. Joost mag weten hoe dat daar komt. Ik denk met poten en snuit eronder geduwd om er wanhopig nog wat vanaf te likken.

Voor de rest alleen wat dingentjes waarvan ik wist dat ze van de klep gerold waren :stom: zoals lipbalm en een onderzetter. Ook enkeltje vuilniszak.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan