Goede Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij de kapper geweest, vertel daar dat ik nog met het aquarium moet beginnen. Lang verhaal kort, ik laat na het knippen een foto zien, krijg ik de vraag of er ook water in zit 😍
Het is bekend dat kappers altijd de juiste vragen stellen. Zo kan je nog een aquarium willen kopen waar je wel al een plaatje van laat zien, in dat geval zit er wellicht geen water in. Maar het kan ook een aquarium gefotografeerd zijn waar een bak ter overname aangeboden wordt, vaak zit daar weer wel water in. Je zou zelf ook een bakje geplaatst kunnen hebben met water. Dan is het nog geen aquarium, daar hoort nog het e.e.a. bij maar de vraag is dan ook juist. Het zou zelfs een bak met water kunnen zijn om (water-)planten thuis te houden. Maar dan is het weer geen aquarium en had het getoonde plaatje niets van doen met je idee om met een aquarium te willen beginnen. Als gezegd; kappers stellen de juiste vragen maar ik snap nu ook niks meer van je opmerking....:D;)
 
Bij de kapper geweest, vertel daar dat ik nog met het aquarium moet beginnen. Lang verhaal kort, ik laat na het knippen een foto zien, krijg ik de vraag of er ook water in zit 😍
En het haar ook kort? Of valt dat nog mee.
 
Wat meer dan anders eraf
Kijk Nicole, ik moet je toch wat bestraffend toespreken. Want je schrijft toch te moeilijk voor een simpele ziel waar ik mijzelf toereken. Je maakt in je zin een vergelijking maar het is dan wel weer een halve vergelijking. Kennelijk heb je je haar korter geknipt. Maar korter als wat? Hoezo meer dan anders? Wij weten niet wat je voorgaande keren aan je kapper/kapster verzocht te doen aan je haardos. Nu slaap ik vannacht niet omdat ik blijf nadenken, "wat wilde Nicole ons vertellen?" :juggle:
 
Zoiets verwacht ik van Nicole.

P U No GIF by Bernardson
 
Avond.

lekker even gedoucht. Vanmiddag de wastoren op zn plek gezet, aan de muur verankerd op 4 punten en onderling vastgeschroeft. Nu de wasmachine en droger nog van de trap af. Denk eind vd week, weekend. Heb het idee gelezen om de gewichten (beton) uit de wasmachine te halen. Schijnt de helft aan gewicht te zijn. En nu, tijd voor thee.
 
Nou in nagedachten is elke dierendag er een maar 30 jaar terug craste die el al hier,
De media pakken het op.
Ik vond het vreselijk die immense hoge brandstapel😯😓😟
T komt door het ophypen vd media dat ik dit ff hier loos.
 
Nou in nagedachten is elke dierendag er een maar 30 jaar terug craste die el al hier,
De media pakken het op.
Ik vond het vreselijk die immense hoge brandstapel😯😓😟
T komt door het ophypen vd media dat ik dit ff hier loos.
Mijn vriend van destijds heeft een motor zien vallen. Hij belde me later die avond omdat hij zijn verhaal kwijt moest. In het blauw of niet, ook dat zijn mensen van vlees en bloed.
 
Blauw, wij moesten weggaan van de blauw, misschien omdat we naar die stervende mensen zaten te kijken wat mf motoren zagen we hier niet motoren is interesant voor een heel ander soortje.
Mja het is strakjes wel een soort van herdenkingsdag hier, heel stilletjes wij zijn achterstandbuurt, we hebben het monument.,DE BOOM DIE ALLES GEZIEN HEEFT.
Reken dat nou is allemaal lekker uit op dierendag.
Dat vuur was heel hoog en geel van kleur en de geur echt apart niet met blauw doen hoor dan beposttraumatiseer je het🤔
 
Dat vuur was heel hoog en geel van kleur en de geur echt apart niet met blauw doen hoor dan beposttraumatiseer je het🤔
Ik weet niet precies wat je met het laatste bedoelt? Vriendlief werkte voor Almere. Tijdens patrouille rijden zagen ze het vallen in het Gooimeer.
Ik vind het erg voor je dat je dat allemaal meegemaakt hebt en gezien. Voor eeuwig op je net lies.
 
Dus ze patroelje is het toen niet voor geweest, WOW MAN IK ZIE GEWOON EG EEN MOTOR IN DIE MEER VALLEN.very disgustief hoor!
 
Lustig zouden we in de heimat haben sagen mussen
 
Ik weet niet precies wat je met het laatste bedoelt? Vriendlief werkte voor Almere. Tijdens patrouille rijden zagen ze het vallen in het Gooimeer.
Ik vind het erg voor je dat je dat allemaal meegemaakt hebt en gezien. Voor eeuwig op je net lies.
Iief ies in real time kan het morgen weer gebeuren in een ander doelwit dan hoop ik dat het hier is.
 
Ze zeggen er wel eens dat er na de 2 torens al geen discussie meer voor over was.
Vgl met nederland stelde dat daar niets voor.
En al helemaal niet met wat er ongetwijfeld gaat gebeuren😀
 
Moge Marcel en JW.

En ja de keuken gaat er hier uit dus ik heb de oordoppen al klaarliggen.
 
Ja wat erger was is dat ik mn borstel niet meer kon vinden in alle dozen maar ja gelukkig is die weer terecht.
 
tandenborstel had ook wel gewerkt hoor
 
Met wat resten tandpasta blijft het model er wel goed in.


Moge overigens.
 
Goedemorgen
Andijk⛅12*C 92%LV
Sterkte John hoop voor je dat de oude meuk niet te veel tegen spartelt en niet zo als hier dat er asbest zeil onder verwerkt zit.:eek::stom:
 
Moge Jaap en asbest zit er niet en dat hadden we wel onder de trap en de vensterbanken maar dat is al verwijderd voor de renovatie.
Ze zijn nu de tegels aan het wegbeitelen en het horen en zien vergaat je.
 
Moge Jaap en asbest zit er niet en dat hadden we wel onder de trap en de vensterbanken maar dat is al verwijderd voor de renovatie.
Ze zijn nu de tegels aan het wegbeitelen en het horen en zien vergaat je.
:DD:DD
Schermafdruk op 2022-10-04 11-07-51.png
:DD:DD
 
Ik heb gelukkig oordopjes in huis Jaap. De keuken is er nu uit en de electricien komt zo dingen aftekenen en dan gaan ze nog weer ff beitelen maar dat is met 20 min klaar.
Het behang hebben ze in de hele keuken ook flink beschadigd en ik heb mn beklag al gedaan maar om dat te herstellen sturen ze de behanger. Ik zei al ik ga dat echt zelf niet doen of laten doen als die slopers het vernielen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan