Goede Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Weet je zeker dat dit geen spam bericht is??

”……of een oog met de post naar ons toesturen.”
Helaas niet Marcel dat opsturen gebeurt wel meer als bv het oog beschadigt is geraakt.
Heb je speciale houders voor.
Helaas gaat dat voor mij niet op omdat de prothese aangepast moet worden aan de veranderde oog holte.
Heb als je ouder wordt.
 
Helaas niet Marcel dat opsturen gebeurt wel meer als bv het oog beschadigt is geraakt.
Heb je speciale houders voor.
Helaas gaat dat voor mij niet op omdat de prothese aangepast moet worden aan de veranderde oog holte.
Heb als je ouder wordt.
Ooooo het gaat om een “glazen” oog. Ik dacht al……..
 
Ooooo het gaat om een “glazen” oog. Ik dacht al……..
Een oogprothese die in Duitsland wordt gemaakt kost 560 Euro incl. BTW.
Even gemist zeker
Helaas zijn ze nog niet zo ver om een oog te ontwikkelen alla als bij de man van zes miljoen (oude tv serie)
 
Vond dat een hele leuke serie had zelfs ook de actiepop in mijn bezit:cool:
hier ook en gezien mijn zicht probleem een hele tijd gewacht/gedroomd als dat toch eens kon dat oog bedoel ik
nu ben ik er zo aan gewend dat het vreemd zou zijn met twee ogen te moeten kijken
 
hier ook en gezien mijn zicht probleem een hele tijd gewacht/gedroomd als dat toch eens kon dat oog bedoel ik
nu ben ik er zo aan gewend dat het vreemd zou zijn met twee ogen te moeten kijken
Ja daar kan ik mij wel wat bij voorstellen bij zo'n wens als kind zijnde, zelf loop ik al sinds mijn 4de bij de kno-arts en inmiddels 4-5 x (tel kwijtgeraakt) er ook aan geopereerd en dan lig je als kind op een volwassenen afdeling omdat het geen kinderziekte is, dus ja dan heb je ook wel wat te wensen
 
4 10 dierendag 30j en150min. Geleden kwam de el al hier de buurt heel anders maken. We krijgen geen herstelbetaling hier en gaan op media dingen mee doen die mensen krijgen ervoor betaald over onze ellende.
Grote hete vuur tot helemaal boven, zag ik heel snel ook mensen tot vuurengelen vervliegen toen moesten we weg van de politie.
Zelfs de boom die alles gezien heeft is grondig bereinigd, ik wou dat het op een andere dag als dierendag nog liever helemaal nooit was gebeurt
 
4 10 dierendag 30j en150min. Geleden kwam de el al hier de buurt heel anders maken. We krijgen geen herstelbetaling hier en gaan op media dingen mee doen die mensen krijgen ervoor betaald over onze ellende.
Grote hete vuur tot helemaal boven, zag ik heel snel ook mensen tot vuurengelen vervliegen toen moesten we weg van de politie.
Zelfs de boom die alles gezien heeft is grondig bereinigd, ik wou dat het op een andere dag als dierendag nog liever helemaal nooit was gebeurt
Sterkte Edwin.
 
Goedemorgen goedemorgen goedemorgen zonneschijn. Kind wat kijk je lekker vrolijk, een beetje lachen doet geen pijn.
 
Moge binnenkomers.

Slechte communicatie bij de bouw hier want ze bellen aan en wilden de plafonds op 2 slaapkamer doen maar ja die moeten dan leeg zijn en wij wisten van niks.
Ze kregen dat om half 8 te horen dus met 3 man sterk geholpen om de slaapkamers leeg te halen en nu kunnen ze aan de slag.

Gevolg een zeer nukkige John want ik hou niet van slechte communicatie:DD
 
Goede Morgen.

straks eerst naar de tandarts en dan daarna los aan gebak E.d. Kleindochter is jarig
 
Morge.
Moge binnenkomers.

Slechte communicatie bij de bouw hier want ze bellen aan en wilden de plafonds op 2 slaapkamer doen maar ja die moeten dan leeg zijn en wij wisten van niks.
Ze kregen dat om half 8 te horen dus met 3 man sterk geholpen om de slaapkamers leeg te halen en nu kunnen ze aan de slag.

Gevolg een zeer nukkige John want ik hou niet van slechte communicatie:DD
Volgens mij heb je geen kamer meer in huis die niet op de kop staat.
 
Tja de woonkamer is op de dozen na nog de plek waar je kan zitten maar ja al met al staat het wel vol. Maar goed nog een goede week dan komt het aanrecht.
De slaapkamers die ze nu doen kunnen we morgen weer inrichten en maandag doen ze de kamer van Jurgen.
 
Ah, ben jij nu de pineut met de verbouwing John?

Hier vanmorgen om half 8 uit bed gezaagd... Ik was niet happy XD nog steeds niet, haha. Liften zijn kapot, bussen rijden niet, Teams hapert, dus ik heb mezelf vrij gegeven :koffie:
 
Middag dames en ja ik ben de pineut Angela maar goed ze zijn al ver en hopelijk over 14 dgn klaar. Maar ja het wordt er wel weer mooi van moet ik zeggen en comfortabeler.
 
1664977114898.png
 
Ik weet het wel, ze zijn er overal om je heen. Bah, stelletje eikels. Een foute en lelijke handeling, het was gewoon niet nodig, een lelijke streek die ze uithaalden. Het maakt dat ik hier iets moet opschrijven waar ik een nare smaak aan over heb gehouden. In de middag mag ik graag even wandelen, een pittig looptempo voor een kilometerje of zes, zeven. Zo ook nu vandaag. Maar ben ik nog maar net op weg valt er een eikel om mijn hooft. Een gevoelig tik, echt waar. Vermoedelijk dat er wel een bult op zal komen zo van het formaat van die gevallen eikel. Je zou toch zeggen dat een beetje uitkijkende eikel wel een ander plek kan vinden om te vallen, maar nee, even wachten met vallen... nog even.... ja! Hoppa een treffer, hahaha! Niks hahaha! Er was ruimte zat om te vallen! En als je beslist juist die plek had uitgezocht om te vallen dat had het volstaan om even de wachten, een fractie van een seconde gezien mijn looptemp, met dat vallen. Of iets eerder, dat had ook gekund, een beetje eikel kan dat best wel bepalen. Bah, eikel! :madd::mad:
 
Ik weet het wel, ze zijn er overal om je heen. Bah, stelletje eikels. Een foute en lelijke handeling, het was gewoon niet nodig, een lelijke streek die ze uithaalden. Het maakt dat ik hier iets moet opschrijven waar ik een nare smaak aan over heb gehouden. In de middag mag ik graag even wandelen, een pittig looptempo voor een kilometerje of zes, zeven. Zo ook nu vandaag. Maar ben ik nog maar net op weg valt er een eikel om mijn hooft. Een gevoelig tik, echt waar. Vermoedelijk dat er wel een bult op zal komen zo van het formaat van die gevallen eikel. Je zou toch zeggen dat een beetje uitkijkende eikel wel een ander plek kan vinden om te vallen, maar nee, even wachten met vallen... nog even.... ja! Hoppa een treffer, hahaha! Niks hahaha! Er was ruimte zat om te vallen! En als je beslist juist die plek had uitgezocht om te vallen dat had het volstaan om even de wachten, een fractie van een seconde gezien mijn looptemp, met dat vallen. Of iets eerder, dat had ook gekund, een beetje eikel kan dat best wel bepalen. Bah, eikel! :madd::mad:
Ja, dat gevoel heb ik ook altijd als ik in het ov zit... Of bij de kassa kom je ze ook vaak tegen. Ach, liever een eikel op mijn hoofd dan een target zijn voor vogels, zoals mijn broer ooit op 1 dag 3x door een eend ondergepoept werd en steeds terug naar huis kwam om zijn kleren schoon te maken (en daarna nog veel vaker de pineut was, de eenden hadden écht iets tegen hem en begonnen op een gegeven moment samen te werken met de duiven). En daarna boos was op de eenden dat ze ervoor gezorgd hadden dat hij zijn trein gemist had naar zijn studentenkamer en nog een nacht langer moest blijven, haha. Ik woon trouwens middenin een gebied met veel eiken, en door de droogte zijn ze een stuk kleiner dan normaal moet ik zeggen, dus, geluk bij een ongeluk? Ook helemaal niet zoveel eikelprocessierupsen gezien dit jaar, ondanks de kilometers en kilometers laan met eiken.

@Nicolientje-W De Japanners hebben daar een hele mooie oplossing voor, een kotatsu. Ben er groot fan van moet ik zeggen, ook al staat ons contract vast tot eind 2023 voor een fractie van de huidige prijzen. Het heeft iets knus en gezelligs om met zijn allen om een verwamde tafel te zitten terwijl de wind om je houten huis jankt en de sneeuw zich ophoopt. Heb er zelfs onder mogen slapen, ook al is het wat aan de kleine kant voor een gezonde (aan de grote kant) Europeaan XD maar ik was gewoon de extra kachel, grapten ze. Ik denk er dan ook sterk over te investeren in een paar mooie stukken hout van de fijnhouthandel, zo'n kacheltje te bestellen en zelf een futon en overkleed in elkaar te naaien als ik klaar ben met mijn tv-lift, want als deze situatie volgende winter nog steeds geldt heb ik ineens hetzelfde probleem als iedereen.
 
Ik weet het wel, ze zijn er overal om je heen. Bah, stelletje eikels. Een foute en lelijke handeling, het was gewoon niet nodig, een lelijke streek die ze uithaalden. Het maakt dat ik hier iets moet opschrijven waar ik een nare smaak aan over heb gehouden. In de middag mag ik graag even wandelen, een pittig looptempo voor een kilometerje of zes, zeven. Zo ook nu vandaag. Maar ben ik nog maar net op weg valt er een eikel om mijn hooft. Een gevoelig tik, echt waar. Vermoedelijk dat er wel een bult op zal komen zo van het formaat van die gevallen eikel. Je zou toch zeggen dat een beetje uitkijkende eikel wel een ander plek kan vinden om te vallen, maar nee, even wachten met vallen... nog even.... ja! Hoppa een treffer, hahaha! Niks hahaha! Er was ruimte zat om te vallen! En als je beslist juist die plek had uitgezocht om te vallen dat had het volstaan om even de wachten, een fractie van een seconde gezien mijn looptemp, met dat vallen. Of iets eerder, dat had ook gekund, een beetje eikel kan dat best wel bepalen. Bah, eikel! :madd::mad:
Dat is vervelend Ben maar ik hoop ook wel dat de eikel geen schade heeft;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan