Goede Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja hier wel Thea maar erg druk omdat we midden in de renovatie zitten. Huis staat vol met dozen en we zitten tot volgende week zonder keuken maar ja met een dikke 2 weken hopen ze klaar te zijn.
 
Hier gaat het helaas iets minder. Ik weet niet of je het hebt meegekregen maar ruim 2 weken geleden kwam er op het nieuws dat er een Nederlands echtpaar is verdronken in Spanje. Helaas zijn dit mijn buren waar we heel goed contact mee hadden.
Ik heb het er echt heel moeilijk mee. De lichamen zijn pas afgelopen zaterdag uit Spanje hierheen gevlogen. Gisteravond was de condoleance en vanmiddag de crematie. Het kwam hard binnen om die 2 kisten te zien staan gisteren. Mijn buren hebben 1 dochter en verder weinig familie dus ze staat er vrijwel alleen voor. Ze word wel goed geholpen en gesteund door haar vriend.
Vanmiddag zal zwaar worden, de buren waren zeer geliefd en ik ga ze echt vreselijk missen
 
Ik heb het wel gehoord maar wat een triest nieuws. kan me voorstellen dat dit er flink inhakt als het je buren zijn. Heel veel sterkte met deze nare situatie Thea.
 
Middag. Lunchtime na een ochtend druk met van alles. Inpakken, orders invoeren. Orders klaar zetten in Dhl en Gls systeem voor verzending. Binnenkomende goederen sorteren. Etc. En tussendoor klanten offertes beantwoorden.
T is wat als je allround bent in een bedrijf, mag je van alles doen. Maar let op: geen gestress hier. Meestal komt er nog een werkdag na de huidige.

Maar over 2 uur fiets ik lekker naar huis.
 
Middag, alweer n kwartiertje thuis. Lekker met 25km tegen de wind in fietsen.
morgenvroeg nog ff tot 12u en dan mag het weekend beginnen.
 
Mooi nieuws voor je Antje. Heb jij ff geluk dat ze veel post van je nog niet in de sloot hebben gevonden:DD;)
 
Ja zal je zeggen ik hoorde van mijn collega's dat op een ander depot hier in de stad een nieuwe collega was aangenomen en de eerste werkdag datie alleen op pad moest (eerst ga je samen met een collega zodat je wegwijs raakt in de wijk) hadtie 10 tassen post en pakketjes en die hadtie allemaal gedumpt in de bosjes, dus ja toen was zijn postbezorgerscariere weer voorbij
 
Ja je zal er maar net een belangrijke brief tussen hebben zitten dus met dat soort bezorgers zullen ze snel korte metten maken.
 
Ja gelukkig zit de post altijd in fel oranje tassen dus dat valt al snel op als dat ergens ligt, maarja wat ik mij dan afvraag: waarom begin je dan aan die job, bij het inwerken weet je al dat het geen kattepis is en best zwaar werk, dan kan je ook tegen je baas zeggen: sorry dit lukt mij niet.
 
Goedenavond John en aan iedereen die nog even binnenkomt wippen vanavond.
 
Avond buurvrouw en volgens ben je vergeten om de stoep te komen vegen. Maar goed geen paniek want de timmerman had voor de deur staan te zagen en die heeft het al netjes aangeveegd:pp
 
Avond buurvrouw en volgens ben je vergeten om de stoep te komen vegen. Maar goed geen paniek want de timmerman had voor de deur staan te zagen en die heeft het al netjes aangeveegd:pp
Dag buurman, had al even contact gehad met de klussers bij jou en het vegen gedelegeerd aan de timmerman:deal::DD
 
Avond buurvrouw en volgens ben je vergeten om de stoep te komen vegen. Maar goed geen paniek want de timmerman had voor de deur staan te zagen en die heeft het al netjes aangeveegd:pp
Je bent dus duidelijk niet de enige die toch nog ergens goed in is:
Dag buurman, had al even contact gehad met de klussers bij jou en het vegen gedelegeerd aan de timmerman:deal::DD
:LOL:
 
Ja gelukkig zit de post altijd in fel oranje tassen dus dat valt al snel op als dat ergens ligt, maarja wat ik mij dan afvraag: waarom begin je dan aan die job, bij het inwerken weet je al dat het geen kattepis is en best zwaar werk, dan kan je ook tegen je baas zeggen: sorry dit lukt mij niet.
Misschien een WW’er die verplicht moet solliciteren. En aangenomen moet zijn. Nu weer ontslag, dus weer nieuwe termijn WW.
Ja, soms heb je met WW meer, dan als je werkt.

Trouwens, vroeger moest je de eed afleggen als postbode. Maar ja, dat is ook al wegbezuinigd.
Moest ivm briefgeheim.
 
Avond John,
Staan alle muren nog overeind na alle erwtensoep?:DD
 
Avond Albert en Marcel. Ik duik mn bed in en spreek jullie wel weer om 5 uur;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan