Goede Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik weet het wel, ze zijn er overal om je heen. Bah, stelletje eikels. Een foute en lelijke handeling, het was gewoon niet nodig, een lelijke streek die ze uithaalden. Het maakt dat ik hier iets moet opschrijven waar ik een nare smaak aan over heb gehouden. In de middag mag ik graag even wandelen, een pittig looptempo voor een kilometerje of zes, zeven. Zo ook nu vandaag. Maar ben ik nog maar net op weg valt er een eikel om mijn hooft. Een gevoelig tik, echt waar. Vermoedelijk dat er wel een bult op zal komen zo van het formaat van die gevallen eikel. Je zou toch zeggen dat een beetje uitkijkende eikel wel een ander plek kan vinden om te vallen, maar nee, even wachten met vallen... nog even.... ja! Hoppa een treffer, hahaha! Niks hahaha! Er was ruimte zat om te vallen! En als je beslist juist die plek had uitgezocht om te vallen dat had het volstaan om even de wachten, een fractie van een seconde gezien mijn looptemp, met dat vallen. Of iets eerder, dat had ook gekund, een beetje eikel kan dat best wel bepalen. Bah, eikel! :madd::mad:
Vaak trekken die eikels elkaar aan………
 
Hey iedereen en nog een fijne dag toegewenst .
Een vraagje is die Jessica hier een soort baas ofzo ?
 
Hey iedereen en nog een fijne dag toegewenst .
Een vraagje is die Jessica hier een soort baas ofzo ?
Moeten de leden die vraag beantwoorden want dat kan ik ook hoor. En nee ik ben niet de baas maar net als 3 collega s beheerder op het AF. En als je vragen hebt dan mag je me gerust een pb sturen;)

Avond allemaal.
 
Vaak trekken die eikels elkaar aan………
Nou het zal wel aan de dag liggen maar Gwen was zo grappig om een kastanje te gooien op de weg naar de tandarts en ja recht op mn achterhoofd en ook dat was pijnlijk. Ik herhaal maar niet welke woorden ik toen heb gebruikt buiten:ROFLMAO:
 
Moeten de leden die vraag beantwoorden want dat kan ik ook hoor. En nee ik ben niet de baas maar net als 3 collega s beheerder op het AF. En als je vragen hebt dan mag je me gerust een pb sturen;)

Avond allemaal.
oh mijn welgemeende excuses mevrouw Jessica voor mijn reacties vandaag . Ik verdedig graag de onderdrukte mensen zoals je ziet op die topics .
 
Nou het zal wel aan de dag liggen maar Gwen was zo grappig om een kastanje te gooien op de weg naar de tandarts en ja recht op mn achterhoofd en ook dat was pijnlijk. Ik herhaal maar niet welke woorden ik toen heb gebruikt buiten:ROFLMAO:
Waarschijnlijk zou je dat hier een ban opleveren:deal::DD
 
Dat is vervelend Ben maar ik hoop ook wel dat de eikel geen schade heeft;)
Wij voelen er voor om deze eikel aansprakelijk te stellen! De eikel geen schade? Wat denk je van mij en het kostbare verlies van mijn humeur? Voelend aan de buil op mijn hoofd voel ik de boosheid weer naar boven komen!:'(
 
oh mijn welgemeende excuses mevrouw Jessica voor mijn reacties vandaag . Ik verdedig graag de onderdrukte mensen zoals je ziet op die topics .
Je mag zoals onder mn posten staat me wel John noemen hoor want dat is mn echte naam. Ik vindt het wel knap dat je na 1 dag al praat over onderdrukte mensen.
Team Beheer is er verantwoordelijk voor dat de topics ordentelijk en conform de huisregels verlopen dus dat mag je wel aan ons overlaten. Als je denkt dat er posten niet conform de regels zijn dan kun je daar een report van doen waarna wij dit gaan bekijken.
Veel plezier op het forum verder.

Avond allen en baas John :DD
Dag buurvrouw Thea en vergeet je niet om morgenvroeg even de stoep van de baas aan te vegen;)
 
Wij voelen er voor om deze eikel aansprakelijk te stellen! De eikel geen schade? Wat denk je van mij en het kostbare verlies van mijn humeur? Voelend aan de buil op mijn hoofd voel ik de boosheid weer naar boven komen!:'(
Haha, ik kan met het vandaag helemaal voorstellen Ben want ook de kastanje van Gwen kwam erg hard aan. Ze wilde hem in de sloot gooien zei ze maar ja goed richten is lastig volgens mij of mijn hoofd te groot. Eikels en kinderen moeten zich dus echt beter gedragen in de toekomst.
 
Alleen de stoep is goed te doen, was al bang dat ik je hele huis moest gaan poetsen;))
Nee joh want ik ben een redelijk mens en als je de stoep doet dan ben ik al een gelukkig mens:DD

Avond Albert.
 
Haha, ik kan met het vandaag helemaal voorstellen Ben want ook de kastanje van Gwen kwam erg hard aan. Ze wilde hem in de sloot gooien zei ze maar ja goed richten is lastig volgens mij of mijn hoofd te groot. Eikels en kinderen moeten zich dus echt beter gedragen in de toekomst.
Geen verhouding, zo'n kastanje is mooi glad en rond, aannemende dat je dochter het groene stekeljasje van de kastanje afgepeld heeft, maar zo'n eikel is kleiner en veel geniepiger en heeft een gemeen puntje! Dochters behoren trouwens tot het vrouwelijk geslacht en zijn dientengevolge onpeilbaar over hetgeen in hun hersens omgaat. Eigenlijk twijfel ik daarom nauwelijks over haar richtvermogen.... Vrouwmensen zijn inderdaad onpeilbaar maar soms ook zo onfeilbaar! Nu ik er over nadenk... die worp... Mijn goede humeur is plotsklaps terug nu ik mij in gedachten die prachtworp voorstel! Mijn humeur, hoera....ik hou nu al van haar! :):):);););)
 
Gwen zit na het horen van je betoog met de duim omhoog op de bak. Dus ja een onpeilbaar individu:DD:DD
 
Pas jij maar op, straks wordt het echt herfst en wordt je wakker op een morgen en ligt je eikel naast je bed....:):):):);););)

>Maakt quote
>Quote invoegen
>Antwoord typen
>Proesten van het lachen
>Doet aan zelfcensuur
>Ctrl + A
>Del
>Verwijdert concept

:DD
 
Hier was het filter al de hele dag lawaai aan het maken dus maar schoongemaakt en verversing gedaan.
 
Goedemorgen.

Ik weet niet hoe het jullie is vergaan vannacht, maar ik ben naar Engeland geweest en heb daar ingeblikte ‘Pie’ en van die doperwtenpuree gekocht :DD

Pie onderscheiden van Pizza was best nog lastig LOL
 
Goedemorgen.

Ik weet niet hoe het jullie is vergaan vannacht, maar ik ben naar Engeland geweest en heb daar ingeblikte ‘Pie’ en van die doperwtenpuree gekocht :DD

Pie onderscheiden van Pizza was best nog lastig LOL
Heb je, zoals het bij koninklijk bloed traditie is, koning Charles een bliksembezoek gebracht? :juggle:;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan