Goede Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Avond.

lekker even gedoucht. Vanmiddag de wastoren op zn plek gezet, aan de muur verankerd op 4 punten en onderling vastgeschroeft. Nu de wasmachine en droger nog van de trap af. Denk eind vd week, weekend. Heb het idee gelezen om de gewichten (beton) uit de wasmachine te halen. Schijnt de helft aan gewicht te zijn. En nu, tijd voor thee.
Ongevraagd advies en misschien weet je dit alles, beschouw het dan als niet geschreven. Wanneer je de gewichten uit je wasmachine haalt moet je er wel aan denken dat de mogelijkheid bestaat dat je wasmachine aan de wandel gaat bij gebruik van je centrifugedeel. Ze zijn dus wel nodig. Hoewel; deels is dat te ondervangen met het precies waterpas te zetten. Je kan natuurlijk ook tijdelijk de blokken uit de machine halen en later weer terugzetten voor plaatsing. Succes!
 
John, dat hebben ze toch wel snel gedaan met die keuken. Als ik ze hier af en toe bij buren bezig hoor...
 
John, dat hebben ze toch wel snel gedaan met die keuken. Als ik ze hier af en toe bij buren bezig hoor...
Ach ja ze hadden er al zo n 110 gedaan dus dat scheelt:DD

Ja alleen de wand waar het aanrecht tegenaan stond Jaap en het frezen hebben ze inmiddels ook al gedaan en ze ruimen nu de zooi op. Dan gaan de komende dagen de tegelzetters bezig en met een dag of 8 de andere keuken.

Middag allemaal.
 
De nieuwe vriezer is ook hier. Een ontzettend positieve ervaring met dit lokale bedrijf. De vriezer werd niet even snel neer geplempt en geen zuchten en steunen omdat ze nog 2 (!) vriezers mee naar beneden moesten nemen. Dit bedrijf heeft er een klant bij.
Morgen even een vlaai brengen als dank voor het meenemen van de tweede vriezer. Waardering mag best getoond worden.
 
Goedendag allen! Dierendag, dierendag, ojaja dierendag, en dan nu iets zien te vinden wat ze nog niet hebben... Ik denk dat ik voor aardbeien ga, laatste van het seizoen en geschikt voor iedereen.

Iemand anders iets van plan?
 
Goedendag allen! Dierendag, dierendag, ojaja dierendag, en dan nu iets zien te vinden wat ze nog niet hebben... Ik denk dat ik voor aardbeien ga, laatste van het seizoen en geschikt voor iedereen.

Iemand anders iets van plan?
Aardbei is de meest giftige fruitsoort die te koop is, onderzoek heeft 21 soort landbouwgif op 1 enkele aardbei gevonden, tevens ligt er een verdenking van dementie en landbouwgif dat die twee onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn
 
Aardbei is de meest giftige fruitsoort die te koop is, onderzoek heeft 21 soort landbouwgif op 1 enkele aardbei gevonden, tevens ligt er een verdenking van dementie en landbouwgif dat die twee onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn
Dus lijkt me je conclusie onjuist. Aardbeien zijn niet giftig Wat en of sommige slimmeriken eroverheen spuiten... 't Ja, dat weet je vaak niet. :);)
 
Potverdorie stort nu de helle samenleving in elkaar niet alleen in NL personeel te kort maar ook in Duitsland
Dit bericht vond ik net in de mail Gaat om een nieuwe oogprothese
als het dus een beetje tegen zit wordt het volgend jaar dan ben je gelijk weer 385 euro achter de wagen :(:eek:
Goedemorgen,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Ons instituut wordt geconfronteerd met een ongekend hoog aantal aanmeldingen.
Door een tekort aan ocularisten is het helaas niet zeker of wij in November naar Bussum kunnen komen.
Wij nemen z.s.m. contact met u op zodra wij weten of Bussum doorgaat in november.

U kunt ook een afspraak in Duitsland maken of een oog met de post naar ons toesturen.
Daar ons duitse instituut geen contract heeft met de nederlandse verzekeringen, kunnen wij de kosten niet direct declareren bij uw verzekering.
Een oogprothese die in Duitsland wordt gemaakt kost 560 Euro incl. BTW.

Wij doen alles wat in ons vermogen ligt om ervoor te zorgen dat wij u ondanks de huidige moeilijke omstandigheden kunnen verzorgen met een nieuw .
 
Ja het is overal hetzelfde geloof ik Jaap en je wordt er niet vrolijk van.
 
Aardbei is de meest giftige fruitsoort die te koop is, onderzoek heeft 21 soort landbouwgif op 1 enkele aardbei gevonden, tevens ligt er een verdenking van dementie en landbouwgif dat die twee onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn
Ach je weet dan toch niet dat je giftige aardbeien hebt gegeten…..
 
Ik houd helemaal niet van fruit. Vind er niks aan.
En de keer dat ik fanatiek appels ben gaan eten, werd ik opgenomen in het ziekenhuis.
Ik blijk allergisch voor appels.

Een banaan gaat dan nog. Maar ja, dat vinden ze weer geen fruit……….

Daarentegen vind ik bepaald fruit wel heel erg lekker. Meestal verwerkt op zo’n ronde bodem, met veel kruimels of schuim erop.

Een goedenavond allen!
 
Potverdorie stort nu de helle samenleving in elkaar niet alleen in NL personeel te kort maar ook in Duitsland
Dit bericht vond ik net in de mail Gaat om een nieuwe oogprothese
als het dus een beetje tegen zit wordt het volgend jaar dan ben je gelijk weer 385 euro achter de wagen :(:eek:
Goedemorgen,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Ons instituut wordt geconfronteerd met een ongekend hoog aantal aanmeldingen.
Door een tekort aan ocularisten is het helaas niet zeker of wij in November naar Bussum kunnen komen.
Wij nemen z.s.m. contact met u op zodra wij weten of Bussum doorgaat in november.

U kunt ook een afspraak in Duitsland maken of een oog met de post naar ons toesturen.
Daar ons duitse instituut geen contract heeft met de nederlandse verzekeringen, kunnen wij de kosten niet direct declareren bij uw verzekering.
Een oogprothese die in Duitsland wordt gemaakt kost 560 Euro incl. BTW.

Wij doen alles wat in ons vermogen ligt om ervoor te zorgen dat wij u ondanks de huidige moeilijke omstandigheden kunnen verzorgen met een nieuw .
Weet je zeker dat dit geen spam bericht is??

”……of een oog met de post naar ons toesturen.”
 
Ja ik lust graag fruit heb een frambozenstruik in de tuin en een zwarte aalbessenstruik in de tuin en die geven zoveel vruchten dat ik er voor een heel jaar van kan invriezen en de buren er ook van kan mee laten genieten.

Goeieavond overigens
 
Avond. Ze staan op de plek. De valbeveiliging dr nog ff voor schroeven en de deuren omdraaien.
D795E2E4-E63D-4442-81A9-A3F20B5672FA.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan