Wat is er nieuw

Goede Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook ik houd het voor gezien vandaag. Ik ga de luiken dicht doen. Zzzzz
 
Goedenavond!

Zo, eindelijk alles hier weer eens doorgelezen. Sterkte met alle verbouwingen, klussen en gezondheidsperikelen…

Ik heb het een beetje druk met stage/werkervaring, en ook nog meerdere sollicitatiegesprekken (Hopelijk komt er iets goeds voor me uit!)

happy healing GIF by BESE
 
Veuls te vroeg nog.
 
Helemaal in Halloweensferen, de goudvissen en ik hebben Ghost Pup zitten bingen op Netflix XD Zij snackend op wat erwten, ik een schaal ramen, de konijntjes een bord kruiden, iedereen happy!
 
Moge Albert en om tien voor 5 was ik er al uit maar dan ga ik eerst broodje eten.
 
@work tot 12u.
84C904B3-17E0-40BB-8F2E-ED073C666E92.jpeg
Bedrijfskleding van een geborduurd logo voorzien.
 
Gelukkig heb ik vandaag een vrije dag😴
Schoner word ik helaas niet van mn slaapje, maar je kunt ook niet alles hebben:DD
Ik had beter ook kunnen uitslapen want de isolatie van de zolder wordt hem niet want er zijn 2 mensen ziek dus vandaag hebben we een rustdag.

Moge binnenkomers.
 
Moge binnenkomers en het is een zonnige dag.
 
Al eerder deze week heb ik de winterbanden op de auto gezet. Dat moet je niet doen. Zeker niet met een zwakke rug. Goed, gaan we het verder niet over hebben. We gaan het over de dag hebben waarover ik jullie alle goeds toewens!
 
Al eerder deze week heb ik de winterbanden op de auto gezet. Dat moet je niet doen. Zeker niet met een zwakke rug. Goed, gaan we het verder niet over hebben. We gaan het over de dag hebben waarover ik jullie alle goeds toewens!
Je moet ze ook er onder laten zetten Ben er op tillen is niet de bedoeling
staat zo raar vier banden op het dak😆😉
 
Je moet ze ook er onder laten zetten Ben er op tillen is niet de bedoeling
staat zo raar vier banden op het dak😆😉
Zucht.... altijd maar weer die adviezen achteraf waar je dus niets aan hebt... nu is het te laat! Onze buren hadden trouwens geen bezwaar tegen dak banden. Of waren het nu dak pannen? Nou ja, zo raak ik dus ook nog eens in een verwarde situatie! 🙂🙂😉
 
Zucht.... altijd maar weer die adviezen achteraf waar je dus niets aan hebt... nu is het te laat! Onze buren hadden trouwens geen bezwaar tegen dak banden. Of waren het nu dak pannen? Nou ja, zo raak ik dus ook nog eens in een verwarde situatie! 🙂🙂😉
Misschien heeft het ook met de leeftijd te maken want met het ouder worden werken de hersenen minder volgens mij en is het begrijpen soms wat lastiger😉
 
gedoucht en weekend houden. Vanaaf verjaardag van mn kleine zussie hier in de buurt. En zondag ff naar Roodeschool voor mn zwagers verjaardag. Verjaardagweekend dus.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan