Goede Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo eens beginnen aan kast 2 van de wastoren. Beschrijving is toch vele malen duidelijker tov een kast van het Blauwe warenhuis met de gehaktballetjes.
 
Het loopt al tegen de middag aan zodat de meeste "mogge's" ,en wat er nog meer aan varianten mogelijk waren, al geweest zijn. Die van mij hoeft er niet meer bij, toch? Vandaar mijn goedendag allemaal en maak er iets moois van vandaag.
 
Voor vandaag genoeg geklust. Afstellen en aan de muur vastzetten ivm kantelen moet nog. En het gekste komt dan. De wasmachine 2 verdiepingen omlaag sleuren.
92F9A7C0-8DB7-413B-8E87-426B406DFC52.jpeg
 
Middag folks hier gelukkig de hele tijd droog en zonnig geweest dus dat maakte het post bezorgen een stuk aangenamer, ik had er onverwachts een grote wijk extra bij wegens een zieke collega, nu maar even :koffie: en dan het zweet van mij afspoelen
 
Middag. Maar es ff contact gehad met Ziggo. 2wk geleden opgezegd maar geen bevestiging. Blijkbaar intern weer niet goed gegaan. Als t goed is dan is het nu doorgezet. Ben benieuwd of ik nu wel bevestiging krijg. Anders hang ik weer aan de chat.
 
Middag.

Vandaag de bakken weer ververst. En ook de 2 van de 3 filters de watten vervangen en voorfilter schoongemaakt.
De rest zag er nog prima uit.
 
Zo ff lekker de stereo open gezet.
Een betonvloer kan trillen blijkbaar.
Maar was wel ff lekker.
 
Avond. Maar es ff de BTW teruggave ingevuld vd zonnepanelen. Kijken hoe snel ze zijn bij de Belastingdienst hiermee.
 
Zo ff lekker de stereo open gezet.
Een betonvloer kan trillen blijkbaar.
Maar was wel ff lekker.
Heb nooit begrepen wat er "lekker" is aan muziek keihard aanzetten, als je dan toch even los wil gaan neem dan een klomp zachtblijvende klei en ga daarin stompen/knijpen, mee gooien, lucht veel meer op kan ik je garanderen
 
Heb nooit begrepen wat er "lekker" is aan muziek keihard aanzetten, als je dan toch even los wil gaan neem dan een klomp zachtblijvende klei en ga daarin stompen/knijpen, mee gooien, lucht veel meer op kan ik je garanderen
Misschien wel een goede tip voor Albert na de 3-0 nederlaag in friesland;). Maar ja Ajax moet zo nog dus het zegt nog niks.
 
Avond. Maar es ff de BTW teruggave ingevuld vd zonnepanelen. Kijken hoe snel ze zijn bij de Belastingdienst hiermee.
Moet je daar nog steeds die KOR regeling voor gebruiken?

Ik geloof dat volgend jaar de btw op zonnepanelen verdwijnt.
 
Moet je daar nog steeds die KOR regeling voor gebruiken?

Ik geloof dat volgend jaar de btw op zonnepanelen verdwijnt.
Kreeg via de leverancier, Energiewacht, een website door die het automatisch en gratis regelen. Kan me herinneren dat ik in 2017 bij de eerste panelen zelf een BTW nr moest aanvragen bij de belastingdienst. Nu dus indienen via die Partner van Ewacht. En elke stap wordt via mail bevestigd.
 
Misschien wel een goede tip voor Albert na de 3-0 nederlaag in friesland;). Maar ja Ajax moet zo nog dus het zegt nog niks.
wat zeg je Teletekstsupporter?:);););) Kheb de westrijd helemaal gezien, leek nergens op van PSV, maar de 1-0 was dr een met n luchtje….overtreding voorafgaand. Maar doet er niks aan af. Ze hadden het anders moeten spelen.

en idd, 020 moet nog.. zei ik ook al op de app tegen ex-collega’s die er dan ineens weer zijn Als het ff niet gaat met PSV.
maar t boeit me niet zo erg als hun als Ajakkes eens verliest.
 
Kreeg via de leverancier, Energiewacht, een website door die het automatisch en gratis regelen. Kan me herinneren dat ik in 2017 bij de eerste panelen zelf een BTW nr moest aanvragen bij de belastingdienst. Nu dus indienen via die Partner van Ewacht. En elke stap wordt via mail bevestigd.
Dat is dan wel een stuk makkelijker.
Ik vond die KOR regeling ook maar een domme toestand. Een maas in de wet.
Aanmelden als kleine ondernemer. BTW indienen. Daarna gelijk afmelden omdat je onder een drempelwaarde blijft.
Maar ja, je kan dan 3 jaar lang geen gebruik meer maken van die regeling.
 
Ik ga es ff onder de regendouche staan. Lekker warm en dan languit op de bank en misschien worden mn oogleden dan wel zwaar.
 
wat zeg je Teletekstsupporter?:);););)
Tja jij bent PSV supporter vanaf de bank en komt er eigenlijk ook niet dus dat is weinig verschil he;);)
Zowel PSV als Ajax zijn niet echt goed en maken beide veel te veel fouten wat de nodige punten kost maar ik denk meer dat dit het hele nivo van het nederlandse voetbal is.
Het zijn vaker tobbers dan toppers.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan