Goede Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Middag Angela en Jaap.

Nou dat scheelt want met zo n gewicht is de porto anders vrij fors.
 
Goedemiddag,

Slim aangepakt met het zand, Vaak hebben shops toch een uitzonderingsregel voor dit soort aankopen.
 
Middag Nicole. Ik heb destijds de bodem besteld maar daar kwam inderdaad een flink bedrag bij voor de porto. Maar goed als je geen auto hebt dan heb je soms geen keus.
 
Middag folks vandaag is de grote verhuizing begonnen van de tv en de nodige electra en pc van manlief, gaat best aardig de tv hangt alweer inmiddels op zijn nieuwe plek :koffie:
 
Middag Nicole. Ik heb destijds de bodem besteld maar daar kwam inderdaad een flink bedrag bij voor de porto. Maar goed als je geen auto hebt dan heb je soms geen keus.
Ach denk ik dan (ook zonder auto), ik heb ook de kosten niet van onderhoud, belasting, benzine etc.


Middag folks vandaag is de grote verhuizing begonnen van de tv en de nodige electra en pc van manlief, gaat best aardig de tv hangt alweer inmiddels op zijn nieuwe plek :koffie:
Oooooh ik zie kabelsoep voor me, helemaal geweldig! NOT
 
Ach denk ik dan (ook zonder auto), ik heb ook de kosten niet van onderhoud, belasting, benzine etc.
Klopt en ook daarom hebben we geen auto. Zo nodig pakken we de bus of trein wel maar dat is incidenteel.
 
Klopt en ook daarom hebben we geen auto. Zo nodig pakken we de bus of trein wel maar dat is incidenteel.
Ok, een bus die is er bijna niet, althans niet een die al de kant op wil waar wij naar toe zouden willen. We kunnen via de naburige plaats met de trein maar 't kreng rijdt steevast de ook verkeerde kant op... Dus hebben we een auto.:):):)
Dus zwaaien we met ons handje vanuit die auto naar jullie allemaal. Goedemiddag!
 
Dan moet je eens met de vervoerder aldaar in gesprek gaan Ben;)
 
ATTENTIE pauze :koffie: mag ook thee zijn;)
weer in Andijk :regen: dus binnen werkzaamheden:eek:;)
 
Ja hier spetterde het vanmiddag ook even aardig door maar inmiddels schijnt er een waterig zonnetje, klussen voor vandaag weer klaar, morgen weer verder want ben dan toch vrij
 
Waterig zonnetje? Waterig noemen we hier regen en de zon geeft stralen af:DD
 
Goedemiddag,

Slim aangepakt met het zand, Vaak hebben shops toch een uitzonderingsregel voor dit soort aankopen.
Deze mensen zijn niet alleen het goedkoopste met de grote zakken Sansibar (16,99), ze verpakken het gewoon in meerdere dozen om zo de toeslagen van de PostNL te omzeilen. Bezorger zeult zich nog steeds een breuk, dat dan weer wel. Tegenwoordig hebben die dan ook een steekwagentje bij zich op deze route XD Ik ben namelijk niet de enige in de flat met zulke leuke ideeen, haha. En ik wacht hem bij de lift op zodat hij niet alleen de trap op hoeft, zo aardig ben ik dan nog wel. Soms is een uurtje doorzoeken de moeite meer dan waard!

Middag Nicole. Ik heb destijds de bodem besteld maar daar kwam inderdaad een flink bedrag bij voor de porto. Maar goed als je geen auto hebt dan heb je soms geen keus.
Voor alle andere dingen heb ik een aanhanger achter mijn fiets! Daar haal ik pakken schaafsel voor de konijnen mee (20 kilo) en laatst ook een 8-vaks kallax mee naar huis gebracht. Superhandige dingen! Al moet je soms wel creatief worden met touw om te zorgen dat niets er onderweg vandoor gaat, maar daar hebben ze een speciale naam voor.

Verder in huize Yuki!

Konijn heeft kwark op zijn oor... goede raad duur, geen zin naar de keuken te lopen, oor in je mond onder het motto "ik heb ergere dingen in mijn mond gestopt". Smaakt prima, naar aardbei en honing, alleen beetje vreemde textuur. Komt in de buurt van badlakens en teddyfleece. Konijn overigens totaal niet onder de indruk. Ligt lekker te knarsetanden omdat ik hem "aan het wassen ben" *kuch* lui *kuch*.

Vissen vervelen zich en eisen vermaak op tv. Oggy en de kakkerlakken opgezet. Heeft iemand speelgoed voor vissen, want ze 12 uur per dag tv laten kijken voelt een beetje als slecht ouderschap en voor mij is het ook niet echt productief... (zie paragraaf hierboven)
 
Goedenavond.

Even een lekker glaasje jamaicaanse rum erbij gepakt.
 
Avond. Is het al tijd?
 
Vanmiddag eindelijk afspraak gemaakt voor de hybride warmtepomp. Eind november komen ze hem installeren. Lijkt wel een zwangerschap. Heeft 9mnd geduurt van bestelling tot installatie. Maar het kan altijd gekker nog als ik de verhalen mag geloven mbt leverproblemen
 
ja, ik denk dat dat nog mee valt. Als je nu zou bestellen dan is het pas over een jaar zover vrees ik
 
1665424984008.png

Dit idee?
 
Hey als ik dit nu hier snel mag vragen.
Ben opzoek/ik wil deze planten ergens kunnen kopen of bestellen voor me grotere bakken.
Het zijn rode en groene tijgerlotus en aponogetons ,ulvaseus ,madagascariensis, windeloff javavaren erbij graag.
Is hier iemand op het forum die snel met internet is en voor mij kan uitzoeken en helpen hoe ik die planten hiernaartoe krijg?
 
Avond. Gedouched en nu aan het zelfgemaakte mango/aarbeienijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan