Wat is er nieuw

Goede Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Avond. Vriend en schoonvader zitten iets op amazon te kijken.

Nee de vissen zijn net zo nep als de planten van plastic.
Bedoelde het aquarium voor Albert naar refereerde maar dat had je volgens mij al door.
 
Avond. Vriend en schoonvader zitten iets op amazon te kijken.


Bedoelde het aquarium voor Albert naar refereerde maar dat had je volgens mij al door.
Nope... niet gesnapt, dankjewel voor de opheldering. Ik dacht al... 😉
 
Zaklamp gekocht gisteren en al ontvangen. Gaat retour want de specs zoals ze op de website staan komen niet overeen met de werkelijke specificaties.
Ik heb ook het grote broertje, ga ik daar maar mee doen, beetje groot eigenlijk om mee te nemen als ik de hond uit laat maar die geeft tenminste licht 😅
 
Hier een lekker koud glas water.
Kachel lager zetten ivm kosten helpt volgens mij wel. Net even gekeken wat we dit jaar tot nu toe hebben verbruikt, 401 kuub.
 
qua gasverbruik zitten we lager dan een gemiddeld 2-persoonshuishouden en zoals het zich nu laat aanzien zullen we onder beide plafonds blijven met energie en gas dus is de schade nog te overzien
 
Inmiddels alweer 3 uur bezig thuis te komen vanuit Rotterdam 🥲 en ik was nog wel zo blij met mn nieuwe planten voor de vissen.
 
Pech of openbaar vervoer?
Allebei 🤣 bovenleiding van de trein eruit tussen Woerden en Gouda, werkzaamheden bij Amsterdam, geen treinen over Dordt. Maw; op pad gaan en hopen dat je ergens komt. Inmiddels portje ganzenbord met een henparty gespeeld, charades, gesprek over de zin van het leven met een oudere man... Wel weer Utrecht weten te bereiken! Dat is een plus.
 
Allebei 🤣 bovenleiding van de trein eruit tussen Woerden en Gouda, werkzaamheden bij Amsterdam, geen treinen over Dordt. Maw; op pad gaan en hopen dat je ergens komt. Inmiddels portje ganzenbord met een henparty gespeeld, charades, gesprek over de zin van het leven met een oudere man... Wel weer Utrecht weten te bereiken! Dat is een plus.
Pffff wat een reis. Het OV is zo onbetrouwbaar geworden dat ik er voor langere afstanden niet meer graag gebruik van maak. De toevallige ontmoetingen als je reist vind ik dan wel weer erg leuk.
 
Pffff wat een reis. Het OV is zo onbetrouwbaar geworden dat ik er voor langere afstanden niet meer graag gebruik van maak. De toevallige ontmoetingen als je reist vind ik dan wel weer erg leuk.
Dan denk je veilig te wonen middenin t land. Dé centrale hub van het ov, je kunt alle kanten op! Vroeger kon je via rechtstreeks of via A'dam, Leiden of Eindhoven naar R'dam. Maar het mooiste voorbeeld van de aftakeling van het ov vind ik nog altijd dat de trein van Rotterdam naar Venlo er vroeger 1,5 uur over deed over Dordt... En nu over Den Haag HS, Schiphol, A'dam Zuid, Bijlmer én Utrecht gaat voor ie doorsteekt naar Eindhoven. Of nou ja, normaal dan, want vandaag reed m'n back up niet en werd ik via Den Haag gestuurd 😆 dat dan maar ook weer 's een half uur aangezien sinds de laatste TongTong fair. Wat dat betreft is het ov er inderdaad niet op vooruit gegaan, je loopt jezelf volledig vast als er ergens iets mis gaat tegenwoordig.

Ach wel. De vissen zijn blij met hun nieuwe planten (die ik heel onceremonieel in de bak gemikt heb met een "morgen zien we wel weer, waag ze vannacht niet te slopen!"), de konijnen met hun nieuwe speelgoed (met label en al op de grond gegooid, morgen zijn de labels er toch af) en nu ga ik jullie welterusten wensen! Morgen nieuwe dag, nieuwe kansen. En toch eens vragen aan hogerop wat ik precies misdaan heb dat het zo lekker gaat allemaal.
 
Good murning vissenvrinden. Kan niet slapen, dus dan maar turen op het schermpje... en nu er toch niet geslapen wordt, waarom zometeen geen F1 kijken. 😛
 
Moge Gino en ik heb net ergens je naamgenoot al gesproken:DD
 
Goedemorgen :koffie:
Andijk ☀️11*C 98% LV
 
Dan denk je veilig te wonen middenin t land. Dé centrale hub van het ov, je kunt alle kanten op! Vroeger kon je via rechtstreeks of via A'dam, Leiden of Eindhoven naar R'dam. Maar het mooiste voorbeeld van de aftakeling van het ov vind ik nog altijd dat de trein van Rotterdam naar Venlo er vroeger 1,5 uur over deed over Dordt... En nu over Den Haag HS, Schiphol, A'dam Zuid, Bijlmer én Utrecht gaat voor ie doorsteekt naar Eindhoven. Of nou ja, normaal dan, want vandaag reed m'n back up niet en werd ik via Den Haag gestuurd 😆 dat dan maar ook weer 's een half uur aangezien sinds de laatste TongTong fair. Wat dat betreft is het ov er inderdaad niet op vooruit gegaan, je loopt jezelf volledig vast als er ergens iets mis gaat tegenwoordig.

Ach wel. De vissen zijn blij met hun nieuwe planten (die ik heel onceremonieel in de bak gemikt heb met een "morgen zien we wel weer, waag ze vannacht niet te slopen!"), de konijnen met hun nieuwe speelgoed (met label en al op de grond gegooid, morgen zijn de labels er toch af) en nu ga ik jullie welterusten wensen! Morgen nieuwe dag, nieuwe kansen. En toch eens vragen aan hogerop wat ik precies misdaan heb dat het zo lekker gaat allemaal.
Openbaar vervoer? Wat is dat? Wanneer wij een bus zien denken we dat er ergens schoolreisjes bezoek is. Mijn familieleden wonen in Ommen, een kilometer of 16 bij ons vandaan. Je moet om ze te kunnen bezoeken wel een auto hebben want openbaar vervoer is er domweg niet.
 
Jongens, oh en meisjes natuurlijk ook, het wordt vandaag alweer een prima dag. Geniet er van allemaal!
 
Middag, onszelf maar verwend met een weekendje aan zee in november. Zojuist boeking gedaan.
 
Middag, onszelf maar verwend met een weekendje aan zee in november. Zojuist boeking gedaan.
Ach nog een paar decennia, dan ligt overijssel ook aan zee……..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan