Goede Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je dan maar niet aan de Maas gaat wonen. Krijg je nog natte voeten bij hoog water.
Holiday Rain GIF by Beeld en Geluid
 
Dream on. Was wel tegenvaller. Om half 7 de wekker, 3 rondjes rijden en dan 2u lang wachten bijna. Waarom hebben ze nog regenbanden in de F1 als ze toch niet mogen rijden bij regen….
Ja die watjes durven niks want op de motoren rijden ze gewoon terwijl die maar 2 wielen hebben. Daar moet het wel extreem zijn willen ze niet rijden.
Maar ja de race was geen race te noemen en een spanningsloos verhaal. Jammer van de wedstrijden die nog komen want de strijd is al gestreden.
 
Die hele race van vandaag is gewoon gefixt ten faveure van Max
Je haalt de woorden uit mn mond:DD
Rijden voor een half uurtje terwijl al het publiek al doordrenkt was. Ze hadden gewoon dan niet mer moeten starten.
Maar goed alle anti Ferrari fans zijn wel de mond gesnoerd nu de race toch van start ging en Leclerc ook nogeens is bestraft. Als het andersom was geweest dan hadden ze geroepen dat het een schande was dat Max een 5 sec straf zou hebben gehad en dat Ferrari weer was voorgetrokken.
Maar goed het seizoen is eigenlijk al een tijdje beslist en al met al een saai seizoen met weinig spektakel.
 
Max en RB waren gewoon de beste dit seizoen, misschien moeilijk te accepteren voor Ferrari, Mercedes Fans. Maar het pastte allemaal goed in elkaar. Af en toe misschien een beetje geluk, maar over het algemeen niet te verslaan.
 
Ze hebben bij Ferrari niet altijd de beste tactische keuzes gemaakt denk ik en zaken zoals een pitstop moeten beter maar ja ik denk dat ze nu weer de tijd hebben om de wagen te verbeteren en we zien het wel weer vanaf begin 2023.
 
Ik zeg alvast goedenavond allemaal.
 
Soms heb je zo'n dag dat ineens alle puzzelstukjes in elkaar vallen... En dat door eventjes 2 afleveringen Rings of Power bij te kijken terwijl je half in een visglas hangt (had vorige week gemist blijkbaar) en daarna door te klikken naar Sing 2 terwijl de bustehouder te drogen hing, je boekenkast te organiseren en het huishouden te doen... Casus: mijn arm nét 2 cm te kort of dat zooitje net 2cm te groot om achterin het glas te komen, ik ben er nog steeds niet uit welke het is....

Is dat mijn grote relevatie? Nee. Ik besefte plotseling dat ik nu ongestraft (letterlijk) weer dingen kan doen...
  • Lord of the rings kon kijken en tegen de tv kan praten (ja, dat is een ding dat ik doe) zonder dat iemand met zijn ogen achter me op de bank zit te rollen "hoe ongeloofwaardig dat allemaal wel niet is" (het is een fantasy serie, het hele punt is dat het de fantasie stimuleert).
  • Dat ik tegen mijn Home-system kan grappen "lumos!" (en dan gaan de lampen aan!) of "STUPIFY!" zonder een "kinderachtig"-zucht als je met google in een rollenspel verwikkeld raakt.
  • Dat ik met een konijn op schoot en ogen als schoteltjes naar een Engelse (of Koreaanse) period-drama kan kijken zonder "URRGGGGHHHH, waarom kijk je die sappy zooi?!" naar m'n hoofd geslingerd krijg (Obviously, om iets wat ik mis in mijn leven aan te vullen).
  • Dat ik mee kan krijsen met U2 (Bono zit in Sing 2!!) zonder dat iemand woest naar de radio loopt (of nog erger, google aanspreekt terwijl je het harstikke naar je zin hebt) om een ander nummer op te zetten want U2 is toch "drek van de onderste regionen" (nee, dezelfde softrock playlist van 25 nummers op repeat is stimulerend, helemaal waar :rolleyes:, en even serieus, hoe gil je "ELEVATION! WOOOH!" niet mee...?!).
  • Dat ik gewoon kan rocken op K-pop zonder commentaar dat boybands geen bestaansrecht meer hebben (heeey! Rude much...)
  • Dat je geen nerd genoemd wordt als er een nieuwe manga binnenkomt voor je boekenkast... Ouran High School Academy is compleet! YAAAAY! Na 4 jaar zoeken naar deel 10! (Zijn boekenkast bestaat uit reis en lesboeken geerfd van z'n overleden vriendin waar hij nooit iets mee wil doen, ik lees de mijne tenminste nog eens).
  • Dat je in je Stampertje pyjama met je Pua knuffel onder je Mulan deken naar Frozen II kunt kijken om "When I'm Older" van Olaf woord voor woord mee te zingen zonder een "wanneer wordt je eens volwassen?" te krijgen via de app/erover moet liegen om geen nare opmerkingen te horen. Tenzij het over Stitch gaat want, ik verwijs even terug naar het vorige punt, "de ex" was er helemaal gek mee.
  • Dat je niet meer hoeft te verdedigen waarom je een visglas hebt (vissen zijn niet saai!) of konijnen (BIJT HEM IN ZIJN ENKELS DARIA!), want een hond is toch veel leuker! (op een flat 13 hoog achter. De hondenrassen die ik leuk vind zien me aankomen).
Dat besef... Dat iemand eventjes haarfijn achter je aangooide dat "je voor altijd alleen zult zijn omdat niemand je wilt", hoe intens gemeen dat wel niet was... En hoe het je eindelijk niets meer doet. Hoe die hele relatie aan elkaar hing van gaslighting terwijl de ene na de andere persoon (en dier) in je persoonlijke kring het leven liet en er geen enkele compassie was daarvoor "want voor hem was het allemaal veel erger". Dat besef, hoe intens opgelucht je kunt zijn door 1 persoon gewoon bij kop en kont te pakken en zo je leven uit te schoppen "ook al ben je daarna maar weer gewoon alleen" waar ik vandaag even fijn aan herinnerd werd door een (on)gelukkig getrouwde nicht met 2 kinderen die ik normaal nooit spreek maar die ineens boven kwam drijven. En tegen die persoon zei ik dus heel trots: "Beter alleen met mn kids en blij, dan samen, eenzaam en doodongelukkig!" En vervolgens de was in de wasmachine mikken terwijl je "Grote wasjes, kleine wasjes" van Trafasi neuriet, gloeiend hete ramyeon maken waar de gemiddelde Hollander z'n smoelwerk aan brandt van de pepers en straks de playstation opstarten om een rondje Lets Dance te doen voor de cardio (dat is nog zwaar!). Kon toen ook niet zonder gezeik met meneer de Zeer Mannelijke Dominante Man :sick: Rare liedjes zingen? Kruiden?! BEWEGING?!!!

Ohhhh, hoe vrij het leven kan zijn! Daar heb ik graag 4 uur in het OV en wat bezorgkosten voor over. Doet me denken aan een ander liedje uit m'n jeugd: "Zeg nee!" van ODIE3 <3

Nu eerst Sharkstale voor de goudvissen opzetten. Misschien leren ze zo hun glas niet te verbouwen XD
 
Moge Jaap, hier ook zonnig maar wat kouder met 8 graden.
 
Goedemorgen allemaal! Klaar met werk, op naar de leuke dingen XD Net 30 kilo zand erbij besteld, benieuwd wanneer het geleverd wordt. Dan kan ik de planten met keramieke ringen vast gaan leggen.
 
Moge Angela en op 30 kilo betaal je flink porto denk ik. Maar ja soms moet je wat natuurlijk.
 
Ik zeg alvast middag allemaal.
 
Zo de trigon 190 gedemonteerd recht glas bewaard de gebogen stukken naar alsmede de bodem naar de stort.
Is de sta in de weg ook weer van de werkbank buiten (y);)
Nu eerst maar een lunch naar binnen werken
Alvast een bijna goedemiddag gewenst.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan