Goede Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Moge en het levendvoer is weer in huis.
 
Morge, straks maar weer eens verder met leeghalen woning.
 
Goede morgen :koffie:na lekker :sleep:
Pff wat was ik moe van de reis naar Bussum gisteren kan merken dat ik te weinig auto rijd.
Maar goed weer voorzien van nieuw oog prothese.
Geen vallend oog :eek:meer hier;)
 
Nou ronde 2, ik was na een kop koffie en ontbijtje nog even terug mijn bed in gegaan want mijn hoofd was weer gekalmeerd :koffie:
 
Goedemorgen!

Oeps, de jonge vogels hebben het nest verlaten en dat is voor de jongste echt te jong ben ik bang. Zie of hoor de ouders ook niet meer voeren. Hoop dat ik er naast zit.

Hier het oudste punkertje.

4F22ED44-5549-462E-B3AD-FE166B8B0C5E.jpeg


3BC68765-469F-4D03-870D-C5664A28B1BA.jpeg


Zal jullie niet meer spammen hier en updates bij hobby of huisdieren zetten ;)
 
Nou ik vindt dit soort foto s wel leuk hoor en niks mis mee dus. Grappig om dat koppie te zien met die paar uitstaande veertjes.
 
Nou ik vindt dit soort foto s wel leuk hoor en niks mis mee dus. Grappig om dat koppie te zien met die paar uitstaande veertjes.
Dankjewel John,

Vanmorgen keek ik als eerste in het nest, vogels gevlogen!
Het laatste wat ik nu verwachtte omdat ze bij mijn weten daarvoor echt te jong zijn als is de oudste wel tamelijk handig.

Hulptroepen heb ik ingeschakeld, benieuwd welk advies ik ga krijgen.
 
Het blijven temperaturen waar ik niet zo van hou. En voor de toekomende week blijken de verwachtingen ook niet al te optimistisch. Desondanks een goedemiddag toegewenst!
 
Goeiemiddag luitjes hier weer mezelf druk gemaakt in mijn atelier, nu eerst :koffie: en dan de boodschappen in huis halen
 
Middag en het is fris.

 
Goedemorgen :koffie:
Andijk 🌧️ 7*C 98% LV
 
Goedemorgen. Denk dat ik zo de vissen maar ga uitlaten....
 
Moge Doragon en denk je wel aan de aanlijnplicht:DD
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan