Goede Morgen Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk ergens tussen 10 en 11. Ligt er ook aan wat er op de tv is en dat is weinig soeps nu.
Als je om 11 gaat slapen zijn het korte nachtjes, daar liep ik niet lang op rond :rolleyes:
 
Goedemorgen :koffie:
Andijk ☀️ 16*C 96% LV
 
Middag, alweer ja dat is snel maar dat heb je als je laat je nest uitkomt....:DD
 
Middag :koffie:

Doe ik ook voor een sanitaire stop om vervolgens weer lekker onder het laken te kruipen.:sleep:
En vervolgens om 9,30 weer wakker te worden ;)
Slaapkop;)

Donald Duck Sleeping GIF
 
Middag, weer thuis van een fietstochtje omgeving Vorden/Zutphen. Leuke route door de bossen daar.
fietsdrager weer in de schuur, wie weet vd week nog een keer ergens een rondje doen.
 
Avond allemaal en ik dacht het is warm dus ik trek wat uit en ga een wandeling maken maar ja de politie kon het niet waarderen:LOL:
 
Goedemorgen :koffie:
Andijk 15*C 96% LV
 
Moge Jaap en hier alweer 22 graden en het wordt weer heet op de zolder dus ik heb net weer een deel opgeruimd en heb nog 1/4 te gaan maar voor nu is het veel te warm daar met de zon erop.
 
Wij gaan proberen om het eten af te leren want dit wordt te gek naast de hoge energieprijzen.

 
Goedemorgen.
John, net zoals de Chinese Restaurants het doen, eenden uit de sloot ;)

Net een wandeling naar de trimsalon met de hond, sta ik aan een gesloten deur. Trimster vergeten mij af te bellen, ze heeft Corona, was blijkbaar goed ziek. Heb haar uiteraard beterschap gewenst en ik heb mijn wandeling vervolgd. Ging nog net wat betreft temperatuur. Toch anderhalf uur in de benen met een tussenstop bij ene WML watertappunt. Hebben de hond en ik even de dorst kunnen lessen.
 
Moge Nicole en hier is het ook alweer warm hoor maar ja Sky is net eergister getrimt.
 
Moge Jaap en hier alweer 22 graden en het wordt weer heet op de zolder dus ik heb net weer een deel opgeruimd en heb nog 1/4 te gaan maar voor nu is het veel te warm daar met de zon erop.
Hier op de verdieping was het alweer 28*C dus het omleggen van stroom leiding staat voorlopig even in de wacht.
Gisteren bij een kennis de ramen van horren voorzien hoe hoger je kwam in het pand hoe warmer het werd na de zolder verdieping geen droge draad meer aan me lijf.:eek:
Ook daar staat de rest in de wachtstand
Want om nu bij deze temperatuur te gaan stoeien met radiatoren en CV en stroom leidingen :juggle::sick:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan