Goede Morgen Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgens mij heeft Albert lekker geslapen.
Altijd Nic. Lekker onder mn dekbed ook met de warmte. T is trouwens lekker toeven achter t huis hier. Ook bij 30 graden en een briesje
86DBD40B-D509-487E-A7AB-8573CA75ECB4.jpeg
 
Middag🥵🥵🥵
Van mij mag het gaan 🌨️❄️⛄🌬️;);)
Mijn steun heb je Jaap en over enkele dagen is de ellende voorbij en krijgen we ook wat regen. Op een paar zonaanbidders na merk ik wel dat veel mensen dit teveel van het goede vinden.
Ik zeg tegen Sky weleens je bent een domme boomer maar zelfs hij wil er amper nog uit:LOL:
 
Moge Nicole en we maken ons weer op voor een warme dag. Net i de woonkamer was het 25.5 graden maar goed de deur open gezet en nu is het 22.5.
De Fusion blijft op 26 hangen maar de zeewaterbak met de led tikte de 27,5 aan dus daar draait de cooler nu op en het is nu weer netjes 25 graden.
 
Mogge,nog 1 dag genieten van het zomerse weer. Morgen weer aan de slag. Einde vakantie dus.
 

Sommige mensen zijn wel erg egoïstisch of hebben nog minder hersencellen dan een mier:madd::madd::madd:
 
Een goedemiddag. Wolken die af en toe voor de zon kruipen hierzo.
Hier is de lucht ook niet meer strakblauw.
32° bij 22 RV . Gisteren zelfs RV 18! Kan me niet herinneren dat ik het ook zo laag heb gezien.
 
Gisteravond in de bios was t koud. Zijn naar de film Thor Love and Thunder geweest. Vond het maar een enorme fantasy film. Hoe kan t ook anders van Marvel Studios. Maar goed, als afsluiter vd vakantie prima. Morgen mag ik weer.
 

Sommige mensen zijn wel erg egoïstisch of hebben nog minder hersencellen dan een mier:madd::madd::madd:
Puur egoïsme want het is zo leuk even een fotootje maken of selfie maken, en dat ene fotootje kan toch geen kwaad?
Tja en dan krijg je dus dat de overheid moet ingrijpen om die hersenloze figuren tegen zichzelf te beschermen ten koste van een levend wezen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan